Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko menee kuukaudessa ruokaan?

Vierailija
13.05.2006 |

Tiedän, tiedän, tästä aiheesta on jo ainakin sata keskustelua, mutta kun täytin pankin lainahakemusta, niin siinä kysyttiin kuukausittaiset ruokamenot. Eihän minulla ole hajuakaan siitä! Miten ihmeessä te muut olette saaneet sen selville? Voisihan sitä toki säilöä kaikki kuitit, mutta sekin tuntuu niin vaivalloiselta.

No, laitoin hakemukseen kuitenkin, että 400 euroa (2 hengen talous). Kuulostaako realistiselta? Meillä ei syödä mitään gourmee-ruokia vaan ihan tavallista kotiruokaa. Viikonloppusin saatetaan käydä pizzalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee n. 400 ¿ kuussa. Mies, minä ja 5- vuotias poika. Tarkkana saa olla jos haluaa, ettei summa ylity. Meilläkin syödään ihan perus kotiruokaa ja ulkona emme juuri syömistä harjoita. Summassa on muuten jo mukana pesuaineet ja vessapaperit yms. Jos on sellainen kuu, että käy muutamankin kerran ruokavieraita, niin sitten ei kyllä 400¿ riitä. Limppariin ja olueeseen ei meillä mene yhtään rahaa. Niistäkin kertyy jo kauppalaskuun mukava summa, jos ostaa usein.

Vierailija
2/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aik+1 lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan kuukauden ruokamenoja plussapistetiedotteesta. Käymme vain yhdessä ja samassa ruokakaupassa.

Vierailija
4/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi kuitenkin noista kaupoista ostaa pelkästään ruokaa! Kiitos vinkistä.

ap