Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LASKEUMA VAIVAA?

Sanna30
01.01.2019 |

Olen 30v synnyttämätön nainen. Huomasin alapäässäni "pullotuksen" kun istun pöntöllä. Jotain pursuaa ulos. Pissahätä on kokoajan. Myös kohdunnupukka on tosi alhaalla, ihan parin sentin päässä emättimen suulta. Hirveä paineen tunne, koiraa lenkittäessä pelottaa että jotain vain tipahtaa mun sisältä.
Mulla on mahaongelmia, ummetusta/ripulia usein. Siitä varmaan johtuu tämäkin.
Torstaina aika gynelle, mutta tää asia vaivaa nyt kovasti.
Onko muilla synnyttämättömillä tullut laskeumaa?
Pelottaa. Vaikeuttaako raskautumista tai onko riskiraskaus jos nyt alkaa odottaa?
Ainakin yhden lapsen tahdon ja sit äkkiä korjausleikkaukseen. Perheenlisäys ei ole nyt juuri ajankohtainen, nykyisessä kodissa ei tila riitä. Hirveä paniikki ja ahdistus siitä, että nyt äkkiä raskaaksi ennenkuin mun toosa tuhoutuu kokonaan! :D Kesällä olisi ulkomaanmatka tulossa, eikä houkuta yhtään näiden oireiden kanssa lähteä, kun pitää päästä pissalle ainakin puolen tunnin välein.

Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota jatkunut kauan? Eihän ole pissatulehdus?

Vierailija
2/2 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen päivän on jatkunut. Pissatulehduksesta en tiedä, voisin soittaa terveyskeskukseen ja ottaa samalla pissanäytteen. En tiedä ottavatko niitä äitiysneuvolassa?

Pissatulehdus on ainakin ilmeisesti aika normaalia jos on emättimen etuseinämän laskeumaa. Se ainakin mulla tuolta pömpöttää. Kiva nyt sitte jos se tämän vaivan takia alkaa uusia kokoajan. Eikä leikatakkaan voi, kun lapsia vielä tahdon. Lantionpohjan jumppaa olen vähän tehnyt nyt, mutta tuntuu melkein vaan pahentavan oireita.

Ärsyttävä vaiva, ei pysty muuta ajatellakkaan! Seksi ei kiinnosta, kun pelottaa että mies huomaa pullotuksen. Ja varmaan sattuukin. Tänään mies huomautti että pimppa "maistui erilaiselle".. ei kuulemma mitenkään pahalle, mutta erilaiselle. EI OO HELPPOA OLLA NAINEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän