Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Audilla ajava - kuvittelitkos olevasi jotenkin muita parempi?

Vierailija
31.12.2018 |

Et ole. 😂

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kuvittele. SillÀ nyt vaan on kiva ajaa.

Vierailija
2/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kuvittele. Mutta se on paras auto jolla tÀhÀn mennessÀ olen ajanut.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi ketÀÀn kiinnostaa toisten autot??

Vierailija
4/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Velka-Audi on klassikko!! 😅

Mikko

Vierailija
5/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luulin et minkÀ tahansa auton voi ostaa velaksi.

Vierailija
6/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ ihmettÀ? En tosiaankaan kuvittele. Onko ap katkera jostain? Audi on hyvÀ ja turvallinen auto. MeillÀ ykkösautona. Toinen auto meillÀ muuten on Toyota, jolla ajelen ihan yhtÀ mielellÀni.

Vierailija
7/30 |
31.12.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Audi-kuskeja ei voi ottaa vakavasti. Maksavat Skodan tekniikasta tuplahinnan. LOL.

Vierailija
8/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silloin, kun meidÀn Audi ostettiin, ei Skodalla ollu nelivetoa. Ollaan kohta ajettu quattrolla 25v ja mitÀÀn suuria ongelmia ei ole.

Ilman nelivetoa emme talvella pÀÀsisi mökille lainkaan.

Siihen aikaan se sattui olemaan meidĂ€n tarpeisiin paras ajettavuudeltaan. Merkki ei sinĂ€nsĂ€ ole tĂ€rkeĂ€, paitsi meidĂ€n antiikki-Audia kadehtivalle😘

Vierailija
9/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei teitÀ kukaan kadehdi .Teille ei vain onnistu ajaminen rajoitusten mukaan ajavien perÀssÀ.

Vierailija
10/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joillakin aloilla voi olla tÀrkeÀÀ ensivaikutelma, onko kÀynyt mielessÀ?

Vierailija
11/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mullapas on Mersu. En kuvittele olevani muita parampi, mutta ainakin mulla on parempi auto.

Best or nothing.

Vierailija
12/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Audi Q3 on vaan niin hyvĂ€ ja luotettava ajettava. 

Vierailija
13/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kuvittele vaan tiedÀn olevani. Audi ei ole syy vaan seuraus.

Vierailija
14/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajan Audilla koska 1. kelpo auto 2. rahaa ostaa sellainen. Kannatti kouluttautua hyvÀÀn ammattiin, ei tarvi kadehtia muiden autoja vaan voi ihan vaan elÀÀ omaa elĂ€mÀÀnsĂ€. Ap, Ă€lĂ€ oo niin katkera vaan tee jtn elĂ€mĂ€ntilanteellesi 😘

Vierailija
15/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis what? Ihan perusperhekÀrry. NeljÀÀ nollaa ei lasketa edes mihinkÀÀn premium- merkkeihin vaan painii skoda-volkkari-sarjassa.

Vierailija
16/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvaan ettĂ€ otsikon taustalla lienee jokin liikenteessĂ€ nĂ€hty ja koettu törttöily, jossa törttöilijĂ€ on sitten ajanut Audilla? Audien yleistyttyĂ€ audeista on tullut uusi bemari, kaikki ovat nĂ€hneet jonkun sillĂ€ kiilaavan, kaahaavan tai rikkoneen liikennesÀÀntöjĂ€ muutoin.

Vierailija
17/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Audi nyt sentÀÀn ei ole suoraan verrattavissa halvempiin autoihin, sillĂ€ se on laadukkaampi. Naiset ostavat moninkertaisella hinnalla kĂ€silaukkuja, joita ei tavallinen kuluttaja voi mitenkÀÀn erottaa kopioista. TĂ€ytyy olla erillinen laukkuasiantuntija, jotta nĂ€kee eroja "feikkien" ja oikeiden vĂ€lillĂ€, ja silloinkaan ei ole kyse laatueroista vaan eroavaisuuksista ylipÀÀtÀÀn.  KĂ€silaukuissa maksetaan siis vain aja ainostaan brĂ€ndistĂ€.

Vierailija
18/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ olen 64-vuotias kÀÀkkĂ€ ja ajan Audilla. 

Ajan Audilla koska panostan kaikessa laatuun. Se tulee pitemmÀn pÀÀlle paljon halvemmaksi. On sitten kyse mistÀ tahansa, auto, vaatteet, kengÀt jne.

Minulla ei ole autosta senttiÀkÀÀn velkaa, joten sen ei tarvitse ap:n mieltÀ askarruttaa. Ja entÀ jos olisikin? Koko ikÀni töitÀ tehnyt ja itseni elÀttÀnyt, velkani maksanut. KeskitypÀ nyt vain oman elÀmÀsi kohentamiseen. Kateudella ja myrkkypuheilla et omaa oloasi ainakaan paranna.

KyllÀ ihmisen elÀmÀ on hyvin pitkÀlti sitÀ mitÀ siitÀ itse tekee, ja ne asiat joita ei voi muuttaa pitÀÀ hyvÀksyÀ. Parhaansa kun aina tekee ja katsoo valoisamman puoleen, on elÀmÀ kuuleppas miljoona kertaa kevyempÀÀ! Parempaa Uutta Vuotta!

Vierailija
19/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin aloilla voi olla tÀrkeÀÀ ensivaikutelma, onko kÀynyt mielessÀ?

MillÀ alalla on tÀrkeÀÀ anta m*lkun ensivaikutelma?

Vierailija
20/30 |
01.01.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ olen 64-vuotias kÀÀkkĂ€ ja ajan Audilla. 

Ajan Audilla koska panostan kaikessa laatuun. Se tulee pitemmÀn pÀÀlle paljon halvemmaksi. On sitten kyse mistÀ tahansa, auto, vaatteet, kengÀt jne.

Minulla ei ole autosta senttiÀkÀÀn velkaa, joten sen ei tarvitse ap:n mieltÀ askarruttaa. Ja entÀ jos olisikin? Koko ikÀni töitÀ tehnyt ja itseni elÀttÀnyt, velkani maksanut. KeskitypÀ nyt vain oman elÀmÀsi kohentamiseen. Kateudella ja myrkkypuheilla et omaa oloasi ainakaan paranna.

KyllÀ ihmisen elÀmÀ on hyvin pitkÀlti sitÀ mitÀ siitÀ itse tekee, ja ne asiat joita ei voi muuttaa pitÀÀ hyvÀksyÀ. Parhaansa kun aina tekee ja katsoo valoisamman puoleen, on elÀmÀ kuuleppas miljoona kertaa kevyempÀÀ! Parempaa Uutta Vuotta!

Turhaa teit töitÀ, olisit ollut kotona lastesi kanssa ja ajanut Skodalla.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn yhdeksÀn