Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palomiehistä on tehty jotain seksiobjekteja?

Vierailija
31.12.2018 |

Huvitti, kun Facebookissa Palomieskalenteri mainostaa, että nyt voi voittaa tapaamisen kahden palomiehen kanssa! Siis ajatelkaa! Tapaaminen palomiehen kanssa!

Kommenttiosio on kuin joku Suomen vähä-älyisten kokoontumisajot.

Jos kyseessä olisi naiset, niin kommenteissa haukuttaisiin hoikkia naisvartaloita kerrottaisiin kuinka pitää olla jotain "mistä ottaa kiinni" ja muutenkin paheksuttaisiin koko hommaa.

Mutta muuten kyllä huvittaa tuo kuinka palomiehet pitävät niin suurta meteliä itsestään. Ehkä se on niin, että mitä turhempi ammatti sen suurempaa meteliä täytyy pitää.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs harrastin juuri villiä seksiä palomiehen kanssa ja arvostan suuresti että hän lähtee taas kerran yöksi pelastamaan ihmishenkiä, niinkuin lähden itsekin. Ollaankin stereotyyppinen aviopari, mies palomies ja minä sairaanhoitaja teho-osastolla.

Vierailija
102/107 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi palomiehen ammatti on turha? Niin no, eipähän ne tietysti juuri muuta teekään, kuin pelastavat henkiä päivät pitkät. 

Eivät pelasta henkiä "päivät pitkät". Todellisuudessa käyvät silloin tällöin sammuttamassa palamaan syttyneen BMW:n. Joskus saattaa talo palaa, mutta siitäkin on asukkaat jo ulkona.

Aivan varmasti tekevät arvokkaampaa työtä kuin sinä, joka vain vingut täällä palstalla. 

Jos arvokkuus mitataan palkassa, niin teen arvokkaampaa työtä.

Harmi sulle, että ei mitata.

Joskus kun kasvat isoksi niin ymmärrät ettei töitä voi laittaa tärkeysjärjestykseen. Otan sellaisen esimerkin, että sydänkirurgi ei tee leikkaussalissa yhtään mitään ilman insinöörien suunnittelemia laitteita, jotka on ohjelmoija ohjelmoinut.

Tuo juuri näissä palomiehenpalvojissa on tekopyhää. Palomiehetkö ovat itse tehneet sen sammutuskaluston ja muut laitteet?

Kirurgi ei laita omaa elämäänsä peliin yrittäessään pelastaa leikkaamaansa potilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit, palomiehet, sairaanhoitajat on kaikki seksiobjekteja, varsinkin palomiehet ja sairaanhoitajat. Poliisit ei edes taida olla, en ole varma.

Poliisit😛😛😛 kuolaa jo virkapuvulleXDDDDDDDD. Terkkuja!!!!

Vierailija
104/107 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan h#mona kuolaan timmejä miehiä. ;)

Vierailija
105/107 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit, palomiehet, sairaanhoitajat on kaikki seksiobjekteja, varsinkin palomiehet ja sairaanhoitajat. Poliisit ei edes taida olla, en ole varma.

Poliisit😛😛😛 kuolaa jo virkapuvulleXDDDDDDDD. Terkkuja!!!!

Naispoliisit! Uuh!

Vierailija
106/107 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut palomiehen kanssa, mutta valitsin kuitenkin jonkun jolla on lihaksen sijaan älyä päässä.

Itse olen ollut töissä insinöörinä pelastuslaitoksella ja ei sellaiset perus palomiehet ole mitään superneroja. 

Aika perus amisporukkaa. Osa on tosi ylimielisiä ja muita kuin toisia pelastajia ei edes pidetä ihmisinä. 

Vanhempi väki on enemmän jalat maassa olevaa. It-taidot on monesti aika lapsen kengissä. Nuoremmatkin osaavat perusjutut, mutta mitään monimutkaisempaa ei. 

Vierailija
107/107 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut palomiehen kanssa, mutta valitsin kuitenkin jonkun jolla on lihaksen sijaan älyä päässä.

Palomies, joka ei käytä aivojaan, on äkkiä entinen palomies.

Kyllä silti sanoisin, että kuka tahansa insinööri on huomattavan paljon älykkäämpi kuin palomies.

Palomiesten kulttuuri on vähän sellainen, että tietokoneiden käyttöä vihataan ja enemmän tykätään tehdä jotain fyysistä hommaa. Itse työskentelen palomiesten kanssa toisinaan ja kirjallinen ilmaisutaito on siellä aivan lapsen tasolla. 

Mukavia miehiä kyllä, mutta sitten jotkut nostavat itsensä jalustalle ja puhuvat vain muille palomiehille. Muut pelastuslaitoksen työntekijät ovat ilmaa. Ei toki koske kaikki palomiehiä. Vanhemman polven palomiehet ovat rentoa sakkia, mutta nuoremmissa on jotain ihme ylimielisyyttä toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi