Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä pitäisi tehdä kun poikaystävä vaatii ennen treffejä alastonkuvia multa

otanko vai jätänkö
01.01.2019 |

olen itse sanonut että "et saa kuvia ennen treffejä " mutta hän tokaisee siihen että treffejä ei tule sitten kun hän ei saa haluamaansa minulta. ollaan siis tunnettu jo etäisesti kaks vuotta ja hengaillaan joskus kavereitten kanssa mutta oikelle kahden keskisille treffeille ei olla vielä päästy ,hän ajaaa rekkaa työkseen jolloin sitä aikaa ei ole ihan helppo repästä ,mutta minä sen sijaan en halua niitä kuvia välttis laittaa kun en tiedä pitääkö omanaan vai näyttääkö kavereillekin ....

Kommentit (39)

21/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten voisin en omista hänen numeroaan enkä halua sitä kaivaa esille mistään enään kun se on ohi

Vierailija
22/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laittais saati menis treffeille tollasen ääliön kanssa. Mä jonkun aikaa kirjottelin netin treffipalstalta löytyneen kanssa, joka jo ennen ekoja treffejä pyyteli alaston kuvia, kuvia pelkästään alapäästä ja suurin osa jutuistaan keskittyi tavalla tai toisella seksiin. Aluksi vaikutti tosi hurmaavalta, ennen kun nuo utelut alkoi. En laittanut yhtäkään kuvaa enkä mennyt treffeillekään ja lopulta päädyin vaihtamaan numeroa, kun tälle miehelle ei mennyt jakeluun, etten ole kiinnostunut ja pommitti jatkuvasti. Estin hänet kyllä, mutta kyllästyin katsomaan mitä kaikkea sontaa on kirjoittanut, vaikkei ne sinänsä elämääni häirinneet, kun ei tullut ilmoitusta tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokuko ihan oikeasti pohtii tällaisia?

No enpä usko, mutta vakava asia sinänsä. Näitä teinien ja lasten lähettämiä alastonkuvia on maailma väärällään, mutta tuomiolle niitä manipuloijia on vaikea saada.

Vierailija
24/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta tytyltä, joten tiedät oikean vastauksen.

Laitat kuvia hänelle ja myös kavereilleen.

Vierailija
25/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkuvia lähetetään vain niin, ettei niistä voi sinua tunnistaa. Eli naama ja muut helposti tunnistettavat jutut (esim. tatuoinnit) piiloon. Jos lähtee leviämään niin voit kieltää asian.

Vierailija
26/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ensin kuvat tänne arvioitavaksi, niin kyllä me katsotaan voiko niitä millekkään potenttiaaliselle pokulille lähettää.

-Irmeli

Miten tänne saa liitettyä kuvia?

t: Aloittaja

Laita sen rekkakuskin kuva meille!

Vierailija
27/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua kuviasi nettiin ei kannata lähettää.

28/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahalla irmeli mutta munko pitäs laittaa teille mun alastonkuvat arvioitavaks  se on kyllä viimene asia minkä teen täällä mielummin mä sitten sille ne laitan suoraa jos laitan mutta teille enkyllä ikinä laita mitää kuvia mistää mikä on paljasta....

Vierailija
29/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ensin kuvat tänne arvioitavaksi, niin kyllä me katsotaan voiko niitä millekkään potenttiaaliselle pokulille lähettää.

-Irmeli

Voisiko joku nuorempi auttaa? Minä en ole mikään ATK-nero.

- Irmeli

Vierailija
30/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Irmeli

Voisiko joku nuorempi auttaa? Minä en ole mikään ATK-nero.

- Irmeli

Vierailija
31/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otanko vai jätänkö kirjoitti:

olen itse sanonut että "et saa kuvia ennen treffejä " mutta hän tokaisee siihen että treffejä ei tule sitten kun hän ei saa haluamaansa minulta. ollaan siis tunnettu jo etäisesti kaks vuotta ja hengaillaan joskus kavereitten kanssa mutta oikelle kahden keskisille treffeille ei olla vielä päästy ,hän ajaaa rekkaa työkseen jolloin sitä aikaa ei ole ihan helppo repästä ,mutta minä sen sijaan en halua niitä kuvia välttis laittaa kun en tiedä pitääkö omanaan vai näyttääkö kavereillekin ....

:D

Mukavaa uutta trollivuotta vaan sinullekin :)

2/5

Vierailija
33/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei voi olla aito. Oikeesti ei voi olla.

Vierailija
34/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläonhauskaa kirjoitti:

ei pahalla irmeli mutta munko pitäs laittaa teille mun alastonkuvat arvioitavaks  se on kyllä viimene asia minkä teen täällä mielummin mä sitten sille ne laitan suoraa jos laitan mutta teille enkyllä ikinä laita mitää kuvia mistää mikä on paljasta....

Melina, laitoit nyt nimesi näkyviin tälle palstalle... Poista k.o. viesti ja elä ainakaan lähetä minkäännäköisiä kuvia minnekään.

35/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei päitä facee ahkeraan joten siksi ei saa pelästyä jos joku oikeeesti googlettaas sen nimen

Vierailija
36/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit treffeille ukon kanssa joka pyytää alastonkuvia? Olet provo tai nolo.

Vierailija
37/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläonhauskaa kirjoitti:

Miksikäs ei? Onhan se hyvä että katsotaan ne täällä porukalla ennen kuin lähetät ne mahdolliselle poikulille, jos kuvissa on esimerkiksi jotain vikaa. Täällä varmaan muitakin joilla kummiskin kokemusta valokuvamallina olosta, itsekkin olin ihan lehdessä vuonna 1989 Urkin kotiäiti spesiaalissa, sain kuvista ihan kivaa huomiota paikallisesti.

- Irmeli

38/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku nuori selittää irmelille jos hän ei tiedä mikä on snäppi eli snapchat niin olisikiva mutta siis  kuvia ei voi laittaa tänne koska ne kuvat on snäppiin laitettu ja ne on hävinnut sieltä jo aikaa sitte pois

Vierailija
39/39 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5