onko muilla akateemisia miehiä joilla juntit harrastukset?
Minulla nimittäin on. Joskus harmittelen kun työkaverit ja muut naiset kertovat juttuja ja laittavat someen kuvia matkoilta, kulttuuri- ja taidetapahtumista ja mitä kaikkea... minun mieheni harrastaa raveja ja pubivisaa, jos joskus elävää musiikkia sattuu kuuntelemaan niin suomi-iskelmää
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minulla nimittäin on. Joskus harmittelen kun työkaverit ja muut naiset kertovat juttuja ja laittavat someen kuvia matkoilta, kulttuuri- ja taidetapahtumista ja mitä kaikkea... minun mieheni harrastaa raveja ja pubivisaa, jos joskus elävää musiikkia sattuu kuuntelemaan niin suomi-iskelmää
Anna harrastaa. Harrastuksen idea on, että itse viihtyy, jos ei taidenäyttely kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.
Mun mies pelaa golfia ja se vasta perseestä onkin... Vähintään 6 tunnin keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ainoat juntiksi luokiteltavat harrastukset miehellä olisivat kaatokännäys, vaimon hakkaus ja näiden lieveilmiöt.
Asiaa!
Entäs me akateemiset vaimot, jotka harrastamme av-palstan seuraamista? Aika junttia tämäkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Entäs me akateemiset vaimot, jotka harrastamme av-palstan seuraamista? Aika junttia tämäkin 😉
Vaimon koulutuksella ei miesten arvostukselle ole mitään väliä
Sulla on sentään mies, akateeminen. Oon kade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon koulutuksella ei miesten arvostukselle ole mitään väliä
Koulutuksella ei, av-mammuudella kylläkin on. -eri
Mun mies provoilee Vauva-lehden keskustelupalstalla.
Jos ap ei ole trolli, niin myötähäpeä iskee tuollaisen elitistilarppaajan aloituksesta.
Kumma kirjoitti:
Mun mies provoilee Vauva-lehden keskustelupalstalla.
moi rakas tuo lasi vettä ja kännykän laturi kun tuut tänne makkariin
Kaatokännäyksen lisäksi panee aikaiseksi jonkun todella tyhmän kersan joka on selvästi perinyt napanuoraansa häiriköivät perintötekijät.
Vierailija kirjoitti:
Mistä? - Itse olen akateeminen mis, mutta en kyllä pysty hahmottamaan, että miksi joku olisi kateellinen minulle pelkästään sen akateemisuuteni vuoksi. En toki osaa myöskään hävetä akateemisuuttani.
Mitäs ap itse harrastaa? ja kuinka paljon kouluja käytynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? - Itse olen akateeminen mis, mutta en kyllä pysty hahmottamaan, että miksi joku olisi kateellinen minulle pelkästään sen akateemisuuteni vuoksi. En toki osaa myöskään hävetä akateemisuuttani.
Tämä. Itse arvostan itsessäni noin miljoonaa asiaa ennen akateemisuutta. Ei millään tavalla mikään elämäni merkkipaalu, pakollinen paha joka mahdollistaa monta muuta asiaa.
Vaimoni kanssa asia tuli aikoinaan puheeksi joskus kuukauden tapailun jälkeen. Naisille akateemisuus on joku elämää suurempi meriitti vegaaniuden ja työn ohella, ainakin jokaisen pitää se aina selvittää ensimmäisen 5 min aikana.
Mitenhän nämä 20-30 vuotiaat akateemiset vegaanifemakot tulevat jatkossa löytämään kumppanin kun heitä on huomattavasti ”kelvollisia” miehiä enemmän. Jonkun pitää tehdä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ainoat juntiksi luokiteltavat harrastukset miehellä olisivat kaatokännäys, vaimon hakkaus ja näiden lieveilmiöt.
Suomi-iskelmä liittyy suoraan kaatokännäykseen aj vaimon hakkaamiseen.
Onhan noita.
AV-palstailu, antivasemmistolainen poliittinen aktivismi, poliittisesti epäkorrekti musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen akateeminen ja hyvätuloinen mies, jonka harrastuksena on kaatokännääminen. Kyllä sitä näinkin pärjää!