Ansiotulosi vuonna 2018?
Paljonko tienasi bruttona? Vain ansiotulot, ei pääomatuloa. Kerro halutessasi koulutuksesi ja ammattisi.
48 500€, insinööri maanrakennusalalla.
Kommentit (61)
Joku 20 000. Sihteeri olen. Valitettavasti vaikka onhan tämä tyhjää parempi.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tienasi bruttona? Vain ansiotulot, ei pääomatuloa. Kerro halutessasi koulutuksesi ja ammattisi.
48 500€, insinööri maanrakennusalalla.
Mulla vain sairaseläke...olenko luuseri?
Työhaluja olis muttei kuukausipalkkatöitä näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
37 700, lähihoitaja
Vau, lähihoitajalla kuukausipalkka yli 3000 e. Itse saan maisterina 10 vuoden työkokemuksella saman.
N. 55k€. Paljoo enempää ei kannata ansiotuloina ottaa. Loput sinne n. 150k€ asti olikin sitten pääomatuloja.
34 000, erään kovin parjatun tehtaan sankari.
Suunnilleen 23 000 e. Virallinen titteli lieneen osa-aikainen henkilöstöpäällikkö, vaikka oikeasti en tee töitä, tuo on se summa, jonka saan firmasta palkkaa. Pääomatulot onkin sitten ihan toista luokkaa.
33 000, tuosta jää käteen kaksi tonnia kuussa, pakolliset menot tonni kuussa. Pikkupomo isossa firmassa Euroopassa.
39 000, lähihoitaja. Lisää vaaditaan heti keväällä.
0€, pitkäaikaistyötön. Sama ansio kuin kolmelta viimeiseltä vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 700, lähihoitaja
Vau, lähihoitajalla kuukausipalkka yli 3000 e. Itse saan maisterina 10 vuoden työkokemuksella saman.
Teetkö vuorotyötä? Veikkaan, että tuo lähihoitaja tekee. Muuten ei lähihoitajana pääse noihin ansioihin.
45.000 € luokkaa. Terveydenhoitaja.
Noin 21000. Puutarhuri. Olin tosin työttömänä tammi-maaliskuun.
78 000 euroa, insinööri, myynnin tekninen asiantuntija kiinteällä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
0€, pitkäaikaistyötön. Sama ansio kuin kolmelta viimeiseltä vuodelta.
Mene töihin?
34 000e. Sosionomi AMK. Päivätyö.
Apua mitä palkkoja! Kiinteistöalalla olen ja tienaan 18000€ vuodessa.
Noin 21000e. Keväällä valmistuin insinööriksi, joskaan oman alan hommia ei vielä vaan laborantin työtä teen.
Suurimman osan palkat reilusti yli suomalaisten keskiansion.
Voiko tästä tehdä sen päätelmän, että hyvätuloisilla on ankeampi elämä, tai ainakin vähemmän sosiaalista elämää kuin pieni- ja keskituloisilla, kun viettävät uudenvuoden aattoa av:lla?