Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
1321/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wikipediaa muokattu jotta Pietari ei jää kiinni, tuotantoyhtiö varmasti voinut pistaa tietoja jotta salaisuus ei paljastuisi

Onpas aikamoinen salaliittoteoria. Hahah melkosen kaukaa haettua.

Vierailija
1322/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziri kirjoitti:

Pietulla ja Ollilla molemmilla sama sukunimi Oksa. What what whaaaat???!

Tätä minäkin olen pohtinut. Oksa on nykyään Väestörekisterikeskuksen mukaan 1159 ihmisellä sukunimenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo tieto Ollin sukunimestä?

Vierailija
1324/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä sekavaa. Pietari kyllä häslää ja ollut kirstunvartijana, mutta ei tippunut kuten edelliset. Pietari myös jakanut tehtäviä monesti ja mitähän touhuillut. Ehkä saanut valita aika tarkat suunnitelmat mutta niitä ei ole näytetty.

Vierailija
1325/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo tämänpäiväinen viimeinen tehtävä&äänestys oli? Upea paikka!

Vierailija
1326/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo tieto Ollin sukunimestä?

Facebookista

Vierailija
1327/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkoskausi tulee, niin toivottavasti sen juontaa joku muu kuin Roope Salminen. Ei minkäänlaista otetta tämän sarjan juontamiseen. Lisäksi ihan tolkuttoman kulunut naama.

Vierailija
1328/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen on myyrä

Vierailija
1329/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin sen "usko itseesi" -vihjeen, että Olli itse on myyrä, mutta sen jälkeen rupesin miettimään, että voiko olla näin selkeä ennen viimeistä jaksoa ja että tämä on taas joku tuotannon syöttöyritys katsojille kuten esim. "Kata on myyrä", sitten syötettiin Lottaa jne.

Olli on ollut mun pääepäilty domino-tehtävästä lähtien. Muutenkin jutut kameralle kovin ylimalkaisia verrattuna muiden kilpailijoiden selostuksiin. Mitään ei saa miehestä irti.

Toisaalta, jos se "usko itseesi" olikin Pietarin myyräkirjasta joku Tuijan sanoma kommentti...

Sen puolesta, että Tuija ei ole myyrä, puhuu se, että halusi tiimalasitehtävän suorittaa säntillisesti ja oli siinä tosissaan mukana. Ja se itku hautaustehtävän jälkeen. Kävi myös Pietaria kovistelemassa, kun huomasi tämän seurueessa laskettelevan valheita. Jos Tuija on myyrä, niin on kyllä ollut hyvä valinta.

Vikasta jaksosta näytetyt kilpailijoiden hämmästyneet ilmeet myyrän paljastuessa sopisivat kyllä hyvin Tuijaan. Mutta toisaalta eivät jo pudonneet kilpailijat Olliakaan pahemmin epäilleet, vaan pitivät sitä ennemminkin hömelönä tyyppinä, joka on pelistä kujalla. Näkikö joku Lotan ilmeen paljastustilanteessa?

Vierailija
1330/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjä12345 kirjoitti:

Tämä jakso paljasti jo myyrän, joka on siis Tuija. Finaalissa näytetään pätkä kun Tuija katsoo itseään peilistä. Pietari tais voittaa skaban.

Tämä on totta!

Vierailija
1331/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo tämänpäiväinen viimeinen tehtävä&äänestys oli? Upea paikka!

Centro Ceremonial Otomi

https://www.tripadvisor.co.uk/LocationPhotoDirectLink-g4202098-d4547162…

Vierailija
1332/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Usko itseesi" tarkoitti, että edellisessä äänestyksessä Olli oli ollut oikeassa myyrän syhteen.

No ketä Olli sitten arvuutteli edellisessä äänestyksessä?

Edellisessä äänestyksessä Olli muistaakseni hajotti äänet, mutta viimeisessä kysymyksessä hän joutui nimeämään myyrä. Itse vastaavassa tilanteessa tulkitsisin tuon "usko itseesi" viittaukseksi edelliseen äänestykseen, en keksi muuta vihjearvoa sille.

Vierailija
1333/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikkakekotehtävässä Tuijan palikka oli ilmeisesti muita paksumpi, kun sitä ei saanut irti. Eikä hänen päiväkirjaansa päässyt siten lukemaan. Koska se olisi paljastanut hänet myyräksi.

Vierailija
1334/1678 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka luulee, että Olli ei ole myyrä sen takia, että Lotta vastasi edellisen jakson testissä "Olli" kysymykseen, kuka on myyrä, niin sehän oli vain yksi testin kysymys. Lotta itse sanoi epäilevänsä sekä Ollia että Pietaria eikä missään vaiheessa sanonut antavansa kaikkia ääniä Ollille. Vastasihan Pietarikin testissä, että myyrä on Lotta. Vaan oli väärässä, mutta Pietari itse jatkossa.

Vierailija
1335/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palikkakekotehtävässä Tuijan palikka oli ilmeisesti muita paksumpi, kun sitä ei saanut irti. Eikä hänen päiväkirjaansa päässyt siten lukemaan. Koska se olisi paljastanut hänet myyräksi.

Itse tulkitsen asiaa niin, että Tuija varmisti sen, ettei Olli pääse hänen kirjaansa lukemaan ottamalla strategisesti oikeat palikat pois. Tuijan nimipalikkasaalishan oli huomattavasti Ollia vähäisempi.

Vierailija
1336/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutkailin aiempien jaksojen tippujien käsityksiä myyrän henkilöllisyydestä (perustuen heidän haastatteluihinsa ja näytettyihin vastauksiin). Joonaksen mielestä myyrä on mies, muttei Olli. Myös Matiaksen mielestä myyrä oli mies. Irene hajoitti ääniään ja 1/4 äänistä meni Pietulle. Juho epäili kahta, joista Pietu oli toinen. Katan Listalla oli kolme nimeä, joista Olli ja Pietu ovat finaalissa. Lotta taas kehotti Tuijaa äänestämään Ollia. Pietaria epäilin aiemmin, mutta nämä tulokset kyllä viittaavat melko vahvasti Tuijan myyräyteen. Lisäksi tuotantohan suorastaan on yrittänyt tyrkyttää Pietaria myyräksi katoamistehtävän spoilauksella ja ylirennolla otteella kaikkiin tehtävän suorittamisiin. Kirsikkana kakkuun vielä se, että hän oli ainoa, joka ei käynyt katsomassa myyrä-vihjettä.

Vierailija
1337/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on myyrä.

Vierailija
1338/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tulkitsen asiaa niin, että Tuija varmisti sen, ettei Olli pääse hänen kirjaansa lukemaan ottamalla strategisesti oikeat palikat pois. Tuijan nimipalikkasaalishan oli huomattavasti Ollia vähäisempi.

Silloin Ollin olisi pitänyt ottaa se palikka heti ensimmäisenä.

Vierailija
1339/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin sen "usko itseesi" -vihjeen, että Olli itse on myyrä, mutta sen jälkeen rupesin miettimään, että voiko olla näin selkeä ennen viimeistä jaksoa ja että tämä on taas joku tuotannon syöttöyritys katsojille kuten esim. "Kata on myyrä", sitten syötettiin Lottaa jne.

Itse ymmärsin tuon "usko itseesi"- vihjeen niin, että Olli on myyrän suhteen ollut oikeilla jäljillä. Vihje kehottaisi uskomaan omiin ajatuksiin myyrän identiteetistä, vaikka niitä loppuvaiheessa varmasti alkaa kyseenalaistamaan.

Vierailija
1340/1678 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuija on myyrä, en ikinä uskaltaisi mennä hänen asiakkakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän