Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla ongelmia pankkimaksujen kanssa firefoxilla?

Vierailija
03.01.2019 |

Ei maksut mene läpi ollenkaan, onko joku tietoturva-aukko gape

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahnentunut selain, käytä google chormea

Vierailija
2/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi Firefoxilla niin että kirjauduin sisään verkkopankkiin. Klikkasin katselemaan mun tilitietoja. Ehdin katsella niitä pari sekuntia ennen kuin verkkopankki itsestään kirjasi mut ulos. Aha, kiva temppu. Vaihdoin Chromeen, kirjauduin verkkopankkiin ja se toimi moitteetta. Toiste en Firefoxia edes yritä verkkopankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity Firefoxiin, mutta joskus mun maksu ei ole mennyt läpi koska verkkopankki ei ole hyväksynyt viitenumeroa. En ymmärrä miksi verkkopankki hyväksyy jotkin viitenumerot ja joitain ei hyväksy. Ja kun maksu ei mene viitenumeron takia läpi niin verkkopankki ei todellakaan ilmoita mistä syystä maksu ei ole onnistunut. Joten ihan itse olen joutunut pähkäilemään että vika on viitenumerossa.

Siis... olen kirjoittanut viitenumero-kenttään vaikkapa "12345". Olen yrittänyt vahvistaa sitä maksua. Ei ole toiminut, verkkopankki ei ole hyväksynyt maksuani. No, ratkaisu on se että olen tyhjentänyt viitenumero-kentän, ja olen kirjoittanut "12345" sen sijaan viesti-kenttään. Silloin verkkopankki on hyväksynyt maksuni. Omituista.

Vierailija
4/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity Firefoxiin, mutta joskus mun maksu ei ole mennyt läpi koska verkkopankki ei ole hyväksynyt viitenumeroa. En ymmärrä miksi verkkopankki hyväksyy jotkin viitenumerot ja joitain ei hyväksy. Ja kun maksu ei mene viitenumeron takia läpi niin verkkopankki ei todellakaan ilmoita mistä syystä maksu ei ole onnistunut. Joten ihan itse olen joutunut pähkäilemään että vika on viitenumerossa.

Siis... olen kirjoittanut viitenumero-kenttään vaikkapa "12345". Olen yrittänyt vahvistaa sitä maksua. Ei ole toiminut, verkkopankki ei ole hyväksynyt maksuani. No, ratkaisu on se että olen tyhjentänyt viitenumero-kentän, ja olen kirjoittanut "12345" sen sijaan viesti-kenttään. Silloin verkkopankki on hyväksynyt maksuni. Omituista.

Täh? Outoa tosiaan.

Vierailija
5/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitenkään omituista ole. Et vain tiedä missä olet.

Zinkkiz

Vierailija
6/6 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vahnentunut selain, käytä google chormea

Uusinta versiota käytän.

Pääsee verkkopankkoon sisään normaalisti, mutta kun laskun tiedot asettaa ja painaa hyväksyntää, verkkopankki kirjasi minut ulos verkkopankista ja päädyin op:n etusivulle. Toisella selaimella toimi moitteetta, luulen että johtuu noscriptin ja ghosteryn käytöstä, aikaisemmin on kyllä toiminut niilläkin, kunhan vain sallii sivun scriptit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän