vastaako miehesi ulkonaoltaan unelmamiestasi? voikohan itselle ei-mieluisaan ulkonakoon ajan myota tottua/ alkaa tykata, kun mies muuten niin hyva.. ? ;0)
Kommentit (11)
ei varsinaiseti ole merkitystä jos kemiat toimiii. Jos kolahtaa niin kolahtaa, ei siinä ehdi sellaisia miettiä että miltä toinen oikeastaan näyttää. Tietenkin ihmisen pitää olla sellainen joka miellyttää omaa silmää, mutta muuta asiat taitaa olla kumminkin tärkeempiä;)
Pyrin itse olemaan huoliteltu ja siisti habituksessani. Se on ikään kuin kohteliaisuusele kanssaeläjiä kohden.
Jos ihmisen ulkonäkö miellyttää minua, saatan hakeutua keskusteluun ja sitä kautta tutustua ko. henkilöön paremmin.
Joskus siistin ulkomuodon alta on paljastunut pintaliitäjän tms. kyynikon luonne, mutta toisinaan olen löytänyt myös sielujen sympatiaa.
Oma mieheni on minulle täydellinen pakkaus: komea,hyväkäytöksinen, vastuuntuntoinen ja perheelleen omistautunut mies. Taisin saada siis kaikki hyveet yhdellä kertaa...
ja myöhemmin huomasin, että miehelläni oli kuitenkin huonosta ensi vaikutelmasta huolimatta maailman kauneimmat silmät... Ja täydellinen vartalo!
Minusta on kuitenkin tärkeää, ettei ole mitään piirrettä joka häiritsisi. Siihen en välttämättä tottuisi.
Aika urpolta tuo vaikutti,mutta hänellä oli aivan taivaallisen siniset silmät jotka veivät mukanaan.... 10-vuotta ollaan naimisissa oltu, mutta tällä hetkellä meneillään pieni kriisi joten en voi häntä kamalasti kehua. Ei tule mitään positiivista mieleen ukosta.
Kyllä voi tottua, enemmän iloa taitaa olla siitä hyvästä sisällöstä kuin koreasta ulkokuoresta...
Mieheni on tumma ja pitkä ja komeakin, mutta ei hän täytä kaikkia niitä piirteitä, joita listaisin komeaan mieheen kuuluvaksi. Mieheni ei mm. harrasta liikuntaa, joten hänellä on vain nimeksi lihaksia (vaikkei mikään riukukaan ole) ja ryhti näyttää toisissa vaatteissa huonolta. Ja mieheni on myös todella karskin näköinen kun parta on vähänkin sängellä, enkä niin siitä tykkää... Tumma mies (siis ulkomaalainen) ja ajamaton parta näyttöö äkkiä joltain kamalalta gangsterilta, eikä se sovi mieheni luonteeseen lainkaan. :oDD Ja kyllä minusta epätäydellistäkin voi rakastaa. Mieheni ei ole täydellinen ja edellinen poikaystäväni (jota voin edelleen sanoa rakastavani tietyllä tavalla) ei ollut millään tavoin hyvän näköinen, hän on vain aivan uskomattoman ihana tyyppi. :)
Olin ystäväni kanssa baarissa ja kun mies astui ovesta sisään, niin kaverini näki ilmeestäni että nyt mentiin... :D
ja enemmänkin. En olisi edes uskonut, että voisin saada niin komean miehen. Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja mieheni on todella komea, hiusmalliksikin nuorempana pyydettiin.
On kyllä muutenkin hyvä mies.
Ei ollut unelmamies aluksi, nyt on!!