Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ja rinnat ei sovi yhteen

Vierailija
03.01.2019 |

Ollaan seurusteltu pian 3 vuotta. Aika pian suhteen alussa rohkaistuin ja näytin rintani hänelle. Olen reilusti eri paria - toinen iso d ja toinen c. Mies on avoimesti myöntänyt olevansa tissimiehiä, mutta kiistää eriparisuuden häiritsevän. Ei koskaan koske rintoihini vaikka tietää minun pitävän siitä. Asia häiritsee itseäni todella paljon ja haaveilen korjausleikkauksesta jonakin päivänä. Haluaisin miehen edes yrittävän oppia pitämään rinnoistani tai ainakin rehellisesti myöntää, että häiritsee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti myöntävän, piti kirjoittaa.

Vierailija
2/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oletko suoraan sanonut miehellesi, mitä toivoisit hänen tekevän rinnoillesi. Mies tarvinnee asian suhteen rohkaisua ja mahdollsesti, jokusen konkreettisen esimerkin miten lähestyä ja koskea rintoihisi.

Vierailija
4/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei aina tilaisuuden tullen koske rintoihin - vaikkakin eriparisiin - on joko eunukki tai hintti.

Vierailija
5/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Oletko suoraan sanonut miehellesi, mitä toivoisit hänen tekevän rinnoillesi. Mies tarvinnee asian suhteen rohkaisua ja mahdollsesti, jokusen konkreettisen esimerkin miten lähestyä ja koskea rintoihisi.

Olen ottanut asian puheeksi muutaman kerran, mutta mitään keskustelua ei olla saatu aikaiseksi. Mies kiertelee ja kaartelee, ei sano juuta tai jaata. Ei myöskään tee elettäkään seksin aikana rintakehäni suuntaan vaikka ohjaisinkin käsiään siihen suuntaan.

Vierailija
6/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi, jätä se sika.

Vierailija
7/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei aina tilaisuuden tullen koske rintoihin - vaikkakin eriparisiin - on joko eunukki tai hintti.

Ajattelisipa omakin mies näin! Kiitos tästä viestistä.

Vierailija
8/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulel että sulla menee aika lujaa

Vierailija
9/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milloin olet viimeksi törmännyt eunukkiin

Vierailija
10/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän varmasti auttaisi kun mies myöntäisi tissien olevan epäviehättävät...

Vierailija
11/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt kovin kovasti ole voinut häiriintyä, kun on pian 3 vuotta ollut kanssasi. 

Vierailija
12/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen mies. Mulla on tyhjät rukkaset, mutta kyllä ne on miehille kelvannut vaikka itse en niistä pidä. Ehdottomasti pitäis miehen ymmärtää, että sinulle asia on tärkeä ja sinusta koskettelu tuntuisi hyvältä. Miksei mies haluasi tuottaa sinulle mielihyvää? Eikö se kiihottaisi häntäkin? Outo juttu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä