Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättäviä huomioita keskusteluista

01.01.2019 |

Niinkun tossa monessa viestiketjussa on tullut osittain purettua omia ongelmia seksiin ja parisuhteesen liittyen, samalla huomaan että tämä jotenkin tekee hyvää huomata että niin monella muullakin on isoja ongelmia enkä oo todellakaan yksin asioitteni kanssa ... ja toki todella mukava osallistua hyviin keskusteluihin vaikka näissä noita trollejakin näkeekin välillä.
Toivottavasti alkanut vuosi korjaisi paljon mitä edellinen täysin rikkoi. Tällähetkellä onneksi pientä valopilkkua taas näkyvissä.

Kommentit (27)

21/27 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Tosi hyvä otsikko ja keskustelunavaus muuten, m44seassa!

Kiitos, ihan hyvää kommenttiakin saanut.

Vierailija
22/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yllättänyt lähes jokapäiväiset peniksen koko -keskustelunavaukset. Ei kai se voi olla muuta kuin trollaamista, tavoitteena saada miehet raivoamaan? Väittäisin, että haulla löytyy riittävästi ketjuja ja kommentteja tuohon asiaan.

Itselleni oli muuten vieras asia miesten peniskompleksi. On tullut tutuksi tällä palstalla kyllä viime aikoina, kiitos.

En vain ymmärrä, mitä mitä väliä jollekin palstamiehelle on, mitä mieltä minä, tuntematon nainen jostain, olen? Eiköhän se ole tärkeintä, mitä mieltä oma kumppani on.

Aivan sama kuin joku mies sanoisi, että hän haluaa naisella olevan vaikkapa d-kupin silarit, joiden alla ei kynä pysy. Eihän sillä ole minulle mitään merkitystä, en ole pyrkimässä hänen partnerikseen.

Mutta joo, tälle vuodelle toivon hyviä keskusteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Minua on yllättänyt lähes jokapäiväiset peniksen koko -keskustelunavaukset. Ei kai se voi olla muuta kuin trollaamista, tavoitteena saada miehet raivoamaan? Väittäisin, että haulla löytyy riittävästi ketjuja ja kommentteja tuohon asiaan.

Itselleni oli muuten vieras asia miesten peniskompleksi. On tullut tutuksi tällä palstalla kyllä viime aikoina, kiitos.

En vain ymmärrä, mitä mitä väliä jollekin palstamiehelle on, mitä mieltä minä, tuntematon nainen jostain, olen? Eiköhän se ole tärkeintä, mitä mieltä oma kumppani on.

Aivan sama kuin joku mies sanoisi, että hän haluaa naisella olevan vaikkapa d-kupin silarit, joiden alla ei kynä pysy. Eihän sillä ole minulle mitään merkitystä, en ole pyrkimässä hänen partnerikseen.

Miettiny välillä kans et miks sillä on niin iso merkitys että siitä pitää koittaa trollata ja yrittää isotella .. en tiä onko sitten vaan omaa pönkitystä.

Vierailija
24/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa seksuaalisesta tyytyväisyydestään. 

-Jotkut tarvitsevat siihen rahaa, mutta toisille riittää, kun vie naamansa baariin näytille.

-Jotkut ovat tyytyväisiä, kun saavat kerran kuussa, toiset itkevät kun eivät saa neljä kertaa viikossa.

-Toiset säännöstelevät puolisonsa seksiä; toiset esittävät, että jokainen on vastuussa omasta onnestaan, mutta pettää ei saa, eikä edes seksin vuoksi jättää.

Voisitteko aloittaa maailman väestöongelman lievittämisen itsestänne!

Vierailija
25/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Joo olen huomannut että nuo iltapaskalehdetkin säännöllisin väliajoin julkaisevat kaikenlaisia galluppeja ja tilastoja peniksen (ihanne)koosta. Ei siis ihme jos osa miehistä suhtautuu aiheeseen hieman...hysteerisesti :D Varmaan vähän samalla tapaa kuin naisten ulkonäköpaineita ruokkii keltaisen lehdistön jatkuvat esim. "katso-kuumat-instabeibe-kuvat"-artikkelit.

26/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskustelua ollut kyllä, mut loman kunniaksi täytyykin nyt poistua muutamaksi päiväksi tästä reissuun ja tosiaan nyt kun treffeillekin tuli vihreetä valoa niin täytyy siihenkin keskittyä ja panostaa, mutta koitan tulla kyllä "häiriköimään" keskusteluihin taas kunhan kerkeen. 

Vierailija
27/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Hyvää keskustelua ollut kyllä, mut loman kunniaksi täytyykin nyt poistua muutamaksi päiväksi tästä reissuun ja tosiaan nyt kun treffeillekin tuli vihreetä valoa niin täytyy siihenkin keskittyä ja panostaa, mutta koitan tulla kyllä "häiriköimään" keskusteluihin taas kunhan kerkeen. 

Mukavaa reissua ja antoisia treffejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan