Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksan dna:n tyrkyttämästä valokuitumodeemista ihan turhaan 3,50 laajakaistalaskun päälle, koska se ei toimi

Vierailija
03.01.2019 |

ja käytän vanhaa modeemia.
Huomasin että mulle muutiin huomaamattani myös hiton kallis liittymä vanhan tilalle, jossa kaikki nettiominaisuudet yms, vaikka kerroin selvästi, ettei mulla ole älykännykkäöä enkä sellasta aio hommata. Älykännykkä meinattiin myydä myös väkisin ja c-more, niiltä sain kieltäydyttyä, vaikka myyjä oli röyhkeä ja nuori, ja jankkasi enkö tiedä että nyt on vuosi 2018 (tapahtui joulukuussa), ja minua se ei kuulemma tunnu missää jos dna-lasku nousee 150 euroon kuussa, sanoin että kyllä se nyt vaan tuntuu, eikä mulla ole tarvetta älykännykälle eikä c-morelle yms, koska en sellasia käytä, nuori jolppi vaan kettuili ja jankkasi vastaan.
Googletin kaupan lopuksi sen jätkän nimellä, joku rovaniemeläinen hiihtäjä, eilen syntynyt.
Harmittaa että en älynnyt peruuttaa turhaa modeemia ja turhan ylellistä puhelinliittymää ajoissa, kun oli muutakin ajateltavaa, kahden viikon peruutusaika meni joulukiireissä ja muita asioita murehtiessa.. jA NYT SE HELVETIN VEHJE EI EDES TOIMI, KAIKKI ON ohjeen mukaan laitettu ja moneen kertaan sammutettu, leitettu päälle, resetoitu vekotin jne, ei toimi. Olikohan nassikkamyyjä ottanut edes selvää käykö ko.laite kodissani, tuskin. Epäilen vähän.

Puhelinliittymää en ilmeisesti nyt sitten voi vaihtaa kuin vuoden päästä halvempaan, koska näkyy olevan vuoden sopimus?

vOIHAN V.. V..U.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joille tämä turha laite on saatu tyrkytettyä, joka ei sitä tarvitse?

Vierailija
2/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa on sanoa "ei"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle ei ole vielä koskaan myyty mitään huomaamattani. Pari kertaa on yritetty varastaa laukkuni tai laukustani rahat, mutta huomaamatonta myyntiä ei ole edes yritetty.

Vierailija
4/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaikeaa ole, mutta tolle nuorelle jolpille EI ei kelvannut vastaukseksi. Ajattelin jos lopetan puhelun, se laittaa sieltä kaikki hilavitkuttimet tulemaan.

jOLPPI vain jankkasi ja jankkasi jokaisen ein jälkeen, ja pilkkasi minua, käski PERUSTELEMAAN miksen suostu ottamaan esim älykännykkää, ja perustelujeni perään tokaisi että "HALOO, NYT ELETÄÄN VUOTTA 2018!"

Ajattelinkin tehdä tuosta myyjästä valituksen, toivottavasti on se viesti tallella missä sen nimi on.

Vierailija
5/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaikeaa ole, mutta tolle nuorelle jolpille EI ei kelvannut vastaukseksi. Ajattelin jos lopetan puhelun, se laittaa sieltä kaikki hilavitkuttimet tulemaan.

jOLPPI vain jankkasi ja jankkasi jokaisen ein jälkeen, ja pilkkasi minua, käski PERUSTELEMAAN miksen suostu ottamaan esim älykännykkää, ja perustelujeni perään tokaisi että "HALOO, NYT ELETÄÄN VUOTTA 2018!"

Ajattelinkin tehdä tuosta myyjästä valituksen, toivottavasti on se viesti tallella missä sen nimi on.

Luuri kiinni seuraavalla kerralla jos ei kerrasta usko. Feissareiden keskeltä voi kävellä pois.

Vierailija
6/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaa nörttiRane ensi yöksi. Panee ja panee kuntoon.

Vierailija
7/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki DNA-myyjät ovat olleet hyvin asiallisia ja ymmärtäneet ja noudattaneet toiveitani, tää myyjä oli todellakin törkeä ja ensimmäinen, joka ei kuunnellut eitä vastaukseksi ja pilkkasi nuoruuden tarmolla sitä etten omista ja halua älykännykkää tai c.morea, todella törkeästi käyttäytyi.

Puhelusta ei meinannut tulla loppua millään, ja pelkäsin tosiaan että laittaa mulle kaikki härvelit jos vain lopetan puhelun, kun sanaani ei kuunnellut, joten ajattelin että myönnyn sitten liittymän vaihtoon ja uuteen modeemiin, kun mukamas uusi nopeampi yhteys sen vaatii (ei vaadi), TARKOITUS OLI että nekin perun seuraavana päöivänä, mutta kas, seuraavana päivänä oli jo muita ongelmia ja kaksi viikkoa hurahti huomaamatta.

En ole varmasti ainoa joka on joutunut ton uhriksi. 

ap

Vierailija
8/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan aina tarjouksen vuodeksi, mutta sen voi vaihtaa milloin vain. En tiennyt, että vieläkin on sellaisia joita ei voi katkaista. Eikö sellaiset ole juuri jotain puhelimen ja liittymän yhteismyyntejö? Katso tarkkaan sopimus, mitä siinä on liittymän irtisanomisesta. Koska itselläni on vuoden sopimus tietyllä hinnalla, mutta sen voi katkaista milloin vain. Yhdessä oli, että saadut edut pitää maksaa takaisin. Eli netinkäyttö täysimääräisenä tms. Eli sinulla tuskin tulisi ylimääräistä.

