Eronneiden naisten kokemuksia seuranhausta? Millaisia miehiä on "tarjolla"?
Itselläni seuranhaku ei vielä tunnu ajankohtaiselta muuten kuin välillä ajatuksissa, mutta olen miettinyt millaisia miehiä on liikkeellä esim. deittipalstoilla. Olen eronnut, ja minulla on yksi pieni lapsi. En etsisi lapselle mitään uutta isää, koska hänellä on jo isä, enkä laskujen maksajaa, koska minulla on ihan hyvä palkka ja muutakin varallisuutta. Jossain vaiheessa kaipaisin kuitenkin varmaan elämänkumppania, jonka kanssa jakaa kokemuksia ja vanheta yhdessä. Nyt ainakaan ei tunnu, että yhteenmuutto olisi koskaan pakollinen, mutta toisaalta ei ehkä poissuljettukaan. Lisää omia lapsia en enää halua, mutta koska minullakin on lapsi niin tietenkin miehelläkin saa olla. Olen 40-vuotias, korkeasti koulutettu, asun pk-seudulla ja harrastukset on enemmän kulttuurijuttuja kuin esim. jääkiekon katsomista. Onko kellään suunnilleen samassa elämäntilanteessa olevalla tai olleella naisella täällä kokemuksia seuranhausta? Millaisia miehiä on ns. "tarjolla" eli etsimässä seuraa sanotaan nyt ikähaarukassa 35-48 vuotta?
Kommentit (47)
Huonoja, pervoja, elämänkoululaisia tai sitten jotain heti takertuvia nössöjä, jotka eivät ole varmaan naista nähneetkään. Yhdenkin kanssa olin keskustellut Tinderissä niitä näitä ja kun töissä ollessani vastasin vain, että olen nyt töissä, niin kyseli sitten vähän väliä joko pääsen, milloin pääsen... YÄK! Sinkkuus on aika jees :) Itsellänikin suunnilleen ap sinunkaltainen elämäntilanne.
Ihan tavallisia miehiä. Tuossa iässä monella aiempi pitkä suhde kariutuu.
Tuossa ikähaarukassa olevia koulutettuja ihan ok miehiä kyllä on, tinderistä itselläni oma mies ja sitä ennen sieltä tosi mukavia löytänyt. Järkyttäviäkin tapauksia löytyy, mutta onneksi ne voi heti poistaa matcheista.
Äläkä tosiaan harmittele tuota kulttuuritaustaa, kyllä Helsingissä kulttuurista nauttivia sinkkumiehiä riittää. Mikäs sen mukavempaa kuin teatterista treffeillä puhuminen, helpompi jutella kun on jotain yhteistä. Tsemppiä!
Mä olen hyvinkin samassa tilanteessa, just tässä hiljalleen aloitellut treffailua. Ihan kivasti on ehdokkaita, laidasta laitaan kaikenlaista totta kai, mutta helppohan se on keskittyä vain itseä kiinnostavaan ihmistyyppiin. Ehkä hankalinta itselle on ollut oppia tunnistamaan nämä tinder-shoppailijat, jotka etsivät vain sitä alkuihastusta ja katoavat sit uuden pariin, mut eipä heistäkään kannata liikoja välittää - on siellä parempiakin :)
Jos haluat parantaa omaa haluttavuuttasi niin kroppaan panostaminen ja urheilullisuus on se mikä miehiä kiinnostaa.
https://evoke.ie/2018/04/22/health/motivation/40-year-old-fitness-mum-r…
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat parantaa omaa haluttavuuttasi niin kroppaan panostaminen ja urheilullisuus on se mikä miehiä kiinnostaa.
https://evoke.ie/2018/04/22/health/motivation/40-year-old-fitness-mum-r…
Kiitos vinkistä, mutta en ala tuunaamaan itseäni haluttavammaksi ryhtymällä urheilulliseksi kun en ole koskaan urheilusta tykännyt. Ajattelin kelvata ihan tällaisena kuin olen :) . Ap
Vierailija kirjoitti:
KäKi kirjoitti:
Älä mainitse tuota kulttuuria, se ei kiinnosta miehisiä miehiä, ne pakenevat heti kun mainitsee balettia katsomaan menemisen. Keksi jotain miehiä kiinnostava harrastus, ohjelmoitikurssi avoimessa yliopistossa (Haaga Heliassa on muitakin kuin verkkokursseja), tähtitieteen kurssi, perhokalastuskurssi, työväen opiston miehille suunnattu puutyökurssi.
Ulkomaalaisiin miehiin voit tutustua perinteisen kirjeenvaihdon avulla
tuo on luotettava sivusto ja eikä tule kalliksi. Minulla on noin kymmenen kirjeenvaihtoystävää (naisia, kyseessä ei nyt varsinaisesti ole seuranhakusivusto, mutta on siellä parejakin syntynyt).
Jääkiekko on ihan kamalaa pieni lähes näkymätön kiekko liukuu isojen äijien keskellä jäällä, seuraa nyt sitten sitä.
Ensitapaamisella laita korkeakorkoiset saapikkaat ja mekko/hame.
Jaana Tommiska (Olga Romanova), Kerava
Kiitos vinkeistä. En etsi mitään perinteisen miehekästä miestä vaan ihan tavallinen mukava mies olisi paras, sellainen joka haluaisi mukaan vaikka sinne teatteriin (baletista en tykkää minäkään). En myöskään pukeudu mekkoihin ja korkokenkiin arjessa, niin en varmaan taida mennä treffeille sellaisissa, kun muutenhan mies saa minusta ihan väärän kuva. Ap
Tavallinen = komea ja assertiivinen?
Tapasin sattumalta ihan huippumiehen 40+. Livenä kylläkin, en ole ollut missään tinderissä, se ei kuulosta hyvälle tapaamispaikalle. Luulen tosin, että oopperat yms eivät niin kiinnosta miehiä, hakeudu jonkun miesmäisemmän harrastuksen pariin mieluummin. Ja aktiivisuus yöelämässä kyllä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://evoke.ie/2018/04/22/health/motivation/40-year-old-fitness-mum-r… a
Kiitos vinkistä, mutta en ala tuunaamaan itseäni haluttavammaksi ryhtymällä urheilulliseksi kun en ole koskaan urheilusta tykännyt. Ajattelin kelvata ihan tällaisena kuin olen :) . Ap
Toki sitten et voi vaatia mieheltä top 10 % komeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KäKi kirjoitti:
Älä mainitse tuota kulttuuria, se ei kiinnosta miehisiä miehiä, ne pakenevat heti kun mainitsee balettia katsomaan menemisen. Keksi jotain miehiä kiinnostava harrastus, ohjelmoitikurssi avoimessa yliopistossa (Haaga Heliassa on muitakin kuin verkkokursseja), tähtitieteen kurssi, perhokalastuskurssi, työväen opiston miehille suunnattu puutyökurssi.
Ulkomaalaisiin miehiin voit tutustua perinteisen kirjeenvaihdon avulla
tuo on luotettava sivusto ja eikä tule kalliksi. Minulla on noin kymmenen kirjeenvaihtoystävää (naisia, kyseessä ei nyt varsinaisesti ole seuranhakusivusto, mutta on siellä parejakin syntynyt).
Jääkiekko on ihan kamalaa pieni lähes näkymätön kiekko liukuu isojen äijien keskellä jäällä, seuraa nyt sitten sitä.
Ensitapaamisella laita korkeakorkoiset saapikkaat ja mekko/hame.
Jaana Tommiska (Olga Romanova), Kerava
Kiitos vinkeistä. En etsi mitään perinteisen miehekästä miestä vaan ihan tavallinen mukava mies olisi paras, sellainen joka haluaisi mukaan vaikka sinne teatteriin (baletista en tykkää minäkään). En myöskään pukeudu mekkoihin ja korkokenkiin arjessa, niin en varmaan taida mennä treffeille sellaisissa, kun muutenhan mies saa minusta ihan väärän kuva. Ap
Tavallinen = komea ja assertiivinen?
Ei tarvitse olla mikään adonis enkä pidä kovin assertiivisista miehistä, enemmän miellyttää vähän herkkikset miehet. Ja saa olla kalju ja silmälasit ja iskäpäkki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki en ole vaatinutkaan, henkiset asiat merkitsee minulle, ei ulkonäkö. Ap
Eroni jälkeen olen tutustunut useisiin 30- 45 vuotiaisiin naisiin. Tapaamme yleensä liikunnan, matkailun, tapahtumien tai kulttuurin merkeissä - ja tietysti seksin. Olen itse vaativassa työssä ja vapaa-aikani rajallista. En ole etsimässä enää uutta vaimoa vaan aikuista seuraa. Minulle tapailu ilman sitoutumista on molempien osapuolten kannalta parasta kun pelisäännöt ovat selvät.
M51
Vierailija kirjoitti:
Eroni jälkeen olen tutustunut useisiin 30- 45 vuotiaisiin naisiin. Tapaamme yleensä liikunnan, matkailun, tapahtumien tai kulttuurin merkeissä - ja tietysti seksin. Olen itse vaativassa työssä ja vapaa-aikani rajallista. En ole etsimässä enää uutta vaimoa vaan aikuista seuraa. Minulle tapailu ilman sitoutumista on molempien osapuolten kannalta parasta kun pelisäännöt ovat selvät.
M51
Eli sinulla on useita tällaisia fwb-naisia yhtäaikaa. Se on toinen ääripää, toinen ääripää on vaimo. Jotain siitä väliltäkin voisi olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus taas näitä kommentteja! Vaikea kuvitella aikuista naista kiertelemällä ympäriinsä vaatimassa miehiltä, että "Sinun pitää olla top 10 % komea" #facepalm
Mitä taas tulee siihen, saako ap etsiä kunnes löytää huippukomean miehen niin kyllä, saa. Hän saa hakea juuri sellaista miestä kuin haluaa, piste.
Jos olet normaalipainoinen niin ei hätää :) Jos omaat ylipainoa, valmistaudu laihduttamaan tai olemaan loppuelämäsi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus taas näitä kommentteja! Vaikea kuvitella aikuista naista kiertelemällä ympäriinsä vaatimassa miehiltä, että "Sinun pitää olla top 10 % komea" #facepalm
Mitä taas tulee siihen, saako ap etsiä kunnes löytää huippukomean miehen niin kyllä, saa. Hän saa hakea juuri sellaista miestä kuin haluaa, piste.
Ap kysyi, minkälaisia on tarjolla. Huippukomeita ei ole tarjolla hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ap:n ulkonäöstä tosin kukaan meistä muista ei tiedä mitään.. Ehkä hän on top 3 % kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas tulee siihen, saako ap etsiä kunnes löytää huippukomean miehen niin kyllä, saa. Hän saa hakea juuri sellaista miestä”” kuin haluaa, piste.
Jaa. Ap:n ulkonäöstä tosin kukaan meistä muista ei tiedä mitään.. Ehkä hän on top 3 % kaunis.
Ap sanoi: ”en ala tuunaamaan itseäni haluttavammaksi ryhtymällä urheilulliseksi kun en ole koskaan urheilusta tykännyt.”
Tuskin on keski-ikäinen sohvaperunanainen sentään top 3 %...
Olen samassa tilanteessa ja koen nyt arvokkaammaksi panostaa lapseen. Se on ainutkertaista. Miehiin suhtauduin eron jälkeen avoimella mielenkiinnolla, ja hyvin nopeasti tulin lopputulokseen että miehiä oli liian monenlaisia (ilmeisesti 10v aiemmin kaikki halusivat olla samaa massaa enempi vähempi).. Ja monimutkaisti arkea paljon. Ensi-ihastuneena jaksoin koko poletin, mutta kaikkeen en jaksanut montaa kuukautta panostaa. Kävi myös niin että mies sanoitti lasta ylimääräiseksi.. Monesti kerkesin myös kokea, että siinä iässä miehet luulevat pyydystävänsä parikymppisen naisen, ja että nämä myös tyydyttävät kaikki tarpeet. Ei minulla ole enään haku päällä, kun nyt päätin että jatkan säätöjäni lapsen kasvettua :D ja miesten. Palataanpa ehkä viiskymppisenä aiheeseen.
Tai jos olet tuohon ikähaarukkaan osuva vapaa mies, niin saat tietenkin kommentoida minulle, että millaista naista etsit ja millaisin odotuksin, olisi kiva kuulla miestenkin ajatuksia tästä. Ap