Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkoajatuksia liittyen mieheen johon olen ihastunut. Voiko tällaisen takia mennä lääkäriin vai nauretaanko minut pihalle?

Vierailija
02.01.2019 |

Tämä rajoittaa elämääni, en jaksa enää. Voisipa olla pilleri, jolla saisin koko ihmisen pois mielestäni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? Kauhea masennus, ahdistus ja epätoivo. Itkettää vaan.

Vierailija
2/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki mennä, mutta millaista ajatelit hoidon olevan?🤔

Kun tuo nyt ei ole OCD kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todennäköisesti läheisriippuvutta. Kannattaa lukea aiheesta, ehkä se vähän auttaa jo. Kriisipuhelimeen voi soittaa. Tsemppiä

Vierailija
4/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset lisää sisältöä elämään. Harrastuksia, missä tapaat ihmisiä, opiskelua, maisemanvaihdosta, vaativamman työn, uusia haasteita. Kun elämä on täyttä, epätoivoiset haaveilut unohtuu ja tulet onnellisemmaksi. Ota elämäsi langat omiin käsiisi.

Vierailija
5/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on todennäköisesti läheisriippuvutta. Kannattaa lukea aiheesta, ehkä se vähän auttaa jo. Kriisipuhelimeen voi soittaa. Tsemppiä

Kiitos. Tunnistin itseni kuvauksista, täytyy alkaa tutkia aihetta.

Välillä on parempia kausia, välillä ei, kuten nyt tämä romahdus. Voi ehkä liittyä myös hormoneihin tämä droppi. Olen yrittänyt viime aikoina löytää elämääni sisältöä josta itse nauttisin, ja olen löytänyt jopa mieleisiä urheilulajeja joista olen saanut mielihyvää. Nyt vaan kaikki näyttää taas synkältä :'(

ap

Vierailija
6/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Viimeisin ihastukseni on mies jonka kanssa olen ainoastaan jutellut netissä. Tavattiin siis Tinderin kautta, mutta ei vielä tavattu livenä (en tiedä miksi.. en kai kiinnosta häntä tarpeeksi). Nyt mies on yhtäkkiä ottanut etäisyyttä ja minä suren sekä pakkomielteisesti tsekkailen milloin hän on käynyt Fb:ssä.

N26

Vierailija
7/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu, vai mikset yritä jonkinlaista lähestymistä?

Vierailija
8/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies eronnut hiljattain, eikä vielä valmis uuteen. Tiedän että tykkää minusta paljon. Odotan että hän ottaa yhteyttä. 

ap

Vierailija
9/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tunnistin itseni kuvauksista, täytyy alkaa tutkia aihetta.

Välillä on parempia kausia, välillä ei, kuten nyt tämä romahdus. Voi ehkä liittyä myös hormoneihin tämä droppi. Olen yrittänyt viime aikoina löytää elämääni sisältöä josta itse nauttisin, ja olen löytänyt jopa mieleisiä urheilulajeja joista olen saanut mielihyvää. Nyt vaan kaikki näyttää taas synkältä :'(

ap

Mulla on välillä samanlaista. Onko sulla lapsena ollut sellaista että tarpeitasi ei ole tyydytetty? Mulla on, oon jäänyt sisarusten varjoon. Välillä sitten huomaan esimerkiksi väsyneenä että kaipaisin tuota miestä tyydyttämään tarpeeni niin kuin isän/äidin.

Sitten kun tiedostan asian, en enää ajattele pakkomielteisesti miestä

Vierailija
10/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies eronnut hiljattain, eikä vielä valmis uuteen. Tiedän että tykkää minusta paljon. Odotan että hän ottaa yhteyttä. 

ap

Jos tiedät, että hän tykkää sinusta, voit olla hyvillä mielin. On kuitenkin hyvä piirre ihmisessä, ettei heti hyppää suhteesta toiseen.

Vierailija
11/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paha pakkomielee, kyllä se OCD:n hoito sopii tähänkin. Eli lääkitys esim.

Vierailija
12/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos tiedät, että hän tykkää sinusta, voit olla hyvillä mielin. On kuitenkin hyvä piirre ihmisessä, ettei heti hyppää suhteesta toiseen.

En pysty enää olemaan hyvillä mielin. Sattuu liikaa. Vaikka mies on itse kertonut minulle että tykkää minusta paljon, eikä halua siksi nyt pitää yhteyttä koska ei ole valmis aloittamaan suhdetta. Satuttaa, ettei hän ota lainkaan yhteyttä vaikka sanomansa mukaan haluaa kuitenkin olla kanssani nyt kavereita (tästä aiheesta puhuimme erikseen, ja vakuutteli että tottakai hän haluaa olla kavereina kanssani). Mikä kaverisuhde se sellainen on ettei hänen puoleltaan tule yhteydenottoa? 

ap

Vierailija
13/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia pakkoajatuksia noin yleisemmin?

Itselläni pyöri päässä joskus poikaystävää koskevien väkivaltaisten pakkoajatusten luuppi, mutta ssri-lääkkeet ja stressin vähentäminen saivat ne onneksi katoamaan.

Häiritseviä ja ahdistavia olivat kyllä.

Vierailija
14/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En pysty enää olemaan hyvillä mielin. Sattuu liikaa. Vaikka mies on itse kertonut minulle että tykkää minusta paljon, eikä halua siksi nyt pitää yhteyttä koska ei ole valmis aloittamaan suhdetta. Satuttaa, ettei hän ota lainkaan yhteyttä vaikka sanomansa mukaan haluaa kuitenkin olla kanssani nyt kavereita (tästä aiheesta puhuimme erikseen, ja vakuutteli että tottakai hän haluaa olla kavereina kanssani). Mikä kaverisuhde se sellainen on ettei hänen puoleltaan tule yhteydenottoa? 

ap

Voi hyvin olla ettei halua olla kanssasi edes kaveri, koska sinulla on romanttisia odotuksia, ei se ole hyvän kaverisuhteen alku. Yritä hyväksyä ettei halua olla kanssasi, ainakaan nyt. Et voi häntä pakottaa etkä tiedä asiaa häntä paremmin. Hyväksy se ajatus vaikka kuinka sattuisi. 

Vierailija
15/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, ahdistus ja epätoivo on ihan hyvä syy mennä lääkärille ja terapiaan.

Varmaan taustalla isompi ongelma kuin tuo mies, eiköhän hän ole vain varaventtiili ja symboli jollekin muulle mitä puuttuu.

Vierailija
16/16 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Voi hyvin olla ettei halua olla kanssasi edes kaveri, koska sinulla on romanttisia odotuksia, ei se ole hyvän kaverisuhteen alku. Yritä hyväksyä ettei halua olla kanssasi, ainakaan nyt. Et voi häntä pakottaa etkä tiedä asiaa häntä paremmin. Hyväksy se ajatus vaikka kuinka sattuisi. 

Mutta eikö ole vähän tökeröä käytöstä olla ensin hipihiljaa kuukausia ja sitten kun HÄN olisi valmis suhteeseen, hän pamauttaa minulle viestiä tulemaan. Minusta tuo kuvio on tökeröä käytöstä. Luulisi, että haluaa pitää yhteyttä myös tässä vaiheessa mikäli oikeasti voisi kuvitella että kanssani voisi joskus ehkä tulla jotain. Ei meidän tarvitse nähdä toisiamme, kaipaisin vain yhtä viestiä, jossa hän vaikka kysyy kuulumisiani. Ymmärtääkö kukaan minua?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi