Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkäaikaistyötön ja sain keksimäärin 3300 euroa/kk loka- ja marraskuussa keräämällä käpyjä!

Vierailija
31.12.2018 |

Mikä on sinun tekosyysi mikset kerää käpyjä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan pari tonnia käteen joka kk. Olen vanha käpy!

Vierailija
22/24 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä menetelmällä keräsit yli 3500litraa käpyjä. Henkilönostimella tuskin on asiaa metsään, kun maapohja on märkää ja routakerros on olematon, puhumattakaan metsäkoneista, jotka tekisivät metsätötä.

Tietysti kaikki onnistuu mielikuvitusmaailmassa tai päiväunilla. Ja vielä pitk.aik.työtön ja rahaa 3.300€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä menetelmällä keräsit yli 3500litraa käpyjä. Henkilönostimella tuskin on asiaa metsään, kun maapohja on märkää ja routakerros on olematon, puhumattakaan metsäkoneista, jotka tekisivät metsätötä.

Tietysti kaikki onnistuu mielikuvitusmaailmassa tai päiväunilla. Ja vielä pitk.aik.työtön ja rahaa 3.300€.

Kävyt kerätään hakkuualueilta eli puut on kaadettu ja kävellään latvalta toiselle keräysastia (yleensä säkki) mukana. Huomattava on se, että keräyskohteet on ennalta valittu (mäntyjen laatu riittävän hyvä) ja maanomistajan kanssa on sovittu asiasta.

Vierailija
24/24 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko yhteensä 6600 euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi