Mistä apua unettomuuteen
Saako unettomuuteen mitään apua lääkäristä? Kaikki konstit on kokeiltu. Valvon johonkin neljään ja nukun sitten klo 12 asti. En ole pirteä koko päivänä. Nyt olen maannut sängyssä 4 tuntia.
Olen lomalla, joten tämä onnistuu. Työt jatkuu ylihuomenna enkä tiedä, miten tulen selviämään. Tämä on alkanut jo ennen lomia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Uneton myös kirjoitti:
Kärsinyt vuosia vuosia unettomuudesta, lopulta sain lääkityksen essitalopram ahdistukseen (jonka lääkäri näki mutta itse en) ja surmontil iltaisin unettomuuteen. Olen nukkunut nyt 1,5 vuotta ilman ongelmia. Elämä hymyilee. Että suosittelen tätä lääkecomboa, jos lääkäriin menet ja tunnistat itsestäsi yhtään ahdistuneisuutta. Ja lääkkeiden kieltäjille sanon; enemmän harmia tuottaa aivot jotka ei saa nukkua. Vuosiin..
Ulkoilma on paras "lääke", ei kemikaalit.
Haistapa kuule kukkanen, et selvästi tiedä YHTÄÄN mitään todellisesta unettomuudesta.
Kiitis teille vastauksistanne ja kokemusten jakamisesta. Helpottavaa lukea, ettei ole yksin.
Minullakin tätä on jatkunut jo pitkään, vuosien ajan. Välillä on parempia aikoja ja nukahdan alle 5 minuutissa. Nuorena kotona asuessani heräsin herkästi kaikkiin ääniin, mutta nykyään yksin asuessa ei ole sitä ongelmaa.
Olen aina ollut aamu-uninen ja iltavirkku.
Ap.
Olen kärsinyt unettomuudesta myöskin vuosia, syön siihen lääkkeitä mutta kausittain nekään eivät auta. Tuota ulkoilua pitäisikin kokeilla, nykyään ulkoilen ainoastaan 7 tuntia päivässä, kuinka paljon pitää lisätä?
Henkinen hyvinvointi, ylikierrokset jne, jne. Niihin paras ratkaisu on kannabis eikä ne koukuttavat kemikaalit. Niitä kuitenkin saa helpommin laillisesti kuin luonnollista lääkitystä. Ganja on kuin avain päässä olevaan lukkoon. Junteimmat ei edes halua avata ymmärtämisen ovea.