Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selfien ottajat ja takana kauhea sekasotku

Miru1
03.01.2019 |

Ihmetyttää aina kun on vimpan päälle meikit ja hiukset ja vaatteet. Sit kamera käteen ja selfie. Katon aina kun takana näkyy yleensä sekasotku, petaamattomat pedit tai muuta tavaravuorta. Jotenkin ei sovi jos kuvassa on huoliteltu nainen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun miehillä otettu selfie vessassa, pöntön kansi auki.

”Kävin tässä paskalla, vedin geeliä tukkaan (pesemättömillä käsillä) ja otin selfien.”

Vierailija
2/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt usein samaa. Jos otan itse selfien etsin tarkkaan sopivan paikan että taustalla näkyy kaunis maisema, juliste, taulu, pelkkä seinä jne. Ei sotkua tai vessaa, kylppärin kaakeleita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei tajua katsoa taustaa yhtään ottaessaan muitakaan valokuvia. Pönötetään bilemekoissa ripset tönkkönä, ja taustalla on joku ylipursuava roskis ja horisontti aivan vinossa.

Vierailija
4/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tausta ei siinä pelasta.

Puhelinta pitelevä käsi lähiperspektiivissä pilaa kuvan.

Tai puhelin, joka näkyy peilin kautta.

Ja nämä, jotka ei tajua miten hölmöltä näyttää katonrajasta otettu kuva.

Vierailija
5/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne, jotka ottaa peilin kautta asukuvia? Parhaimmillaan peilikin niin likainen että koko kuva näyttää harmaalta.

Vierailija
6/15 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pari vuotta sitten jostain blogigaalasta kuvia, ja nämä neitokaiset olivat kuvanneet itseään siellä vessassa, peilin kautta :). Eikö gaalatilaisuudesta tosiaan löytynyt mitään hienompaa paikkaa?

Vierailija
7/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joulun aikaan oli facessa ja instassa paljon jouluntoivotuskuvia esimerkiksi lapsista ja lemmikeistä. Oli tonttulakkia ja kuusenpalloa kädessä jne. mutta sitten taustalla auki oleva telkkari jossa menossa joku salkkarit tai muu laatuohjelma :D Tai vaikka olisi ollut mikä ohjelma, eikö voisi sen verran katsoa ettei se telkkari tule kuvaa mukaan?

Vierailija
8/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tausta ei siinä pelasta.

Puhelinta pitelevä käsi lähiperspektiivissä pilaa kuvan.

Tai puhelin, joka näkyy peilin kautta.

Ja nämä, jotka ei tajua miten hölmöltä näyttää katonrajasta otettu kuva.

Tämä on kyllä ihmiskunnan tyhmyyden huipentuma :)

Vierailija
9/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on sotkuisuun ottanut silmään monet kerrat. Petaamaton sänky, joku lipasto jossa pari laatikostoa auki pursuen vaatteita, kaapin ovet auki paljastaen kaaoksen, vaate- ja kenkäkasoja lattialla ja ällöttävät vessassa otetut kuvat joissa taustalla avonaisia purkkeja, vanupuikkoja, meikkejä pirin pärin ja lisäksi vielä vessapaperin hylsyjä. Voi yäk!

Vierailija
10/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä taustasta vaan pääasia on seksikkäät vartalot.

Vierailija
11/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Sama kun miehillä otettu selfie vessassa, pöntön kansi auki.

”Kävin tässä paskalla, vedin geeliä tukkaan (pesemättömillä käsillä) ja otin selfien.”

"pöntön kansi auki"

Aivan gauheeta.

Vierailija
12/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistit ottaa itsestään kuvia ja levittää niitä somessa yms.

En voi ymmärtää, vaikka olen mallin töitä tehnyt. Omia kuviani en juuri koskaan katso, sillä ainoat hyvät kuvat ovat olleet työtä, eikä narsistista minä, minä minun meikit yms. .ääliömeininkiä.

Vierailija
13/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on sotkuisuun ottanut silmään monet kerrat. Petaamaton sänky, joku lipasto jossa pari laatikostoa auki pursuen vaatteita, kaapin ovet auki paljastaen kaaoksen, vaate- ja kenkäkasoja lattialla ja ällöttävät vessassa otetut kuvat joissa taustalla avonaisia purkkeja, vanupuikkoja, meikkejä pirin pärin ja lisäksi vielä vessapaperin hylsyjä. Voi yäk!

"Meikkejä pirin pärin".......?

Vierailija
14/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa siivota jonkun kuvan takia jos olis vieraita tulossa niin sit mut en muuten 🤣

Vierailija
15/15 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain narsistit ottaa itsestään kuvia ja levittää niitä somessa yms.

En voi ymmärtää, vaikka olen mallin töitä tehnyt. Omia kuviani en juuri koskaan katso, sillä ainoat hyvät kuvat ovat olleet työtä, eikä narsistista minä, minä minun meikit yms. .ääliömeininkiä.

Olen samaa mieltä. En voi ymmärtää, että instagram on täynnä vain omakuvia. 

Kyllä on itserakkaus huipussaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan