Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika hiljasta

13.05.2006 |

Oon vähän yllättyny, että tällä palstalla on näinkin hiljasta, uusia viestejä kun tulee aika hitaaseen tahtiin ja näyttää muutenkin olevan aika pieni piiri. Onhan Suomessa jo aika paljon näitä moku-perheitä.

Vai pyöriikö porukat " oman maan" piireissä, eikä niinkään tule tänne keskustelemaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sinulle meiliä (löysin osoitteesi tuolta yhdestä toisesta ketjusta)

Vierailija
22/24 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, muistan kuinka täällä oli vielä viime vuonna toisenlainen henki.. sai itse hyviä neuvoja ja tsemppausta omaan oleskelu-lupa taistoon, mutta nykyisin hurjaa kädenvääntöä täällä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasrah:

voi, muistan kuinka täällä oli vielä viime vuonna toisenlainen henki.. sai itse hyviä neuvoja ja tsemppausta omaan oleskelu-lupa taistoon, mutta nykyisin hurjaa kädenvääntöä täällä :(

Vierailija
24/24 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olisi kivaa varmaan, jos täällä olisi vilkkaampaakin, mutta minä ainakaan en halua tulla tunnistetuksi todellakaan, saati joutua av:n hampaisiin. Se on muuten palstana aika kummallinen, muiden ihmisten kuvien jne. linkitys kun on mielihuvia. Saati sitten moku-perheet, mehän ollaan kaikki susirumia loosereita, jotka emme ole suomalaista miestä saaneet :)

Minä luen tätä palstaa aika usein, mutta harvoin tulen vastanneeksi. Me emme ole juuri ollenkaan mukana minkäänlaisessa moku-toiminnassa, miestäni ei Suomen venäläisten riennot kiinnosta, ja hän on onneksi opintojen kautta saanut ihan hyvin kavereita.

Provo-Liisasta: ajatelkaas, miksi joku tuollaisen nimimerkin otti? Tuskin ollakseen asiallinen ja fiksu.

Jomar sen sijaan sitä on, olen lukenut innolla tekstejäsi... kiva kuulla, että asut meidän lähellä! Meidän koti on Vaasankadulla pian taas, kun päästään täältä miehen opiskelukaupungista pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi