Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin nettimiehen kanssa ekoilla treffeillä - miten häipyä korrektisti takavasemmalle?

Vierailija
31.12.2018 |

Totuus on se, että miehen ulkonäkö oli mielestäni vastenmielinen. En voisi kuvitellakaan edes pussaavani häntä. Miten kannattaa asia ilmaista, ettei kiinnosta viedä juttua sen pidemmälle? En halua toista tahallaan loukatakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Simona kaikki "emmä tiiä" ja "ehkä"-tyypit jotka sanoo jotain epämääräistä ja toivovat että mies ymmärtää häipyä.

Ja heitä on ollut puolet tapaamisistani Tinder-deiteistäni! Keski-ikäisistä naisista, joiden pitäisi olla kehittyneempiä kuin esiteinit. Ainakin itselläni tulee todella loukattu olo. Että näytänkö niin psykolta että kielteinen vastaus romahduttaa koko maailmani.kuinka vaikeaa on opetella vaikka seuraava lause:

"Olet tosi mukava, mutta jokin jäi vain puutttumaan. Uskon että löydät kuitenkin jonkun toisen arvoisesti naisen helposti, ei sinussa mitään vikaa ole. Oli kiva tavata!"

No, onneksi nyt on löydetty oma rakas ja käyty muutamien suoraselkäisten "kiitos mutta ei"-tosinaisten kanssa mukavilla siidereillä, mutta kyllä nuo luu_serit suoraan sanottuna harmittaa.

Vierailija
22/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteimmät saamani rukkaset ovat olleet tyyliä "olet unelmavävy mutta mulla ei vaan tunteet syty parisuhteeseen asti". Siitä jää jotenkin sellainen molemminpuoleisen kunnioituksen fiilinki päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä. "Sori, mutta mä tarvin isomman fiiliksen kuin tämä, mutta oli kiva tavata".

Ja jos toinen tähän jotain inttää, voi vielä lisätä, että haluat yhtä vahvan tunteen kuin edellisissä suhteissa, koska mitä järkeä muuten on aloittaa mitään.

Vierailija
24/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin ensitreffeillä naisen kanssa, mutta epäilen vahvasti, että hän on oikeasti mies.

Oliko etunimi Lucrezia?

Ei vaan Virpi, kui?

Vierailija
25/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et o mun juttu.fi

Ansaitsen niin paljon parempaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi