Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työpaikalla pännii

Vierailija
01.01.2019 |

Olen erittäin naisvaltaisella alalla, onneksi sentään säännölliset työajat virka-aikaan. Työpaikallani on harvinainen tapaus, nimittäin miestyöntekijä. Ongelman alkusyy on kuitenkin vaimonsa, joka on esiintyvä taiteilija. Hänellä on tietenkin epätavalliset ja viikonloppupainotteiset työajat. Tästä seuraa että tämä lapseton mies ei ole käytettävissä sellaisella joustavuudella mitä luontevasti voisi odottaa kun työporukassa saikutetaan, äitiyslomaillaan, hoidetaan sairaita lapsia ja muita perhe-elämän yllätyksiä mitä ruuhkavuosiin kuuluu. Ei kun pitää herran päästä pitämään keskellä viikkoa lemmenlomia vaikka töitäkin olisi tehtäväksi!

V'tuttaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsettoman pitäisi olla jotenkin erityisesti valmis joustamaan enemmän kuin ahkerasti porsineiden?

Vierailija
2/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat tuntemukset lapsettomilla, kun perheelliset vaativat etuoikeuksia vapaisiin/lomiin ajattelematta, että on muillakin elämää vaikka lapsia ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että teillä on työntekijä joka ei juoruile, tekee työnsä kuukauden jokaisena päivänä, edistää hyvää ryhmähenkeä mutta se sitten pännii että se pitää saman verran vapaita kuin muutkin?

Vierailija
4/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään perhesuhteet ei kuulu työpaikalle millään tavalla.

Vierailija
5/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten kestät. Sen miehen tilalla voisi olla myös sinunlaisesi mamma.

Vierailija
6/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että teillä on työntekijä joka ei juoruile, tekee työnsä kuukauden jokaisena päivänä, edistää hyvää ryhmähenkeä mutta se sitten pännii että se pitää saman verran vapaita kuin muutkin?

Juuri näin. Voi itku kun ei tullut päävoittoa vaan 6 ja lisänumero

Vierailija
7/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä sallisi tuolle miehellekin joskus laatuaikaa vaimonsa kanssa? Ei hänelle kuitenkaan vapaapäiviä kerry sen enempää kuin muillekaan.

Vierailija
8/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin naisvaltaisella alalla, onneksi sentään säännölliset työajat virka-aikaan. Työpaikallani on harvinainen tapaus, nimittäin miestyöntekijä. Ongelman alkusyy on kuitenkin vaimonsa, joka on esiintyvä taiteilija. Hänellä on tietenkin epätavalliset ja viikonloppupainotteiset työajat. Tästä seuraa että tämä lapseton mies ei ole käytettävissä sellaisella joustavuudella mitä luontevasti voisi odottaa kun työporukassa saikutetaan, äitiyslomaillaan, hoidetaan sairaita lapsia ja muita perhe-elämän yllätyksiä mitä ruuhkavuosiin kuuluu. Ei kun pitää herran päästä pitämään keskellä viikkoa lemmenlomia vaikka töitäkin olisi tehtäväksi!

V'tuttaa.

Meillä on työpaikka täynnä samanlaisia juntteja niinku sinä.

Aina itkemässä miksi ei voi tehdä jotain duuneja, kun pennut kipeenä tai tarhassa käyntiä tai legurissa käyntiä. Siksi koska on omaa elämää ja minua ei vois vähempää kiinnostaa jonkun perhehuolet ja menot. Sitä varten on mummit ja vaarit ja siskot ja veljet ja muut ystävät ja oma mies/vaimo. Mun pää on niin täynnä sitä ikuista virttä lomista ja muista. Mulla ei ole lapsia syystä ja se syy on oma elämä mistä nautin ja menot. Kun mulla ei ole halua omiin lapsiin, niin ei mulla ole halua muidenkaan. En ymmärrä kun siitä tehdään aina koko työyhteisön ongelma jos jollain on himassa vaikeeta. Ei mua kiinnosta olla niiden kalenterissa mukana ja ottaa osaa jatkuvasti.

Vierailija
9/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämän on pakko olla.

Vierailija
10/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämän on pakko olla.

Mistä niin päättelet? Voisi olla ihan yhden minun työpaikan kurpan kirjoittama

Vierailija
11/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kun on mies, niin ei juoruile, tekee työnsä kaikkina päivinä, edistää ryhmähenkeä vain siksi, että on mies? Mistä tällainen luulo on lähtöisin? Olen töissä miesvaltaisella alalla (työkavereista yli 90 % on miehiä). Ihan yhtä hyvin ne miehetkin osaavat juoruta ja puhua p*skaa. Samoin löytyy miehiä, jotka vetävät ihme kilareita töissä ja kiukuttelevat sekä syyttävät muita omista virheistään, koska itse eivät niitä tee.

Vierailija
12/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V'tuttaa.

Meillä on työpaikka täynnä samanlaisia juntteja niinku sinä.

Aina itkemässä miksi ei voi tehdä jotain duuneja, kun pennut kipeenä tai tarhassa käyntiä tai legurissa käyntiä. Siksi koska on omaa elämää ja minua ei vois vähempää kiinnostaa jonkun perhehuolet ja menot. Sitä varten on mummit ja vaarit ja siskot ja veljet ja muut ystävät ja oma mies/vaimo. Mun pää on niin täynnä sitä ikuista virttä lomista ja muista. Mulla ei ole lapsia syystä ja se syy on oma elämä mistä nautin ja menot. Kun mulla ei ole halua omiin lapsiin, niin ei mulla ole halua muidenkaan. En ymmärrä kun siitä tehdään aina koko työyhteisön ongelma jos jollain on himassa vaikeeta. Ei mua kiinnosta olla niiden kalenterissa mukana ja ottaa osaa jatkuvasti.

Ymmärräthän sinä että eivät lapsettomat miehet mitään lomia tarvitse, perheellisille on tärkeää saada sopimaan lasten loma-ajat ja muutenkin yllätykset koettelevat aivan eri tavalla kun on enemmän muuttujia

Vierailija
13/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se hevonenkin potkii!

Vierailija
14/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kun on mies, niin ei juoruile, tekee työnsä kaikkina päivinä, edistää ryhmähenkeä vain siksi, että on mies? Mistä tällainen luulo on lähtöisin? Olen töissä miesvaltaisella alalla (työkavereista yli 90 % on miehiä). Ihan yhtä hyvin ne miehetkin osaavat juoruta ja puhua p*skaa. Samoin löytyy miehiä, jotka vetävät ihme kilareita töissä ja kiukuttelevat sekä syyttävät muita omista virheistään, koska itse eivät niitä tee.

Siinä ainakin yksi mamma joka on heti synnyttämässä konfliktia kun saapuu ketjuun

Vierailija
15/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mikään peruste loman pitämiseen jos työkiireitä on

Vierailija
16/17 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika nyt siinä että kyseessä on mies? Naiselle sallisit ne saikuttelut ja muut, tälle et parisuhteensa hoitoa?

Vierailija
17/17 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko muka olla totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi