Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs äitienpäiväruuaksi, muuta kuin ainaiset nakit ja pottusallatti? ev

Vierailija
13.05.2006 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera salaattien.

Vierailija
2/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani kävimme aina ulkona syömässä silloin. (ei abc:lla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja hyvää; uunivuokaan (ruodot pois), pippuria, suolaa ja tilliä päälle ja runsaasti kermaa mukaan. Pottumuussia lisäksi ja pakolliset salaatit tai raasteet:)

Vierailija
4/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me grillataan kanafileitä ja kyytipojaksi tehdään salaattia

Vierailija
5/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussia ja salaattia on meillä huomenna.

Vierailija
6/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää nyt vaikka jotain kunnon ruokaa edes. Valkosipuliperunat ja jotain lihaa.

Jos haluatte päästä megahelpolla, niin ostatte vaikka pakastelohkoperunoita ja jotkut pihvit, jotka paistatte. Siihen lisukkeeksi salaatti.

Vierailija
7/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaako melkein kaikki kotona ruoan? Äiti vai isä? Meidän iskä keittää perunatkin pohjaan joten menemme ulos syömään.

Vierailija
8/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä, että naiset ihan liian harvoin antavat edes miehille mahdollisuuksia tehdä jotain keittiössä. Toki on niitäkin miehiä, jotka eivät yksinkertaisesti siedä kokkaamista tai eivät osaa (tosin harjoittelemalla jokainen oppii jos haluaa). Mutta moni mies kyllä sanoo, että tekishön sitä jotain keittiössäkin, mutta kun naiselle ei sitten mikään kelpaa, tai on koko ajan neuvomassa...

Oma äitini soitti tänään ja kysyi joko olen kakun leiponut. Totesin että en, enkä aio. Minulle saa kyllä olla valmis kakku huomenna pöydässä. Äitini oli hieman ihmeissään ja totesi, että " niin, voishan sitä joskus itekin sillä lailla ajatella" . Ja isäni on vielä oikeasti tosi hyvä kokki. Äiti vain ei tahdo päästää ketään valtakuntaansa.

Tänään käydessäni kaupassa huomasin että kaikki naiset ostivat siellä kakkutarvikkeita. Voi että, miksei anneta miesten näyttää mitä osaavat!

Vierailija
9/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se itstetehty perunasalaatti toki hyvää. Meillä syödään kasvisgratiinia, itse tehtyjä lohkoperunoita ja lohta.

Vierailija
10/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan olla ihan itsekseni ja vähemmällä sotkulla, ja mies voi olla lasten kanssa ulkona.

Vierailija
11/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakaste mansikkakakkua. Huomenna otetaan löysin rantein. No, paistetaan kyllä lihaa sinne rokan joukkoon.

Vierailija
12/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja hyvää!

Vierailija
13/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana-paprika-kermakastike sekä riisiä salaatin kera! En tiedä vielä kumpaa teen, molempiin on tarpeet kaapissa.

Vierailija
14/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnatkin korkeita, tarjoilu hidasta ja ruoka juosten tehtyä..

Vierailija:

laittaako melkein kaikki kotona ruoan? Äiti vai isä? Meidän iskä keittää perunatkin pohjaan joten menemme ulos syömään.

Vierailija
15/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan perheelle ruokaa n.300 kertaa vuodessa, mielestäni on kohtuullista että viedään äitienpäivänä ulos syömään. Kun en edes siitä keittämisestä niin kovasti tykkää...

Ja mies on ilmoittanut ettei halua oppia laittamaan ruokaa, viitaten RisaMayan tekstiin.

Vierailija
16/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja haluaakin tehdä, ei vissiin luota mun taitoihin ;)

Huomiseksi luvassa sinipallasta, parsaa, hollandaise-kastiketta ja vuohenjuustotomaatteja.

Vierailija
17/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei aina perunasalaattia, niin ku muilla.

Vierailija
18/18 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee alusta loppuun itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän