Olen pitkäaikaistyötön ja sain keksimäärin 3300 euroa/kk loka- ja marraskuussa keräämällä käpyjä!
Kommentit (24)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä menetelmällä keräsit yli 3500litraa käpyjä. Henkilönostimella tuskin on asiaa metsään, kun maapohja on märkää ja routakerros on olematon, puhumattakaan metsäkoneista, jotka tekisivät metsätötä.
Tietysti kaikki onnistuu mielikuvitusmaailmassa tai päiväunilla. Ja vielä pitk.aik.työtön ja rahaa 3.300€.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä menetelmällä keräsit yli 3500litraa käpyjä. Henkilönostimella tuskin on asiaa metsään, kun maapohja on märkää ja routakerros on olematon, puhumattakaan metsäkoneista, jotka tekisivät metsätötä.
Tietysti kaikki onnistuu mielikuvitusmaailmassa tai päiväunilla. Ja vielä pitk.aik.työtön ja rahaa 3.300€.
Kävyt kerätään hakkuualueilta eli puut on kaadettu ja kävellään latvalta toiselle keräysastia (yleensä säkki) mukana. Huomattava on se, että keräyskohteet on ennalta valittu (mäntyjen laatu riittävän hyvä) ja maanomistajan kanssa on sovittu asiasta.
Minä saan pari tonnia käteen joka kk. Olen vanha käpy!