Mihin vanhat CD-levyt?
Olen raivannut ja tyhjentänyt kotiani ja sen kaappeja.
Ongelma tällä hetkellä on, mihin ihmeeseen voi viedä vanhat CD-levyt? Ostaako niitä kukaan? Voiko niitä myydä jossakin? Ottaako joku kierrätyskeskus niitä vastaan?
Mihin sinä olet vienyt vanhat CD-levysi?
Kommentit (33)
Askarteluun haluttuja.
Parhaimmat menee kaupaksi kirpparilla, huonot ei.
Polttokelpoiseen jätteeseen.
Jos musa on kiinnostavaa ja levyt hyväkuntoisia, niin voi myydä alan divareihin, joita on ainakin suurimmissa kaupungeissa.
Kylläpä taitavat cd-levyt, tusinavinyylit, kirjat, VHS-kasetit ja dvd:t olla paremminkin pelkkää jätettä. Vie roskikseen tai lahjoita jonnekin.
Miksi se cd:t pitää viedä johonkin? Äänen puolesta ne on parhaita. Älä ainakaan niitä levyjä vie pois, joista tykkäät!
Eiköhän cd:t ja dvd:t ole oikein ikuisia. Siksi en oikein ymmärrä termiä "vanhat". Kauhea on tämä kertakäyttökonmarittajakaarti tuhomisvimmansa kanssa.
dvd levyt käyvät myös niihin Bluray soittimiin joten minkä ihmeen vuoksi pitää niistä luopua?
Kirjahyllyyn, jos niitä on vaikka 200kpl alkuperäisiä. Et saa samaa äänenlaatua kuuntelemalla spotifyä, koska se on pakattu äänistandardi eli köyhän miehen/naisen .mp3 tiedosto.
Jotkut levykaupat ostaa hyväkuntoisia CD- ja LP-levyjä. CD:t voi viedä myös kirjaston ilmaisvaihtopisteeseen.
Mä kuuntelen musiikkia mieluiten just CD ltä.
Ostelen käytettyjä CD-levyjä esim huutonetistä.
Myy levyt! Kirppiksellä, huutiksella, facessa jne.
Jos sullon todella hyviä levyjä niin ainakin levykauppa Äx ostaa niitä.
Eipä niistä varmaan hirveästi rahaa saa, ellei oo ihan helmiä. Ja hirveä työ tietysti myymisessä...
Itse ehkä möisin vaikka huutokaupalla jonkunlaisina paketteina.
Roskiin en veisi.
Jotkut vie pieniä määriä kirjaston kierrätyshyllyyn ja hyvin näyttävät tekevän kauppansa.
veisin kierrätyskeskukseen. Nekin saisi vähän rahoitusta, myyvät niitä eurolla tai 50 cnt eteenpäin.
Anna jollekin, jolla on puutarha ja linnuista riesaa. CD-levyt vaan killumaan vaikka mansikkamaan ylle.
En mä luovu niistä ikinä, tuolla ne ovat hyllyssä ja pysyvätkin niin kauan kuin mulla on laite millä niitä toistaa.
Ärsyttävä kysymys. En ole vienyt enkä vie mihinkään cd-levyjäni. Niitä on vain 275 vaikka vanhimmat 28 vuotta vanhoja. Lisää toki aina ostan kun löydän.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taitavat cd-levyt, tusinavinyylit, kirjat, VHS-kasetit ja dvd:t olla paremminkin pelkkää jätettä. Vie roskikseen tai lahjoita jonnekin.
Vanhainkoteihin otetaan mielellään. Nykyvanhuksista osa on kuunnellut nuorina aikuisina Beatlesia eli he eivät ole minkään humpan ystäviä kuten usein kuvitellaan.
Lahjoita esim. Facebookissa pidettäviin hyväntekeväisyyshuutokauppoihin!
Älä nyt ainakaan roskiin niitä heitä, jos ne ovat ehjiä.
Ilmoita jossain askartelijoiden fb-ryhmässä. Yksi työkaverini metsästää halpoja cd:itä, koska käyttää niitä käsitöidensä materiaalina.