Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku potkia minua persuuksiin? Opiskelut lanaa ja minä joko provoilen täällä tai katson Das Bootia

Vierailija
02.01.2019 |

Tänäänkin piti tehdä yksi viikkoja myöhässä oleva, palautettava työ mutta en vain päässyt alkuun aamulla. ADHD on diagnosoitu ja käytän Concertaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Das Boot on aina hyvä valinta!

Vierailija
2/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itsesi istumassa iltaa mt-ongelmaisten lihavien mammojen ja kilt.timiesten seurassa, eiköhän se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele itsesi istumassa iltaa mt-ongelmaisten lihavien mammojen ja kilt.timiesten seurassa, eiköhän se siitä.

Muuten hyvä mutta nimenomaan olen kiltti mies.

Vierailija
4/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään neuvoja?

Vierailija
5/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menetetty tapaus jo. Jatka samaan malliin kunnes kuol0 korjaa. 

Vierailija
6/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta nimenomaan olen kiltti mies.

No sitten et voi katsoa mitään noin sotaisaa, Das Boot on vain koville tyypeille. Samoin kuin provoilu, poistu palstalta.

Vierailija
7/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Concerta tietty estää nukahtamasta ja unilääkkeet on loppu. Voi jee...

Vierailija
8/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa loppuilta ja aloita aamulla uudestaan.

Vierailija
9/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin. Vauva-palsta tai opinnot, joiden avulla pääset töihin. Miten muka voi olla vaikeaa valita? 

Vierailija
10/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, että opiskelut sukeltaa, jos Das Bootia tuijottaa. Tänä vuonna vielä pahemmin, koska Das Bootille on tehty jatkoa. Luultavasti sarja tulee ulos tänä vuonna.

Vierailija
11/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihme, että opiskelut sukeltaa, jos Das Bootia tuijottaa. Tänä vuonna vielä pahemmin, koska Das Bootille on tehty jatkoa. Luultavasti sarja tulee ulos tänä vuonna.

Jos uusi sarja on nykyisen tasoinen niin ei kyllä jatkoon.

Vierailija
12/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tehtävääsi sieltä täältä ja ala kuroa tehtyjä paloja yhteen. Tee toinen tiedosto, johon kirjoitat pieniä valmiita paloja, joita sitten siirtelet valmiiseen työhön sitä mukaa kuin ne valmistuvat.

Vierailija
13/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt itsekin. Vauva-palsta tai opinnot, joiden avulla pääset töihin. Miten muka voi olla vaikeaa valita? 

Joskus en jaksa ajatella vaan hassutella ja rentoutua palstalla. Sitten porukka öyhöttää ja vihamielisprovoilee ja huomaan kuinka tykkäänkin hassutella mieluummin esseissäni :D

eri

Vierailija
14/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus en jaksa ajatella vaan hassutella ja rentoutua palstalla. Sitten porukka öyhöttää ja vihamielisprovoilee ja huomaan kuinka tykkäänkin hassutella mieluummin esseissäni :D

eri

Minulla on se juttu etten pysty tekemään mitään tehokkaasti kotona. Ajatukset vain harhailee muissa asioissa.

Vierailija
15/15 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei vttu että olen vihainen itselleni kun ajattelen että menen kotiin opiskelemaan ja sitten keskityn aivan muuhun kun oleelliseen. Kuten peleihin, TV-sarjoihin ja provoiluun.