Meille huomautettiin ravintolassa kun annoimme miehen kanssa toisillemme omista haarukoistamme ruokaa, ok vai ei?
Olimme romanttisella illallisella ja syötimme toisiamme haarukoistamme. Onko ravintolan henkilökunnalta mielestänne hyväksyttävää huomauttaa tuollaisesta?
Kommentit (36)
Ap ei kommentoi eli tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vooisi kuvitellla paikasssa josssa houkutelllaaan esim jotain oligargeja vieeraaakseen taii arvokkkaita aaasialaisia turisteeja jotka leevittävät sanaa niiin etttä siiinä mieleessssä.
Joss mieetin oikeeein "mateeemattisesti" tätäää hommaaa niiin kylllä kaiikeeen tuleee olllla justiiin sen mukaaistaaa kuuun se asiakaaas odottaa sen olevan kosska seehän kaiikkien olettamuksien perusteeella ja tuoottavuuuden perusteeella oon se mistäää se leiipä revitäään.
Elii kysynnän jaa tarjonnan on absoluuttttisesti kohdattava ja jopaaa ylitttyä jootta maaine säilyyyy.
Kylllä mä näkiiisin tässsä suuhteeessa hyväksi seeen että tämä 25 miljaardiiin putki nyt raaakennettttaisiin etttä päääsisävät tännnne nautttimaan poronkäristyyystä ja vieeettämään romaaanttttisen yön revontuulia katselllessa jäälinnassa ja skimbaamaaan.
Ehkä kannattaisi jäädä kotiin syömään. Siellä voitte käyttäytyä ihan niin kuin haluatte.
Eli toinen oli ostanut buffetin ja toinen alkukeiton, mutta samalta lautaselta syötiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vooisi kuvitellla paikasssa josssa houkutelllaaan esim jotain oligargeja vieeraaakseen taii arvokkkaita aaasialaisia turisteeja jotka leevittävät sanaa niiin etttä siiinä mieleessssä.
Joss mieetin oikeeein "mateeemattisesti" tätäää hommaaa niiin kylllä kaiikeeen tuleee olllla justiiin sen mukaaistaaa kuuun se asiakaaas odottaa sen olevan kosska seehän kaiikkien olettamuksien perusteeella ja tuoottavuuuden perusteeella oon se mistäää se leiipä revitäään.
Elii kysynnän jaa tarjonnan on absoluuttttisesti kohdattava ja jopaaa ylitttyä jootta maaine säilyyyy.
Kylllä mä näkiiisin tässsä suuhteeessa hyväksi seeen että tämä 25 miljaardiiin putki nyt raaakennettttaisiin etttä päääsisävät tännnne nautttimaan poronkäristyyystä ja vieeettämään romaaanttttisen yön revontuulia katselllessa jäälinnassa ja skimbaamaaan.
Siiis 15 milljardiin ja siiinä jo 1 miiljaardii maksetttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi heti aloituksessa kertoa, mitä se "huomautus" tarkalleen ottaen oli?
Jotta viestin lukija voi itse tehdä omat päätelmäsnä.
Huomautus 1) "Onpa romanttista maistaa toisen ruokaa noin :D"
Huomautus 2) "Jos ette osaa syödä kuten kuuluu, niin voitte poistua."
Ehkä viereisessä pöydässä olijat valittivat tarjoilijalle. tehkää sitä kotonanne.
Esimerkiksi suukottelu julkisella paikalla on vastenmielistä. Nuolkaa vain toisianne, mutta piilossa muilta ihmisiltä.
Mielestäni riippuu paikasta. Jossain Rossossa ok mutta ei enää esim Olossa tai Lasipalatsassa tms
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi heti aloituksessa kertoa, mitä se "huomautus" tarkalleen ottaen oli?
Huomiota voi antaa monella tapaa
A) "AAAAWWWW, olipa romanttista"
B) "syökää omat ruokanne tai poistukaa"
Silppu kirjoitti:
Mielestäni riippuu paikasta. Jossain Rossossa ok mutta ei enää esim Olossa tai Lasipalatsassa tms
Rosssosssa on hyvääät pizzat suomalaaaisen sanaaaan luotttaen.
Yhtä typerä idea kuin Sarkomaan pussailu linnan juhlien kättelyssä.Käyttäytykää normaalisti siellä.
Joku rax ja toinen on tilannut vaan kahvin ja toinen koko setin. Ei silloin toisen annoksesta syödä
Kuulostaa erikoiselta, että tuollaisesta huomautettaisiin, mutta kieltämättä minua hämmästytti tässä aloituksessa enemmän se ajatus, että joku oikeasti tekisi noin jossain muualla kuin ällöromanttisissa elokuvissa.
Aloituksessa ei taidettu sanoa, että henkilökunta huomautti. Saattoi siis olla toinen asiakas, jopa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei taidettu sanoa, että henkilökunta huomautti. Saattoi siis olla toinen asiakas, jopa lapsi.
Ei kun olihan se sittenkin tekstissä mainittu, että henkilökunta. Sori.
No mielestäni ei ole oikein mainita. En menisi uudestaan. Paitsi jos tosiaan toisella joku buffet ja toisella ei. Tällöinkin joku pieni maistaminen ihan ok.