Mihin Whatsappia tarvitaan?
Miksi kyseinen sovellus on kehitetty? Älypuhelimissahan voi ilman sitäkin luoda ryhmiä, lähettää kuvia, videoita ja tekstiviestejä, eli miksi tarvitaan erillinen sovellus johonkin joka hoituu ilmankin, vai olenko käsittänyt jotain väärin? Onko Whatsappin kauppaaminen älypuhelinten omistajille sama kuin alkaisi myydä lunta eskimoille, tai hiekkaa saharan tyypeille?
Kommentit (12)
En mä oo keksinyt mitään muuta tapaa luoda ryhmiä älypuhelimeen. Mulla on android enkä ole facebookissa.
Ei maksa ja muutenki kätevämpi kuin tekstari
Kaikilla ei vielä ole puhelinliittymiä, joissa tekstiviestien rajaton lähettäminen sisältyisi kuukausimaksuun. Varsinkin ulkomailla nettiviestipalvelut ovat tästä syystä tosi suosittuja. Toki on ärsyttävää, kun osa käyttää WhatsAppia, osa Messengeriä, osa normaaleja tekstiviestejä ja osa sähköpostia. Sekaisinhan siinä menee!
Skypessä ei sentään tarvitse antaa puhelinnumeroa ja samat ominaisuudet kuin WhatsApp:issa, että tavallaan kuin myisi öljyä arabisheikeille.
Vierailija kirjoitti:
Nii tekstiviestit maksaa. Ootko tosissas?
Zorry. En tullut ajatelleeksi, koska mul on "Unlimited everything" -liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zorry. En tullut ajatelleeksi, koska mul on "Unlimited everything" -liittymä.
Etpä paljoa ajattele. Olet itsekäs narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä se vaan koskee
Mä käytän tavallisia viestejä ja puheluita. Maksoi mitä maksoi.
Niissä on se hyvä puoli, ettei tarvi miettiä, onkohan viestin vastaanottajalla mikäkin someliittymä, vaan yhteydenottotapa käy kaikille joilla on matkapuhelin.
Ei mihinkään. Mulla on varaa maksaa ne tekstarit joita lähetän.
Mulla on lähipiirissä ihmisiä, jotka asuu eri maassa kuin minä. Aika paljon edullisemmaksi tulevat WhatsApp ja Skype kuin tekstarit ja normipuhelut...
Tätä minäkin olen miettinyt. Imessaget ei maksa ka mulla ainakin on kaikilla tutuilla iphonet joten ei makseta tekstiviesteistä.
Lisäksi harmittaa kun whatsappissa voi stalkata, koska oon viimeks ollut siellä. Joo sen saa pois mut aina joku alkaa nillittää miks sul ei näy se. Imessages ei ole tätäkään ongelmaa.
Lisäksi harmittaa kun whatsis sut voi lisätä mihin ryhmään vaan. Esim mulla on työn takia hyvin salaiset yhteystiedot, niin eikös yks lapseni valmentaja lisännyt mut johonki futismamma ryhmään ja nyt mun numero on kaikkien ryhmäläisten tiedossa😡