Reitittimestä teet kunnollisen reklamaation ja ainakin tarkastat sopiiko se teidän taloon. Ja muista pyytää reklamaatiokulut lisäksi, jos vika on palveluntarjoajan eikä.sunun käyttövika.

Vierailija
9/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Ota yhteyttä dna asiakaspalveluun. Ei myyntiin eikä myymälään vaan asiakaspalveluun.

Vierailija
10/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjän puheluun sanotaan selvästi. EN OSTA MITÄÄN. ja suljetaan puhelin. Ne tallentaa ne puhelut, joten selvästi ensin kielto ja sitten puhelu poikki.

Vierailija
11/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e kuukaudessa?

Mistä tuo lasku koostuu?

Minulla Elisa viihde 19,90e ja mobiililaajakaista 4G Super 19,90e (oma laite) = 39,80e/kk

Vierailija
12/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutusoikeus lasketaan siitä kun saa tuotteen, ei siitä kun siitä ouhelimessa puhutaan. Eli jos olet hakenut modeemin postista,.vai miten se on tullut, 14 päivää sitten, niin sitten peruutusoikeus on ohi. Jos se ei toimi teillä, niin sen saa peruuttaa. Mutta.lue senkin peruutusvaihde, niissä usein on pidempi aika.

Vierailija
13/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInulle ei ole vielä koskaan myyty mitään huomaamattani. Pari kertaa on yritetty varastaa laukkuni tai laukustani rahat, mutta huomaamatonta myyntiä ei ole edes yritetty.

pötyä! sinulle on myyty huomaamattasi vaikka mitä tilpehööriä, mitä et oikeasti tarvitse.

Vierailija
14/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määräaikaisia liittymiä pitäisi olla enää. Vaikka teet 12kk sopimuksen, niin siinä ei ole määräaikaa. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
15/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruutusoikeus lasketaan siitä kun saa tuotteen, ei siitä kun siitä ouhelimessa puhutaan. Eli jos olet hakenut modeemin postista,.vai miten se on tullut, 14 päivää sitten, niin sitten peruutusoikeus on ohi. Jos se ei toimi teillä, niin sen saa peruuttaa. Mutta.lue senkin peruutusvaihde, niissä usein on pidempi aika.

Tiedän, otin selvää. Tosin sekin jo ehti umpeutua, mutta en voisi palauttaa laitetta muutenkaan, pitäisi olla ohjeiden mukaan täysin käyttämätön, ja köytöksi lasketaan jo se, että sen on laittanut johdon päähän ja päälle, sekä ottanut siitä suojamuovin irti.

Pelkästään jo se pahvilaatikkokin oli tehty niin vaikeaksi avata, että lopulta levisi käsiin, eikä edes siitä saisi enää laatikon kaltaista. 

Kyllä ne on keinot keksineet kaiken varalle. oMA MOKANI KUN EN EHTINYT PERUUTTAA.

ap

Vierailija
16/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei määräaikaisia liittymiä pitäisi olla enää. Vaikka teet 12kk sopimuksen, niin siinä ei ole määräaikaa. Kaksi eri asiaa.

Näin minustakin. Se vuosi koskee sitä hintaa dnan puolelta. Sopimuksen voi irtisanoa milloin vaan.

Vierailija
17/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi siellä säännöissä sitten lukee että vaikka liittymätyyppiä vaihtaa kesken sopimuskauden, niin saa myös maksaa siitä sopimuskauden loppuun.

Täytyy soittaa sinne taas joku päivä, nyt en soita, on tällä viikolla menny hermot koko puljun takia ja stressi noussu huippuunsa kun tuijotellut sen toimimattoman härvelin vilkkuvia valoja ja soitellu ees taas sinne.

ap

Vierailija
18/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kylläpä ne hetut sun muut jokaisessa myyntipuhelussa kuuluu kysyä, ehkä ei tartte ihmetellä jos hyväksyy myyntityrkytykset ja sitten vielä kertoo hetut.

Ehkä kannattaisi ottaa DNAhan yhteyttä, määräaikaisissakin sopimuksissa on puhelimen kautta tehtynä peruutusoikeus 14vrk. Turha täällä voivotella ja harmitella.

Vierailija
19/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150e kuukaudessa?

Mistä tuo lasku koostuu?

Minulla Elisa viihde 19,90e ja mobiililaajakaista 4G Super 19,90e (oma laite) = 39,80e/kk

Se laski minun kaikki dna-palvelut yhteen, mulla on DNA:lla kaikki, netit, puh.liittymät, tv-mix.. ja jos ois saanut mulle ne kaikki lisäturhakkeet myytyä, lasku ois kuulemma ollut "vain" 150E KUUSSA, KUULEMMA BUDJETTINI EI VOI KAATUA SIIHEN.. vitustako se minun rahatilanteeni tiesi, sanoin että kyllä todellakin voi kaatua, olen työtön. Mutta tää vaan jatko räksytystään. Meni jo niin hermot että aloin nauramaan, enää en muuhun kyennyt.

ap

Vierailija
20/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen ollut dna:han tyytyväinen, mutta toi yksi nulikka pilasi niiden maineen silmissäni.

Ennenkin sieltä on vuosittain soiteltu, ja etsitty minulle HALVEMPIA vaihtoehtoja, nyt oli ihan päinvastainen myyjä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän