Miten seurustelu eroaa kaveruudesta?
Ollaan oltu ekan naisystävän kanssa yhdessä nyt kolmisen kuukautta, ja minua ihmetyttää miten tämän seurustelun pitäisi erota kaverisuhteesta (poislukien seksi, halailu ja pussailu)?
Teenkö vai ymmärränkö jotain väärin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se hiton paneminen, pussailu, hiplailu, sun muu....ne ei kuulu ystävyyssuhteeseen.
Sitä taas en ymmärrä, että seurustelukumppanin kanssa pitäisi viettää enemmän aikaa.
ainakin minun naisystävä hiplailee naiskavereitaan koko ajan ja käyttävät samoja vaatteeita jne ja katsovat telkkaria sylikkäin. Jos en tietäisi paremmin niin pitäisin itseäni jonain herrasmispalvelijana kahdelle 40 vuotiaalle lesbolle :D
Näin naisena en pidä jatkuvaa hiplailua ja sylikkäin olemista kaveruutena vaan jonain syvempänä.
No hyvä vaan ettei tälle ole ohjekirjaa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se hiton paneminen, pussailu, hiplailu, sun muu....ne ei kuulu ystävyyssuhteeseen.
Sitä taas en ymmärrä, että seurustelukumppanin kanssa pitäisi viettää enemmän aikaa.
ainakin minun naisystävä hiplailee naiskavereitaan koko ajan ja käyttävät samoja vaatteeita jne ja katsovat telkkaria sylikkäin. Jos en tietäisi paremmin niin pitäisin itseäni jonain herrasmispalvelijana kahdelle 40 vuotiaalle lesbolle :D
Näin naisena en pidä jatkuvaa hiplailua ja sylikkäin olemista kaveruutena vaan jonain syvempänä.
SAMA!! Mulla oli tämmöinen kaveri, ihastuinkin, sanoi lopulta (vaikka ensin sanoi toista) että ystävyyttä vaan, no ei muita ystäviä hipellä ja pussaa joten en sitten tiedä. Tuskin muakaan enää kun seurustelee vaikka kai sen ei pitäisi ystävyyteen vaikuttaa
Naisen näkökulma:
Käytännön tasolla eroja ei välttämättä ole paljon. Mutta kyllä se tuntuu erilaiselta.
Kaverin kanssa on mukava pitää hauskaa ja keskustella eri asioista. Mutta en yleensä erityisemmin kaipaa kavereitani, kun he ovat poissa. Joskus yksinäisinä hetkinä kyllä, mutta se tunne sammuu nopeasti.
Seurustelukumppanin kanssa minulla ei välttämättä ole erityisen hauskaa (siis sellaisessa "nauran kippurassa" -tavalla) mutta yhdessä oleminen tuntuu muuten spesiaalilta. On selittämätön tarve olla lähellä toista ja saada tietää toisesta kaikki arkisetkin asiat. Toista myös kaipaa aika paljon, kun hän on poissa (ainakin alkuaikoina).
Seksi, voimakas keskinäinen vetovoima, romantiikka ja haavoittuvuus.