Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylessä radiossa toimittaja puhui kauan, jonka lapset haisee

Vierailija
04.01.2019 |

Tänään noin klo 9.20 autossa kuulin. Hän halusi mm. museoihin k18 näyttelyitä, jotta haisevat lapset ei tule sinne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otsikossa piti lukea ”kuinka lapset haisee”

Vierailija
2/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sinä mikään ap. Ole!!!

Olet identiteettivaras.

Tuo radio-ohjelma tuli oikeasti. Toinen toimittaja toppuutteli jo puhujaa. Ajattelin, että palautetta saavat.

Vierailija
4/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran astuin koiranp@skaan ja ihmettelin töissä koko päivän, että mikä täällä haisee.

Vierailija
5/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsissa on oikeasti joku makea banaanimainen ominaistuoksu. Olen ollut usein päiväkodissa tetissä ja kesätöissä ja tämän huomaa selvästi. :DD Ei siis välttämättä kovin paha haju, mutta erikoinen.

Vierailija
6/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Olen jo vuosia huomannut ajoittain pienen kakan hajun lehahtavan mun ympärillä. Aivankuin pieru, mutta mitään pieraisun tunnetta en ole tuntenut peräpäässä. Luulin aluksi, että kuvittelen, mutta en kuvittele, vaan tajusin, että tämä liittyy toiseen mun vaivaan eli siihen, että suoleni ei tyhjene kunnolla ja silloin kun en ole saanut auttamalla suolta tyhjäksi, niin tämä haju esiintyy välillä. Uskon, että sisempi sulkijalihakseni jää jotenkin raolleen ulostamisen jälkeen ja se suoleen jäljelle jääneen kakan haju pääsee ulos.

Ap

Ap parka, ei ole helppoa. Itsellä samankaltainen ongelma. Kamala käry kokoajan kun on aina lusikallinen housussa.

Se radio-ohjelma oli täyttä timanttia.

Vierailija
7/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat vasta haiseekin.

Vierailija
8/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais alkaa pitää muutenkin kaikenlaisia k-sitäsuntätä tilaisuuksia. Kielletty rumilta ihmisiltä. Kielletty tyhmiltä ihmisiltä. Kielletty narisevilta naisilta. Kielletty mumisevilta miehiltä. Kielletty haisevilta aikuisilta. Kielletty ällöttäviltä lapsilta. Kielletty kamalilta vanhuksilta. Kielletty vammaisilta (fyysinen, henkinen ja mentaalinen). Kielletty kaikilta. Johan löisi leiville.

Vierailija
9/9 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olisi nämä tilaisuudet, jotka Sallittu lapsia vihaaville aikuisille ja toinen Sallittu vain lapsiperheille. Jälkimmäisestä toki lapsia vihaavat aikuiset loukkaantuisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi