Tunnin päästä pitäisi olla bileissä, ja mä vaan makaan peiton alla
Suihkussa pitäisi käydä. En juurikaan saanut viime yönä unta ja tää ilta taitaa olla pilkillä.
Kommentit (19)
Olen kateellinen että sinulla on bileet.
Oletko kenties alkoholisti? Sen sijaan että lepäisit kunnolla vie alkoholi voiton ja lähdet bilettämään. Olisin tilanteessasi jo hieman huolissani juomistottumuksista.
Jää nukkumaan. Enemmän juhlamieli sitten huomenna.
raitis kirjoitti:
Oletko kenties alkoholisti? Sen sijaan että lepäisit kunnolla vie alkoholi voiton ja lähdet bilettämään. Olisin tilanteessasi jo hieman huolissani juomistottumuksista.
Kyseessä ois ystävälle tärkeä juhla...
-ap
No onhan se uusi vuosi ystäville tärkeä juhla.
No paat viestii että nukut tunnin parin ja sit vasta meet suihkuu ja lähet sinne. Elä stressaa. Koko yö on aikaa.
Älä mene. Bileet ja juhlimiset on niin wt ja pois muodista. Uusivuosi kannattaa viettää hiljaisesti pohtien tulevaa.
Meidän piti lähtee tänään juhliin miehen kanssa. Molemmilla on tämä viikko vapaata töistä. Mies heräsi 7 aamulla ja joi kahvin. Sanoi, että hän lähtee pesemään autoa ja jäin itse makoilemaan sänkyyn. Mies oli mennyt samalla reissulla kauppaan. Kaupassa kun oli seissy siinä kala-lihatiskillä missä on myös niitä salaatteeja ja oliviirasioita ja fetaa ja kaikkea tuoretta ja herkullista, niin sillä oli jyskyttäny päässä että otanko tästä kunnolla herkkuja ja laitan kerran vielä kaasugrillin päälle vai lähdetäänkö vaimon kanssa sinne bailuhin.
Mies otti siitä tiskiltä kasan kaikenlaista herkkua ja tuli kotiin ja kysyi, että mitä jos jäätäis himaan. Grillaan ja ostin herkkuja, oltais peitonalla ja katseltais leffoja. Ja jos ajattelet, niin tultais bailuista 5 aikaan aamulla taas kotiin ja sitten herättäis illalla klo 20:00 aikaan ihan hirveässä olossa ja takasin nukkumaan. Aamulla herätään 7 ja pöhnä olo eikä jaksa tehdä mitään, kun on edelleen huono olo vähän.
Tai jos huomenna herätään ilman huonoa oloa ja mentäis, vaikka kävelylle ja pötköteltäis vielä tiistai.
Miehen ehdotus oli liian hyvä, joten herätään huomenna normaaliin oloon.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piti lähtee tänään juhliin miehen kanssa. Molemmilla on tämä viikko vapaata töistä. Mies heräsi 7 aamulla ja joi kahvin. Sanoi, että hän lähtee pesemään autoa ja jäin itse makoilemaan sänkyyn. Mies oli mennyt samalla reissulla kauppaan. Kaupassa kun oli seissy siinä kala-lihatiskillä missä on myös niitä salaatteeja ja oliviirasioita ja fetaa ja kaikkea tuoretta ja herkullista, niin sillä oli jyskyttäny päässä että otanko tästä kunnolla herkkuja ja laitan kerran vielä kaasugrillin päälle vai lähdetäänkö vaimon kanssa sinne bailuhin.
Mies otti siitä tiskiltä kasan kaikenlaista herkkua ja tuli kotiin ja kysyi, että mitä jos jäätäis himaan. Grillaan ja ostin herkkuja, oltais peitonalla ja katseltais leffoja. Ja jos ajattelet, niin tultais bailuista 5 aikaan aamulla taas kotiin ja sitten herättäis illalla klo 20:00 aikaan ihan hirveässä olossa ja takasin nukkumaan. Aamulla herätään 7 ja pöhnä olo eikä jaksa tehdä mitään, kun on edelleen huono olo vähän.
Tai jos huomenna herätään ilman huonoa oloa ja mentäis, vaikka kävelylle ja pötköteltäis vielä tiistai.
Kuka siellä bileissä pakottaa viiteen asti olemaan ja ryyppäämään ihan holtittomasti? Me ollaan menossa uudenvuoden bileisiin myös, mutta todennäköisesti tullaan joskus yhden aikaan kotiin, ehkä grillin kautta, ja sit huomenna pääsee jo kympin aikaan ulos sängystä, eilä ole edes huono olo. Tässä asiassa voi saada molemmat, kun on vähän itsehillintää.
Mä OLEN tunnin päästä bileissä, viime yönä en nukkunut silmäystäkään ja päivä meni normaalisti töissä. Ikääkin jo 40+, joten kyllä vanhakin jaksaa vielä bilettää. Huomiselle tosin on luvassa elpymistä koko päivän ajaksi. Ei muuta kuin menoksi!
Ap oletko bileissä?
Sitä vaan olisin kysynyt, että miksi sun olisi pitänyt siellä juuri kuudelta olla? Jos olet väsynyt ja haluat kuitenkin viettää hauskan illan, olisit voinut mennä bileisiin vaikka kahdeksaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä bileissä pakottaa viiteen asti olemaan ja ryyppäämään ihan holtittomasti? Me ollaan menossa uudenvuoden bileisiin myös, mutta todennäköisesti tullaan joskus yhden aikaan kotiin, ehkä grillin kautta, ja sit huomenna pääsee jo kympin aikaan ulos sängystä, eilä ole edes huono olo. Tässä asiassa voi saada molemmat, kun on vähän itsehillintää.
Jos mulle ehdottais mies tuollaista, että bailut tai koti-ilta rakkaansa kanssa ilman alkoholia, niin ei olis kovin vaikee päätös jäädä kotiin. Mutta, kun oma mies alottelee jo ja aivan sama olenko itse tunnin jossain kun tiedän aivan varmasti, että mies jäisi sinne pilkkuun asti ja sitten seisoisi taxijonossa ja tulisi kotiin aukomaan päätä ja kiittelemään paskasta uudesta vuodesta, kun jengipetturina lähdit ennen kuin juhlat edes kerkesi alkamaan. Ensimmäinen kitinä alkaisi siinä jo, kun ilmoittaisin joko lähdetään tai jos et itse niin minä lähden kotiin. Minä en yksin ole tämän asian kanssa. Hyvin moni muukin pariskunta riitelee samoista asioista. Eikä se ole nyt niin, että vaihda miestä jätä se. Hyvä mies se on, vaikka olisin ennemmin kotona. Lähden kun lupasin.
Piri auttaa, jaksat rellestää univajeesta huolimatta. Sopii myös kaljan kanssa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Piri auttaa, jaksat rellestää univajeesta huolimatta. Sopii myös kaljan kanssa sekaisin.
ja muut herkut päälle
Laita viesti, että oot vatsataudissa. Sitä on liikkeellä.......
Kannattaa mennä, ettei käy niinkuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jää nukkumaan. Enemmän juhlamieli sitten huomenna.
ai. Biletetäänkö me huomennakin??
Mä näiin sut alkodssa.