Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle nimeksi Inkeri?

Vierailija
01.01.2019 |

Mitä mieltä? Äitini väittää mummonimeksi, minä ja mieheni olemme rakastuneet nimeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi.

Vierailija
2/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa

Vierailija
4/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri Ankeinen

Vierailija
5/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nimi, jota on lapsillakin. En minä kyllä äidiltäni kysynyt mielipidettä lasten nimissä, vaikka monessa muussa joskus kysynkin.

Vierailija
6/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Inkeri Reetta Kerttu.

Vierailija
7/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle siis tulee 90% varmuudella nimeksi Inkeri, halusin vain jollain tavalla varmistaa, että nimi ei oikeasti ole muiden mielestä ihan kauhea. Enkä suoranaisesti kysynyt äidiltä mielipidettä, kerroin vain mitä nimiä olimme miettineet ja äiti tokaisi mielipiteensä. Kiitos vastauksista, on taas varmempi olo asiasta!

Ap

Vierailija
8/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselle siis tulee 90% varmuudella nimeksi Inkeri, halusin vain jollain tavalla varmistaa, että nimi ei oikeasti ole muiden mielestä ihan kauhea. Enkä suoranaisesti kysynyt äidiltä mielipidettä, kerroin vain mitä nimiä olimme miettineet ja äiti tokaisi mielipiteensä. Kiitos vastauksista, on taas varmempi olo asiasta!

Ap

"Mummonimiä" minun nuoruudessani olivat Hilja, Ida, Olga, Silja, Veera, Emma, Julia ym. Nyt ovat kovin suosiossa ja kauniita nimiä toki.

Kannattaa pitää oma päänsä ja Inkeri-nimi ei taatusti ole joka toisella. Kaunis ja suloinen nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän