Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään sellaista kokemusta, että lahjakortilla maksavaa kohdellaan liikkeissä huonommin?

Vierailija
02.01.2019 |

Kerran jäi eräästä kauneushoitolasta tyly kokemus – aivan kuin en olisi oikea asiakas lainkaan. Nyt sain taas jouluna lahjakortin toiseen paikkaan ja mietin, että uskallanko käyttää :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei. Joskus kokemus on ollut jopa päinvastainen jos olen käyttänyt lahjakortin asioidessani ekaa kertaa liikkeessä. Useinkaan palvelutilanteessa en edes kerro maksutavasta.

Vierailija
2/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Sehän on täysin sama asia kuin raha, rahalla se lahjakortti on ostettu. Täysin naurettava ajatuskin. Olen itse useassa tilanteessa ottanut vastaan lahjakortteja ja myös asiakkaana niitä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakorttihullu voisi jo lopettaa nämä trollailut. Eikö toi N:n ikivanhan ketjun nosto jo riitä?

Vierailija
4/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta olen kuullut juuri kauneushoitoloista, että niissä kohtelu olisi nuivempaa lahjakorttilaisille ja esimerkiksi aikaa varatessa kysytyään onko lahjakorttia ja jos on niin aikoja ei tahdo olla vapaana.

Kai se ajatus on se että lahjakorttiraha on jo kassassa, joten niille yritetään puskea jämäaikoja, jotta ei viedä tilaa maksavilta asiakkailta. Aika lyhytnäköistä yrittämistä. Huonosti kohdellusta lahjakorttiasiakkaasta ei varmasti tule maksamaa kanta-asikasta, jos hän ei pidä palvelusta.

Vierailija
5/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Sehän on täysin sama asia kuin raha, rahalla se lahjakortti on ostettu. Täysin naurettava ajatuskin. Olen itse useassa tilanteessa ottanut vastaan lahjakortteja ja myös asiakkaana niitä käyttänyt.

Lahjakorttiasiakkaan raha on jo kassassa, kun taas lahjakortittoman asiakkaan raha ei vielä ole. Tökeröä jos asia vaikuttaa kohteluun, mutta osa ihmisistä on tökeröitä ja ahneita.

Vierailija
6/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lahjakortit" on perseestä. Kauppiaat nauraa.

Vierailija
7/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaahan ne niille on, ei luulisi perseestä olevan.

Vierailija
8/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää saada lahjakorttia lahjaksi. Kauhea stressi siitä käyttämisestä ja yleensä meinaa jäädä vanhaksi. Poikkeus S- tai k-ryhmän lahjakortti kun ne käy melkein missä vaan ja vaikka ruokaan.

Ei kyllä liittynyt aiheeseen, mutta tulipa vaan mieleen.

Vierailija
9/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut joissain paikoissa, että lahjakortilla aikoja on todella huonosti tarjolla.

Vierailija
10/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaahan ne niille on, ei luulisi perseestä olevan.

Ei ole, vaan pelkkä kulunki. Se raha on jo maksettu, joten ei se lahjakorttiasiakas tuo enää muuta kuin kuluja. 

Toki kun puhutaan palvelualasta ja esim kampaamoista, kauneushoitoloista yms, niin onhan se nuiva palvelu ainakin sellaisille liikkeille tyhmää toimintaa, joilla on asiakkaista pulaa ja uusia asiakkaita kaivataan. Silloin tietenkin uusien asiakkaiden toivossa luulisi palvelualttiutta riittävän myös lahjakorttiväelle.

Jos taas tilauskirjat on täynnä ja luja usko siihen, että niin on jatkossakin, niin silloinhan sitä voi yrittää luovia niin, että asiakas kyllästyy ja jättää korttinsa käyttämättä. Lyhytnäköinen tie tuo on kuitenkin, sillä varsinkin näin nettiaikana negatiivinen maine leviää kulovalkeaakin nopeammin. Mutta kuten tuossa joku jo sanoikin, ihminen on perusluonteeltaan ahne.

Vierailija
11/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoo jo tullessaan tai aikaa varatessaan, että maksan lahjakortilla?

Vierailija
12/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa kysytään varatessa, onko lahjakortti, niin sanon, että olen miettimässä, että josko rupeaisin käyttämään ko palvelua säännölisemminkin.

Vierailija
13/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoo jo tullessaan tai aikaa varatessaan, että maksan lahjakortilla?

Ainakin viimeksi kysyttiin ihan lahjakortin numeroa. ap

Vierailija
14/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa kysytään varatessa, onko lahjakortti, niin sanon, että olen miettimässä, että josko rupeaisin käyttämään ko palvelua säännölisemminkin.

Hyvä idea! ap

Vierailija
15/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Maksaessa kassa ”ai sulla olikin tämmönen” naama happamana.

Vierailija
16/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toki, meillä ainakin kohdellaan kaikkia yhtä huonosti.

Vierailija
17/17 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa kuin kauneushoitoloissa en ole huomannut. Kaupoissa ym liikkeissä ihan tavallista palvelua, kauneushoitoloissa työ tehdään hutaisten, huonommin ja nopeammassa ajassa kun "maksavalle" asiakkaalle.