Ansiotulosi vuonna 2018?
Paljonko tienasi bruttona? Vain ansiotulot, ei pääomatuloa. Kerro halutessasi koulutuksesi ja ammattisi.
48 500€, insinööri maanrakennusalalla.
Kommentit (61)
Ihan riittävästi tienasin. Nettotuloja kun käytän elämiseen ei kukaan mun bruttotulotiedoillani mitään tee.Niin kauan kun onnistun pysyttelemään pois verokalenterista olen tyytyväinen.
66.000 palkkatuloja + 14.000 eläketuloja. Ikiteekkari ICT-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 700, lähihoitaja
Vau, lähihoitajalla kuukausipalkka yli 3000 e. Itse saan maisterina 10 vuoden työkokemuksella saman.
Ei se koulutus, vaan se työtehtävä. En usko että missään on maisteri-merkkistä työtä.
66.000 euroa. YTM, valtion virassa asiantuntijatehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kovat on palkat aika köykäisillä meriiteillä, ja moni vielä julkisella tai jossain järjestössä töissä.
Ei ihme että Suomella menee niin kuin menee.
Mitä sä kenenkään meriiteistä tiedät?
36 000e/suurtalouskokki, päivätyö.
24 000€, eläkkeellä oleva sairaanhoitaja
Palkkatuloina 43 000, psykologian maisteri, päätoiminen yrittäjä (työllistän useampia kokopäiväisiä ja päivät venyvät).
Ei tätä ainakaan rahan takia tee.
Onpas täällä isotuloista porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Nettopalkkana otan 3500 kuukaudessa, se riittää normaaliin elämiseen. Firmaan jätän loput, ja niitä sitten pääomatuloina tilikauden lopuksi. Yrittäjä
Miten se onnistuu?
t. Tilitoimistoon kaivattaisiin vinkkejä asiakkaiden verosuunnittelun parantamiseksi...
81433€ Ins it-alalla. Tänä vuonna yli 90 000 kun tulee pääoma tuloja vähän reilu 10 000 ->Osingot osakkeista joihin sijoitin säästöni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 700, lähihoitaja
Vau, lähihoitajalla kuukausipalkka yli 3000 e. Itse saan maisterina 10 vuoden työkokemuksella saman.
Ei se koulutus, vaan se työtehtävä. En usko että missään on maisteri-merkkistä työtä.
No ei tietenkään ole, mutta yleensä ne työt, joihin vaaditaan korkeakoulututkintoa, ovat paljon vaativampia kuin ne, joihin vaaditaan lähihoitajan koulutus. Siksi palkankin pitäisi olla erilainen. Ja lähihoitajat kehtaavat vielä valittaa huonoa palkkaansa!
Verotettavaa ansiotuloa 52.000€. Yo-merkonomi, It-hommaa. Ei ylitöitä, normaali päivätyö kansainvälisessä pörssiyhtiöissä.
37000, helppoa tehdastyötä elintarvikealalla. 2-vuorotyö.
51800 sisältää autoedun. Kiinteistönvälittäjä.
Eläketuloa 16.500. Eläkkeellä oleva tehdastyöläinen.
Minusta teillä nuorilla on kovat ansiot. Noilla tuloillahan hankkii asunnon pääkaupunkiseutua myöten ja maksaa velat pois muutamassa vuodessa, parhaimmillaan 2-3 vuodessa. Nopeamminkin jos maksajia on kaksi.
En nyt oikein usko näihin tuloihin... Etsi ap ansiotulotilastot jostain luotettavammasta tahosta, kuin vauva.fi ;).