Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin tapailu ja totaalinen ghostaus miehen puolelta, kuinka kohdata töissä?

Vierailija
03.01.2019 |

Eli siis juttu lopahti miehen puolelta, alkuun hehkutti vähän väliä kuinka haluaa nähdä pian, olen ihana jne jne ja yhtäkkiä homma meni niin, että minä olin se joka aloitti esim. viestittelyn joka kerta. Vastaili kyllä kuulumiset, mutta todella etäinen. Nyt halusin katsoa, tuleeko mieheltä mitään viestiä jos en itse laita ja tässä nyt kolmeen päivään ei ole kuulunut yhtään mitään tyypistä, alkuun viestiteltiin päivittäin.

Kysymys kuuluukin että kuinka kohdata tällainen tyyppi livenä ja säilyttää omat itsetunnon rippeet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse kylmäkiskoinen ja kuin hän olisi halpaa makkaraa. Vaikket olisikaan. Käyttäydyt niin. Jos hän ei tosiaan ansaitse enempää, pääset vähimmällä.

Vierailija
2/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava työkaveri...olisin vaan viileän asiallinen. Vaikka vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mun mielestä parasta olisi moikata iloisesti ja mennä tekemään töitä ja olla kuin ei mitään, vastailla lyhyesti ja olla kiireinen jos mies jotain yrittäisi, ellei sitten olisi munaa puhua suoraan. Jos ei tuohon kykene niin itse kysyä asiallisesti suoraan ja jos siihenkään ei kykene niin mulkoilla vain pahasti. Mutta se tosiaan vasta viimeisenä. 

Vierailija
4/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotat? Että se tulisi ja adoptoisi sut? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Käyttäydyt vain normaalisti, vähän niin kuin olisit aikuinen ihminen.

Vierailija
5/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä odotat? Että se tulisi ja adoptoisi sut? Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Käyttäydyt vain normaalisti, vähän niin kuin olisit aikuinen ihminen.

Itse olen kuvitellut, että aikuiset ihmiset osaa sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta. Keskenkasvuista jättää toinen roikkumaan. Noh mutta sehän nyt on vaan oma mielipiteeni.

-ap

Vierailija
6/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuvitellut, että aikuiset ihmiset osaa sanoa suoraan jos ei enää kiinnosta. Keskenkasvuista jättää toinen roikkumaan. Noh mutta sehän nyt on vaan oma mielipiteeni.

-ap

Niin on, mutta kun olette kerran työkavereita, sinun pitää töissä vain olla ammattimainen ja asiallinen, vaikka mies olisi yksityiselämässä millainen törppö. Itsekin on tullut sekoiltua varatun työkaverin kanssa. Nytpä tiedämme kumpikin, ettemme ole niin hyviä tyyppejä kuin työminät antavat ymmärtää. Töissä pitää silti olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
7/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitä sellaista teidän välillä sitten tapahtui, mitä jätit kertomatta? Tai jos koko homma oli pelkkää puhetta, miksi kenenkään täytyisi pahoittaa toisen mieli tokaisemalla päin naamaa, että sori mutta mua ei enää kiinnosta? Olet aikuinen ihminen ja osaat varmasti itsekin kysyä mieheltä mistä homma kiikastaa, jos joku on jäänyt vaivaamaan.

Vierailija
8/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ghostaamista vaan feidausta. Työkaveriin on pakko olla jonkinlaiset välit ja mies on nyt tyytyväinen, kun olet joko ymmärtänyt yskän tai menettänyt omankin kiinnostuksesi. Mies ajattelee, että säilytätte molemmat kasvonne näin.

Vierailija
9/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri niin ihana oma itsesi kuin aina aikaisemminkin. Sua ei tuollaiset m*lkut hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
10/10 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ainakaan ala yhtään häpeilemään. Kysyt kaikkien kuullen mitä miehelle kuuluu, kun ei oo päiviin kuulunut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan