Vaimo valittaa koko ajan
Vaimoni on oikea maanvaiva, jatkuvasti hän valittaa jostakin. En jaksaisi kuunnella tälläistä koko ajan ja hermoni alkavat olla riekaleina. Hänellä on kaikkeen minulle vastaus miten mun pitäis tehdä ja olla ihan niinkuin en olisi edes aikuinen. Nyt juuri hän valitti siitä että olen jättänyt sukkia lattialle, enkä todellakaan aio viedä niitä mihinkään koska kehtaa valittaa. Olen tällä viikolla kuitenkin tehnyt ruokaa, makaroonilaatikkoa josta riitti kahdeksi päiväksi ja lisäksi annoin rahaa kauppaostoksiin mielestäni hänen asiansa ovat hyvin eikä hän osaa olla tyytyväinen. Silloin kun tapasimme hän oli aina iloinen ja ystävällinen ja taisi vain huijata itselleen aviomiehen ja nytkin hän tullessaan töistä varmasti menee sohvalle istumaan television ääreen. Ja minä olen maksanut sen sohvan ja television
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa siltä että sinua tosiaan on huijattu. Jätä se sika, ansaitset parempaa.
tätä minäkin olen miettinyt ja pohtinut, mutta minun pitäisi ensin löytää työtä että haluaisin muuttaa pois. siksi annan vielä mahdollisuuden
Ap
Nonni siinähän se syy sitten tulikin.
haluaisin ajatella että minussa on muutakin kuin lompakko. Olen kuitenkin mukava ja sydämellinen mies. Onko työ vai rakkaus tärkeämpää?
ap
Et kuulosta mukavalta ja sydämelliseltä.
onhan sekin aika sydämellistä että annan taas uuden mahdollisuuden. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ihan ystävällisesti juttelisit vaimollesi tuosta asiasta? Olet lapsellinen, kun jätät likavaatteita lattialle etkä kerää, jos vaimo huomauttaa. Muuten varmaan olisitkin kerännyt... joskus ensi kuussa tai sitten, kun puhtaat sukat loppuu?
Oma mieheni ei tee ikinä ruokaa, mutta osaa korjata jälkensä eikä elä kuin murrosikäinen äitinsä luona, puhuu asioista ja sille ei tarvitse juuri koskaan valittaa mistään.
Mielestäni hän jota sukka häiritsee eniten voisi poimia sen lattialta, en minäkään valittaisi jos hän jättäisi vaikka yhden sukan lattialle
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa siltä että sinua tosiaan on huijattu. Jätä se sika, ansaitset parempaa.
tätä minäkin olen miettinyt ja pohtinut, mutta minun pitäisi ensin löytää työtä että haluaisin muuttaa pois. siksi annan vielä mahdollisuuden
Ap
haluaisin ajatella että minussa on muutakin kuin lompakko. Olen kuitenkin mukava ja sydämellinen mies. Onko työ vai rakkaus tärkeämpää?
ap
Niinpä niin, mahaansa raapiva kaukosäätimen orja se siellä uhoaa. Mene töihin ja ole mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ap
Mikä lompakko se työtön mies oikein on
Luultavasti vaimo on jo laittanut eropaperit vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ap
Annat uuden mahdollisuuden elättää ja passata sinua? Kuinka jalomielistä.
Älkää nyt enää vastailko tuolle besserwisserille, eihän noin lapsellista miestä voi olla olemassakaan!
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt enää vastailko tuolle besserwisserille, eihän noin lapsellista miestä voi olla olemassakaan!
Oletpa sinä ilkeä, mieti jos minä sanoisin noin sinulle niin mitä ajattelisit
-ap
Voisin olla vaimosi.
Huudan koko ajan. Palvelen 3 lemmikkiä ja 1miestä ja 2 teiniä.
Lohduttaudun sillä että ehkä jaksan vielä 5 vuotta niin tää helpottaa.
Ei jää kun kissat ja 1 mies.
Onneksi mies tuo leivän pöytään mutta minä teen kaiken muun.
Oli virhe että halusin kissatkin, työmäärä kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla vaimosi.
Hän on aika ahkera kun käy töissä, minä en käy mutta toivottavasti jaksat vielä ja et huuda niin paljon
ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla vaimosi.
Ja sitä en ymmärrä että miksi teet niin paljon jos sitten huduat
-ap
Vaimosi on jostain syystä onneton. Varmaan sekin vaikuttaa, että hän huomaa olevan odottavan ja vaativan asenteen. Ei hyvä parisuhde ole koskaan perusasenteeltaan vaativa, vaan antava. Sitä on rakkaus. Jos todella haluat tyytyväisen vaimon, niin järjestä romanttista yhteistä aikaa ja keskustelkaa suhteenne tilasta ja toiveistanne. Ei se varsinainen ongelma vaimollakaan ole se lattialla lojuva sukka. On selvää, ettei se nalkutuksen kuunteleminen ole sinulle mukavaa. Kunnioitusta tarvitaan molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on jostain syystä onneton. Varmaan sekin vaikuttaa, että hän huomaa olevan odottavan ja vaativan asenteen. Ei hyvä parisuhde ole koskaan perusasenteeltaan vaativa, vaan antava. Sitä on rakkaus. Jos todella haluat tyytyväisen vaimon, niin järjestä romanttista yhteistä aikaa ja keskustelkaa suhteenne tilasta ja toiveistanne. Ei se varsinainen ongelma vaimollakaan ole se lattialla lojuva sukka. On selvää, ettei se nalkutuksen kuunteleminen ole sinulle mukavaa. Kunnioitusta tarvitaan molemmin puolin.
Ei meillä ole ollut missään kohdassa mitään romanttista ja aiemmin hän oli tyytyvänen
ap
Veisin sohvan ja television pois jos ei ole maksanut niitä.
Mikä määrä töitä on riittävä naiselle?
Teen ruokaa, korjaan autot, lasten polkupyörät, laitan tiskit koneeseen, korjaan kodissa rikkinäiset asiat, käyn kaupassa jne mutta ongelma on se en tee juuri niitä samoja asioita kuin hän. En ymmärrä.
Minä olen huomannut että hän menee paremmin hiljaiseksi jos laitan musiikkia kovalle kun hän huomauttelee
ap