Ex tyttöystävän alusvaatekuvat
Mitä mieltä olette siitä että mies haluaa säilyttää ex tyttöystävänsä alusvaatekuvat? Löysin niitä vinon pinon, heillä oli kymmenen vuoden suhde ja ovat vielä hyvissä väleissä ja jatkuvasti tekemisissä ja mies ei ymmärrä kun suutuin siitä että halusin että hän antaa kuvat takaisin tai heittää pois. Olen tavannut kyseisen eksän ja tullaan toimeen ja mukava daami, hänellä on jo perhettä, mutta koen silti että joku hajurako tähän on tehtävä kuitenkin. Ollaan oltu vasta vajaa vuoden päivät yhdessä ja olen raskaana hänelle, ja meillä oli aika haasteellinen alku mutta menee silti hermo tälläseen kun menneisyys kummittelee joka hiton nurkassa.
Kommentit (12)
kuva säilyy pidempään kuin muisto. Hyvää runq-matskuahan se on
Ei kai ne enää toisiaan haistele, joten hajurako on jo olemassa.
Runkkaillut niille.
Ehkä vieläkin.
Ovatko tahmaisia?
Jokainen aviomies tietää, että mikään ei ole niin kiihottava kuin eksä.
Näin se vaan on.
Vajaa vuosi yhdessä ja nyt jo raskaana. Siinäpä taas yksi tuleva yh.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tunnettu 9 vuotta, mutta suhde on kestänyt vasta vuoden ja raskaus oli täysi yllätys. Olen todella rakastunut häneen ja haluan kyllä uskoa tähän suhteeseen ja teen kaikkeni sen eteen, ottaa vaan aivoon se kun tämä eksä on niin vahvasti kuvioissa mukana ja hän kokee että pikku juttu. Sen takia täällä nyt mietin et onko raskaushormonit sekottanut mun pään täysin vai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tunnettu 9 vuotta, mutta suhde on kestänyt vasta vuoden ja raskaus oli täysi yllätys. Olen todella rakastunut häneen ja haluan kyllä uskoa tähän suhteeseen ja teen kaikkeni sen eteen, ottaa vaan aivoon se kun tämä eksä on niin vahvasti kuvioissa mukana ja hän kokee että pikku juttu. Sen takia täällä nyt mietin et onko raskaushormonit sekottanut mun pään täysin vai ei.
Ap
Jos miehesi kunnioittaa ja rakastaa sua oikeasti, niin hän ottaa myös tunteesi huomioon. Onko hän ajatellut tilannetta toisinpäin? Tuskin olisi kovin innoissaan. Tietystikään hän ei näe tossa kuviossa mitään ongelmaa, koska hänellä on elämässään kaksi hyvin läheistä naista. Jos toi on tilanne jo alkuvaiheessa ja rakastumisen huumassa, niin miltäköhän mahtaa touhut näyttää muutaman vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos miehesi kunnioittaa ja rakastaa sua oikeasti, niin hän ottaa myös tunteesi huomioon. Onko hän ajatellut tilannetta toisinpäin? Tuskin olisi kovin innoissaan. Tietystikään hän ei näe tossa kuviossa mitään ongelmaa, koska hänellä on elämässään kaksi hyvin läheistä naista. Jos toi on tilanne jo alkuvaiheessa ja rakastumisen huumassa, niin miltäköhän mahtaa touhut näyttää muutaman vuoden päästä.
Kiitos lämpimästä vastauksesta! Pitää jutella hänen kanssaan varmaan rauhallisempana jos se vaikka ymmärtäis koko pointin. Eikait ystävätkään toisistaan säilyttele alusvaatekuvia. Luulisin.
Runkkukuvia valitettavasti. Itsellänikin oli joskus paperikuvien aikaan.
Heitin pois oma-aloitteisesti. Eli revin tuhannen päreiksi.
m41
Kyllä ensimmäinen asia eron jälkeen oli siivota pois kaikki kuvat exästä ja siihen liittyvöstä, myös ne alusvaatekuvat. En minä ainakaan halua, että jokin kuva muistuttaa minua menneestä, joka tuotti loppupeleissä vain mielipahaa, etenkään kun kuvissa oli mallivartaloinen ja seksikäs nainen. Pilaa pahimmassa tapauksessa vain naismaun seuraavastakin suhteesta jos moista muistelee.
Ihan syystä voit hermostua, jos mies haluaa alusvaatekuvia exästään säilyttää. Herää kysymys, että mihin käyttöön ne on.