Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaamisen vastarinta treffailussa

Vierailija
03.01.2019 |

Nykyään tuntuu olevan jonkin verran vallalla se, että tapailusuhteet lopetetaan sanaakaan sanomatta ja aletaan yhtäkkiä vältellä. Se on mielestäni kummallinen tapa ja hyvinkin tyypillistä netistä löytyville miehille ainakin oman lähipiirini otannan perusteella.

Itse en pidä sellaisesta käytöksestä, koska ilmoitan aina miehelle mikäli ei enää kiinnosta. Kerron syynkin.

Joskus olen ollut aika rasittava näitä miehiä kohtaan, jotka ghostaavat ja laittanut suht myöhään viikonloppuna ja muulloinkin viestiä. En osoittaakseni kiinnostusta, vaan sitä, että taisi mieheltä jäädä jotakin sanomatta, kun radiohiljaisuus yhtäkkiä alkoi. Osa miehistä lopulta tajuaa selittää käytöstään. Yksi hullu uhkasi poliisilla. Siitä moukasta onkin saatu monet naurut.

Mites muut sinkut? Ovatko tapaamanne ihmiset hyväkäytöksisiä treffailun lopetuksen suhteen, vai joutuuko heitä hieman kouluttamaan tai näpäyttämään?

Viimeisenä huomiona vielä, että huono käytös loistaa vain nettimiesten kohdalla. Muualla tavatut miehet eivät ole ikinä ghostanneet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota se on nykyään. Todella huolestuttavaa. Olen myös kokenut saman.

Vierailija
2/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisenä huomiona vielä, että huono käytös loistaa vain nettimiesten kohdalla. Muualla tavatut miehet eivät ole ikinä ghostanneet.

Tähän haluan kommentoida, että voi johtua ihan siitä että nettimiehillä/naisilla on useampi samaan aikaan kierroksessa. Tällöin ei jaksa perustella kaikille yksilöllisesti aina sitä kiinnotuksen lopahtamista.

Itse olen pitkässä parisuhteessa oleva nainen, joten tuoretta omakohtaista kokemusta ei valitettavasti ole. Mutta sanoisin, että riippuen tapailun kestosya "ghostaaminen" voi olla ihan ok:kin. Jos on tavattu ehkä kerran tai kaksi, eikä kiinnostusta enempään ole, niin eikö helpoimmalla pääse vain sitten jo siirtämällä katseen eteenpäin eikä vatvomalla menneitä? Myös tilanteessa, jossa kiinnostus lopahtanut ja siitä sitten ilmoitettu vain klassisella "ei ollut nyt oikea ajankohta/tää ei johu susta vaan musta" olen myös kuullut että vastapuoli ei ole tästä pitänyt, vaan olisi joku syvääluotaavampi analyysi pitänyt saada. Miksi? Mitä sillä voittaa? Miksei vaan itsekin voi keskittyä jo muihin juttuihin?

Tilanne toni eri, jos tapailu on jatkunut jo pidemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ilmiö :((

Vierailija
4/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt mulle muutaman kerran ja olen vaatinut välillä selityksiä, viime aikoina vähemmän - olen ajatellut että en jaksa alentua samalle tasolle näiden miesten kanssa. Pitäköön kämäsen tunkkinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi