Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? ajatus exän kanssa harrastamastani seksistä ällöttää

Vierailija
02.01.2019 |

Silloin se tuntui täydelliseltä, ihanalta, kiihottavalta. Erosta on nyt puoli vuotta ja välillä tuo seksi tulee mieleen ja ällöttää. suhteessa oli henkistä väkivaltaa, johon olen oikeastaan havahtunut kunnolla vasta eron jälkeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitä enää mietit?! Eksä on eksä, anna sen jo olla ja eti uutta verta ja uutta matoa vaan koukkuun! 

Vierailija
2/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minä en ajatellut seksiä exän kanssa enää viikko eron jälkeen. Sinun pitäisi saada muuta ajateltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko normaalia, mutta mulla ihan sama.

Etoo ja oksettaa, että on voinut.

Vierailija
4/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ihme oo jos ällöttää jos tuonmoista on ollut. Vähitellen se tuntemus alkaa hälvetä, mutta en osaa sanoo voisiko sitä jotenkin nopeuttaa. Ehkä että keskittyy mahdollisimman paljon muihin asioihin ja seksiin liittyvään jonkun muun kanssa.

Vierailija
5/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, luulisin. Minua ainakin oksettaa ajatellakaan, että olen harrastanut seksiä eksieni kanssa, ja pari naispuolista ystävääni tuntee omistaan entisistään samoin. Mutta ilmeisesti yleisempää naisten ajatuksissa, näin olen käsittänyt, sillä miespuolisten ystävien kanssa jutellessani kukaan ei ole tunnistanut ajatusta, että seksin ajatteleminen ex-puolison kanssa olisi millään tavalla vastenmielistä.

Vierailija
6/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mikä tehty. Olet siitä selvinnyt ja se on ohi. Ei kannata siinä velloa enempää vaan siirtyä kohti uusia pettymyksiä. Toivottavasti netistä ei löydy kuvallista todistusmatskua.

Vierailija
7/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan on normaalia.

Vierailija
8/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtanut olla huonoa seksiä, jos sitä pitää jälkeenpäin oikein erikseen ällötä. Seksi on vain seksiä. Et sinä ole tullut huonommaksi, vaikka olet harrastanut seksiä sellaisen kanssa, jota et (enää) rakasta. Eri asia, jos olisit kokenut jotain väkivaltaa suhteessasi, sitten ymmärtäisin inhon väristykset ja ällötyksen. Eli kyllä on mielestäni hieman epänormaalia.

Alapeukuttakaa vaan.

Vierailija
9/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, jos ajattelisit tuota nyxän kanssa olisi outoa.

Vierailija
10/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta erostani on 2 vuotta aikaa ja vieläkin etoo.... Alkoi melko nopeaa eron jälkeen ja jatkuu vieläkin. Olis kiva jos tunne joskus hälvenis

Vierailija
11/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes miettinyt seksiä exäni kanssa, ja erosta on jo kaksi vuotta. Nyt kun avauksen teit, niin yritin mielikuvaharjoitusta.........ja ei onnistu seksi millään. En tiedä onko normaalia, mutta minulta ei onnistuisi.

Vierailija
12/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä etoo lähes kaikki seksikerrat, joita elämässäni on ollut. Poikkeuksena viimeisin eksäni, jonka kanssa meillä oli ja on vieläkin hyvä ystävyys.

Kerran seksi oli niin vaivaannuttavaa, että ns. zone outtasin jo itse seksin aikana. En muista miettineeni muuta kuin että eräs kaverini asuu viereisessä rakennuksessa, pitäisiköhän käydä kylässä? 

Olen ehkä vanhanaikainen mutta kyllä seksi, johon liittyy syvempiä tunteita, tuntuu parhaalta.

Vierailija
13/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menneisyydessäni vastaava kokemus. Mies painosti raskaudenkeskeytykseen ja myöhemmin paljastui, että hän oli pettänyt työkaverinsa kanssa minua yli vuoden ajan. Opiskelin silloin viikot toisella paikkakunnalla.

Erohan siitä tuli. Mies oli jättänyt jo sen toisen, mutta en voinut olla inhon takia hänen lähelläänkään. Eli jätin miehen. Reaktiohan on sama kuin jos jokin ruoka-aine sairastuttaa. Ei sitä tosiasiassa tarvinnut paljoa miettiä eli parempi sinunkin jatkaa elämää pohtimatta sitä henkilöä. Luonnollinen reaktio silti.

Vierailija
14/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahtanut olla huonoa seksiä, jos sitä pitää jälkeenpäin oikein erikseen ällötä. Seksi on vain seksiä. Et sinä ole tullut huonommaksi, vaikka olet harrastanut seksiä sellaisen kanssa, jota et (enää) rakasta. Eri asia, jos olisit kokenut jotain väkivaltaa suhteessasi, sitten ymmärtäisin inhon väristykset ja ällötyksen. Eli kyllä on mielestäni hieman epänormaalia.

Alapeukuttakaa vaan.

Kai sitten kyse on ainakin itselläni (ei-Ap) siitä, että tarvitsen kumppania kohtaan tunteita, jotta haluan seksiä. Tunteita ja sitä, että pidän häntä hyvänä ja luotettavana tyyppinä. Ehkä seksiajatus nykyisin siksi tuntuu niin vastenmieliseltä, koska eksiä kohtaan ei enää ole sellaisia tunteita, eikä heitä pidä sillä tavalla luottamuksen arvoisina.

Vierailija
15/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko normaalia, mutta mulla ihan sama.

Etoo ja oksettaa, että on voinut.

Ihan sama juttu mullakin ja tämä ällötyksen ja kuvotuksen tunne siis koskee suurinta osaa exiä. Ja en mitenkään näitä erikseen ajattele, mutta niin vain jostain aina välillä jokin vaan muistuu mieleen ja välittömästi tulee sellainen kuvotuksen (ja vihankin) tunne. Eikä edes pelkästään seksin vaan ihan pelkän tyypin muistaminen tekee tuon fiiliksen.

Vierailija
16/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kertoi jo ennen eroa että seksi mun kanssa on aina ollut ällöttävää eikä siitä tuntunut miltään.

T.16v yhdessä.

Vierailija
17/19 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on varmaan molemminpuolinen. Ja vain vahvistuu naitä lukiessa.

Vierailija
18/19 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää yhä aina jos tulee mieleen, ei onneksi enää kovin usein. Erosta on 7v jo. Mies kohteli minua todella huonosti ja käytti vain seksiin. Hän ei oikeasti edes halunnut seurustella kanssani vaan vikitteli muita selkäni takana. Olin nuori, naiivi, ihastunut, halusin miellyttää häntä. Yritin selitellä itselleni että ei se mitään jos hän kehuu jotain muuta kauniiksi selkäni takana. Voi minua. Ja se tunne kun mies ei edes kadu tekojaan, hänelle oli ihan sama kaikki. Lähetti munakuvia vain ja käytti hyväkseen ihastunutta nuorta minua. Ihastus kyllä hälveni lopulta kun sain voimia erota. Minulla on muutakin kaltoinkohtelutaustaa joten en osannut pitää itsestäni huolta. Onneksi elämässäni menee nyt hyvin. Mutta aina kun muistan hänet, minua alkaa kuvottaa.

Vierailija
19/19 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan me seurustelimme kyllä, oltiin ihan pari mukamas. Mutta mies oli salaa vastentahtoinen/ei oikeasti tunteella mukana. Käytti oikeasti vain seksiin mua. Oltiin useampi vuosi ”yhdessä”. Mies pitää itseään valaistuneena buddhana. Oikeasti hän on hyväksikäyttäjä jolta puuttuu empatiakyky.