Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ig ja face

Vierailija
02.01.2019 |

Poistuin instagramista ja facebookista ja voin nyt paljon paremmin. Ennen vertailin itseäni muihin ja kadehdin ystävien matkoja ja toimeliasta elämää missä jatkuvasti koettiin uutta ja tavattiin ystäviä. Lapset pääsivät milloin mihinkin reissuun ja äidillä uusi tukka ja ripset ja kuntosalilla kuvattu treenattu peppu. Koti kuin sisustusunelma. Olen itse pienituloinen yksinhuoltajaäiti joka asuu vuokralla ja kamppailee kilojen ja sairauksista johtuvan masennuksen kanssa. Terapeutin suosiosta poistuin noista ja voin nyt hirveän paljon paremmin. Olen iloisempi enkä kadehdi enää. Keskityn tekemään itsestäni onnellisemman. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama homma ja mulla auttoi kun oma elämäntilanteeni parantui niin huomasin etten enää kadehtinut. Olin vaan tauolla somesta ja palasin kun olo helpottui.

Vierailija
2/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin, kun huomasin lähinnä ärsyyntyväni. Ihmiset ja heidän asiansa eivät oikeasti edes kiinnostaneet ja tuskin ketään oikeasti kiinnosti minun elämäni.

Olen luonteeltani introvertti ja voin todellakin paljon paremmin ilman somessa roikkumista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kateellinen ja ahdistunut selaillessani kuvia toisten tekemistä käsitöistä ja muista taideteoksista joihin omat taidot ei riitä. Matkustus- ja elämäntapajutut lähinnä vaan huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi