Tinder algoritmi
Oonko nyt kolme tykkäyskierrosta tehnyt. Painanut rukseja mutta suurimmalle osalle varmuuden vuoksi sydäntä vaikka aivan hyvin tiedän ettei johda mihinkään. Ts en ole kiinnostunut pommittamaan näitä naisia viesteillä. Lähinnä se on ollut vain huomionosoitukseni heille, että näytätte hyvältä. Ja on hivellyt itsetuntoa kun tällaisilta on saanut matchin.
Etsin kuitenkin seurustelukumppania niin mitä nyt kannattaa tehdä? Olenko jo mokannut oman elo rankingini kun olen tykännyt liian monesta vailla suuria määriä vastatykkäyksiä?
Voiko kolmen päivän jälkeen muuttaa enää mitään alussa tehtyjä mokia.
Eli kannattaako suosiolla ladata uusiksi vai mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (6)
Mikä on tuo mainitsemasi elo ranking?
Lataa vaan uudestaan. Vaihda uuteen pre-paid nroon joka on sun kakkoskännykkässä. Kuviin pieni rajaus jotta pxl määrät vaihtuvat. En tiedä onko niillä jo face recognition jolloin muunnelluilla samoilla kuvilla ei tee mitään. Parasta jos voit ladata uudet kuvat sinne. Kyllä, alussa jos laitat sydäntä kaikille, pilaat algoritmin ja sitä ei voi muuttaa kuin lataamalla apin puhtaasti alusta alkaen. Googlaa tinder algorithm.
Vierailija kirjoitti:
Lataa vaan uudestaan. Vaihda uuteen pre-paid nroon joka on sun kakkoskännykkässä. Kuviin pieni rajaus jotta pxl määrät vaihtuvat. En tiedä onko niillä jo face recognition jolloin muunnelluilla samoilla kuvilla ei tee mitään. Parasta jos voit ladata uudet kuvat sinne. Kyllä, alussa jos laitat sydäntä kaikille, pilaat algoritmin ja sitä ei voi muuttaa kuin lataamalla apin puhtaasti alusta alkaen. Googlaa tinder algorithm.
Onko se noin raakaa matematiikkaa. Eli jos kävin kolmena päivänä käyttämässä kaikki tykkäykset. Varmaan tykkäsin ainakin 80 prosenttia. Riittääkö tuo nyt pilaamaan kaiken.
Harmittaa kun siellä olisi selkeästi jotain markkinaa olemassa. Mutta mulle työnnetään lähes pelkästään näitä ylivoimaisesti suosituimpia yksilöitä. Niitä vaan kahlaan läpi enkä tiedä ettei kannattaisi tykätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä guuglailin ja monenmoista tietoa löysin. Tänä päivänä voi olla riski tehdä tuo tilin nollaus. Tinder ei pidä siitä että niin tehdään ja se rankaisee näkyvyydellä.
Mä ajattelin supistaa ikähaarukkaa.
Kun on hyvin selvää että siellä oman iän lähellä ne markkinat on. Ihan turhaa mun mielestä noi vääränikäiset.
Ristiriitaista tietoa tuosta goldista. Kannattaako vai ei?