Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksan dna:n tyrkyttämästä valokuitumodeemista ihan turhaan 3,50 laajakaistalaskun päälle, koska se ei toimi

Vierailija
03.01.2019 |

ja käytän vanhaa modeemia.
Huomasin että mulle muutiin huomaamattani myös hiton kallis liittymä vanhan tilalle, jossa kaikki nettiominaisuudet yms, vaikka kerroin selvästi, ettei mulla ole älykännykkäöä enkä sellasta aio hommata. Älykännykkä meinattiin myydä myös väkisin ja c-more, niiltä sain kieltäydyttyä, vaikka myyjä oli röyhkeä ja nuori, ja jankkasi enkö tiedä että nyt on vuosi 2018 (tapahtui joulukuussa), ja minua se ei kuulemma tunnu missää jos dna-lasku nousee 150 euroon kuussa, sanoin että kyllä se nyt vaan tuntuu, eikä mulla ole tarvetta älykännykälle eikä c-morelle yms, koska en sellasia käytä, nuori jolppi vaan kettuili ja jankkasi vastaan.
Googletin kaupan lopuksi sen jätkän nimellä, joku rovaniemeläinen hiihtäjä, eilen syntynyt.
Harmittaa että en älynnyt peruuttaa turhaa modeemia ja turhan ylellistä puhelinliittymää ajoissa, kun oli muutakin ajateltavaa, kahden viikon peruutusaika meni joulukiireissä ja muita asioita murehtiessa.. jA NYT SE HELVETIN VEHJE EI EDES TOIMI, KAIKKI ON ohjeen mukaan laitettu ja moneen kertaan sammutettu, leitettu päälle, resetoitu vekotin jne, ei toimi. Olikohan nassikkamyyjä ottanut edes selvää käykö ko.laite kodissani, tuskin. Epäilen vähän.

Puhelinliittymää en ilmeisesti nyt sitten voi vaihtaa kuin vuoden päästä halvempaan, koska näkyy olevan vuoden sopimus?

vOIHAN V.. V..U.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe liittymiä ei pitäisi olla määräaikaisia. Jos siihen on liitetty puhelin mukaan, niin silloin. Mobiililaajakaistoja voi olla määräaikaisia.

Jotkut noista myyjistä on laittanut minulle vähän muutakin kun on sovittu. Yksi laittoi ilmaislehden, vaikka kielsin hyvin selkeästi sen. Myöhemmin kuulin, että Lehti vaihtoi heti sen jälkeen omistajaa ja maksoi tietysti edelliselle asiakkaiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi