Yök ja apua. Himoitsen yhtä vanhaa äijää työpaikallani.
Itse olen 25. Olen kyllä aina ollut vanhempien miesten perään, ja oma mieskin on minua aika reilusti vanhempi. Mutta tuo työpaikan (jossa hiljan aloitin) mies on varmaan reilusti päälle 50, kaljamahainen ja kaljuuntuva eikä muutenkaan mikään ihana. Mies yrittää kuitenkin olla minulle kiva ja esittää nuorekasta. En todellakaan haaveile mistään avioliitosta, mutta jostain kumman syystä olen alkanut haaveilla seksistä tuon ukkelin kanssa.
En tarvitse mitään moraalisaarnoja, sillä en aio todellakaan pettää miestäni ja tuskin fantasiani muutenkaan edes voisivat toteutua. Mutta löytyykö täältä pätevää kyökkipsykologia, joka kertoisi minulla, mikä minua vaivaa? Mikä tähän auttaa? Onko isäsuhteeni jotenkin pielessä? Pitäisikö perehtyä Freudin juttuihin?
Kommentit (8)
Olen seurustellut ulkoisesti hyvinkin epäviehättävien miesten kanssa hyvillä mielin. Mutta silti. Kai tämä tilanteeni tuntuu aika absurdilta monen ikäiseni mielestä. Olen ainakin ollut aina uskossa, että ikäisiäni naisia yleensä lähinnä ällöttävät reippaasti vanhemmat miehet, jotka eivät ole niitä charmantisti ja seksikkäästi vanhentuneita...
ap
Olettaisin sinun olevan vain niin primitiivisesti viehättynyt " lauman" alfa-urokseen/ johtavan koiraaseen, mitä vanhemmat miehet yleensä edustaa. Naarailla on yleensä tarve pariutua laumansa vahvimpien yksilöiden kanssa. Nuoret kukko-pojat eivät ole lauman hierargiassa yleensä korkealla. Ihmismiehet vanhemmiten pystyvät tarjoamaan naarailleen mm. taloudellista turvallisuutta jota nuori naaras tarvitsee hoitaakseen miehen geneettistä materiaalia suvun jatkamis mielessä. Varallisuus, suuri fyysinen koko, johtava asema yhteisössä saa monen nuoren naisen innostumaan vaikka mies olisi susiruma.
minun haaveissani oleva mies ei tod. ole mikään alfa-uros! Hänestä vaan huokuu semmoinen lämpöisyys ja huumorintaju niitten tuikkivien silmien lisäksi, että aina väkisin hivuttaudun hänen lähelleen.
T.2
näin keväällä kun hormoonit hyrrää ja on valosaa niin ihastuu ja fantasioi jos jonkin näköisistä miehistä... mä laittasin tollasen kevään piikkiin...
se oli kans n. viiskymppinen, lievästi mahakas ukko, ja hirvee paskiainen ainakin yleisen ielipiteen mielestä. mun mielestä se oli just sopivan tiukka.
sillä oli myös aika nuori poika, joka oli aivan uskomattoman hyvännäköinen 16v. tumma ja aivan älyttömän söpö ja sulkeutunut. ja kun sen pojan oli tavannut niin jotenkin ne sen ihanat piirteet rupes näkemään myös siinä isässä :9
voi vitsi sentään, olin jo unohtanut koko asian. mä näin kauheita seksiuniakin varareksistä..
Mulla on miehet olleet just näitä alffa uroita.. Lapsen isä mm. Joo kyllä uskon tuohon juttuun kun mietin, että en ikinä ole katsonutkaan noihin kukkopoikiin
loppujen lopuksi kovin paljoa ole ulkonäöstä kiinni, vaan enempi jostain kummasta kemiasta, " hajusta" ja ties mistä feromoneista. Itse olin kerran kans aivan kuumana yhteen aika rumaan mieheen, josta kuitenkin huokui aivan käsittämätöntä seksuaalista energiaa ja itsevarmuutta.
Tai jos ajattelee jotain Hjallista, niin ei kai sen menestys naismaailmassa voi yksistään johtua paksusta lompakosta (vaikkakin siitä varmasti on apua ;)...
jos pitää miehestä, joka ei ole ulkoisesti parhaimmasta päästä? Ei minun mielestä!
Mulla on pari tuttua kaljamahaista vanhaa äijää (kavereitten isiä) ja antaisin aika paljon jos saisin halailla heitä. Yhdellä heistä on tosi kumara selkä, mutta niin ihanat tuikkivat silmät, että voisin ihan hyvin lähennellä häntä!