Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sidukan juonnilla salaa lihonut!

Vierailija
01.01.2019 |

Olen tässä vuoden päivät ollut vähemmällä liikunnalla. Syön aika terveellisesti enkä ole ahmija. Viikonloppuisin juhlin ja silloin menee n. 10-15 annosta alkoholia, sen päälle sitten rasvaiset ja makeat krapularuuat. Suorasanainen mummoni näki minut jouluna pitkästä aikaa. "Kyllä on lihonut tuo tyttö", julisti keittiössä isälleni.
Laskin nyt piruuttani kalorimäärän mitä ryyppäämisessä vkloppuna kertyy. Kauhistuin. Siivoan nyt nätimmät kalorilukemat vklopulle. Tosin olen niin tottunut lauantaikännäilyyn, saa nähdä miten ahdistun. Mut ei paino muuten lähde laskuun, kyllä sen ymmärrän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Alkoholilla ja krapularuualla minäkin olen saanut suurimman osan läskeistäni. Vähensin juomista, muutin hieman ruokatapoja ja paino tippui 20kg. Nyt kun olen taas alkanut nauttimaan alkoholia, niin paino on vaarassa nousta. Nyt on juhlapyhät ohi, niin otan uudestaan niskasta kiinni ja jätän alkot kauppaan ja baarissa soodaa.

Vierailija
2/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa lähtenyt. kaks viikkoa ilman alkoholia ja rasvaruokia! Enkä oli liikkunut yhtään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kiloa lähtenyt. kaks viikkoa ilman alkoholia ja rasvaruokia! Enkä oli liikkunut yhtään enempää.

Loistavaa!

Vierailija
4/4 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi muka tulla yllätyksenä että alkoholi lihottaa? Vielä noin monta annosta joka viikko. Maksa jo hälyttää tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan