Voisiko joku potkia minua persuuksiin? Opiskelut lanaa ja minä joko provoilen täällä tai katson Das Bootia
Tänäänkin piti tehdä yksi viikkoja myöhässä oleva, palautettava työ mutta en vain päässyt alkuun aamulla. ADHD on diagnosoitu ja käytän Concertaa.
Kommentit (15)
Kuvittele itsesi istumassa iltaa mt-ongelmaisten lihavien mammojen ja kilt.timiesten seurassa, eiköhän se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele itsesi istumassa iltaa mt-ongelmaisten lihavien mammojen ja kilt.timiesten seurassa, eiköhän se siitä.
Muuten hyvä mutta nimenomaan olen kiltti mies.
Olet menetetty tapaus jo. Jatka samaan malliin kunnes kuol0 korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta nimenomaan olen kiltti mies.
No sitten et voi katsoa mitään noin sotaisaa, Das Boot on vain koville tyypeille. Samoin kuin provoilu, poistu palstalta.
Nyt Concerta tietty estää nukahtamasta ja unilääkkeet on loppu. Voi jee...
Relaa loppuilta ja aloita aamulla uudestaan.
Mieti nyt itsekin. Vauva-palsta tai opinnot, joiden avulla pääset töihin. Miten muka voi olla vaikeaa valita?
No ei ihme, että opiskelut sukeltaa, jos Das Bootia tuijottaa. Tänä vuonna vielä pahemmin, koska Das Bootille on tehty jatkoa. Luultavasti sarja tulee ulos tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme, että opiskelut sukeltaa, jos Das Bootia tuijottaa. Tänä vuonna vielä pahemmin, koska Das Bootille on tehty jatkoa. Luultavasti sarja tulee ulos tänä vuonna.
Jos uusi sarja on nykyisen tasoinen niin ei kyllä jatkoon.
Tee tehtävääsi sieltä täältä ja ala kuroa tehtyjä paloja yhteen. Tee toinen tiedosto, johon kirjoitat pieniä valmiita paloja, joita sitten siirtelet valmiiseen työhön sitä mukaa kuin ne valmistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt itsekin. Vauva-palsta tai opinnot, joiden avulla pääset töihin. Miten muka voi olla vaikeaa valita?
Joskus en jaksa ajatella vaan hassutella ja rentoutua palstalla. Sitten porukka öyhöttää ja vihamielisprovoilee ja huomaan kuinka tykkäänkin hassutella mieluummin esseissäni :D
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus en jaksa ajatella vaan hassutella ja rentoutua palstalla. Sitten porukka öyhöttää ja vihamielisprovoilee ja huomaan kuinka tykkäänkin hassutella mieluummin esseissäni :D
eri
Minulla on se juttu etten pysty tekemään mitään tehokkaasti kotona. Ajatukset vain harhailee muissa asioissa.
Siis ei vttu että olen vihainen itselleni kun ajattelen että menen kotiin opiskelemaan ja sitten keskityn aivan muuhun kun oleelliseen. Kuten peleihin, TV-sarjoihin ja provoiluun.
Das Boot on aina hyvä valinta!