Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi treenata englannin taitonsa kuntoon?

Vierailija
01.01.2019 |

Tarvitsen englannin kielen osaamista ja haluan sen nyt kunnolla oppia. Englanti on aina ollut jostain syystä itselleni haastava, koen esim. Ruotsin ja espanjan paljon helpommin opittaviksi kun taas englanti on aina tuntunut vaikealta.

En tiedä mitä tehdä. Olen yrittänyt katsoa YouTube- videoita englanniksi ja sarjoja englanniksi tai englannin tekstityksillä, mutta se menee vaan siihen että turhaudun kun en ehdi sisäistämään asiaa kun tulee jo taas uudet tekstit.

Ei ole varaa lähteä millekään kielikurssille ja koulun penkillä en todellakaan kokenut oppivani hyvin. Se että opiskelisin kieltä kirjasta.. se ei vaan toimi kohdallani.

Parhaiten minulla toimisi painua ulkomaille englannin kieliseen maahan vaikka vuodeksi, mutta se ei nyt vielä ole mahdollista. .

Miten ihmeessä voin oppia nopeasti? Edes ihan ok tasoiseksi? Kaikki vinkit kehiin kiitos..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet englanninkielistä kirjaa ääneen. Tekstin sisäistämisen voi näin tehdä omaan tahtiin. Samalla saa myös ääntämystä kuntoon.

Itsekin pitäisi petrata kieltä. Jostain syystä turistit kesäisin pysäyttelee mua ja kyselee reittejä. Nolottaa sölköttää kangerrellen. Kai mulla on jotenkin ystävällinen perusilme, niin uskaltavat multa kysyä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla