Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa hukassa

Vierailija
31.12.2018 |

Olemme hukanneet kissan meidän taloon sisälle😂 olisiko teillä ehdotuksia missä voisi kissa luurata?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talon sisälle hukkunut kissa on löytynyt mm.:

- vaatekaapista

-astiakaapista

-hattuhyllyltä

-kirjahyllystä, kirjojen takaa

- pentuna lavuaarikaapin takaseinän takaa, mies joutui purkamaan lähes koko kaapin...

Vierailija
2/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä ottaa, pitäs niistä osata myös huolehtia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, etsinnät jatkuu😀

Vierailija
4/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistä imuri, se saa kissan karkujalalle

Vierailija
5/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynnistä imuri, se saa kissan karkujalalle

Mitä se hyödyttää jos se on valmiiksi jo komerossa tai muualla oven takana. Jos talossa on kissoja, ei ovia suljeta ellei ole varma ettei kissa ole siellä.

Vierailija
6/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko esiin naksupussia heristelemällä? Meillä toimii neljästä kissasta kolmeen takuuvarmasti.

Vierailija
7/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa kissanruokapurkki ja kolistele sitä. Meillä tuli juosten kun kuulivat metallisen avauksen.

Vierailija
8/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahhaahhaaa :D. Niin tuttu tunne. Kun vielä asuttiin edellisessä, 60 m2 asunnossa, tunsi itsensä välillä oikeasti tyhmäksi tai sokeaksi, kun onnistui hukkaamaan totaalisesti kissan kahteen huoneeseen ja keittiöön. Mukamas kaikki paikat koluaa läpi, eikä kissaa missään. Ja sitten, kun on 100 % varma, että kissa on joko haihtunut savuna ilmaan tai joutunut avaruusolioiden kaappaamaksi, niin jostain se tassuttelee siihen jalkojen juureen sanomaan viattomasti "mau".

Nykyisessä asunnossa on 24 m2 enemmän kadottamispinta-alaa, joten tänne saa oikein hyvin hukattua jo kaksi kissaa yhdellä yrittämällä. Tarkista vaatekaapit, kaikkian kalusteiden aluset ja päälliset, tyynyjen alta ja takaa, huopien alta, kassien sisältä, suihkukaapista jne. Kun olet kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat kolunnut, vilkaise jalkoihisi, niin se kissa aika varmasti seisoo siinä.

Vierailija
9/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapissa, komerossa, pyykkikorissa, pesukoneessa, saunassa, sängyssä(peittojen alla). Noista paikoista ainakin löytynyt.

Vierailija
10/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissat piiloutuneet mm. kirjoituspöydän alimman laatikon alle, sohvan sisään ja tyynyn alle tyynyliinan sisään...

Vierailija
11/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on kahdesti hävinnyt mieheltä. Ei ole tullut edes kutsuttuna. Kerran soitti minulle paniikissa, että kissa on karannut. Etsi rappukäytävät, rapisteli pussia ja kaikkea muuta. Pyysin miestä rauhoittumaan, että olen kohta kotona. Avasin oven ja kissa tuli eteisessä vastaan. Emme tiedä missä oli ollut, mutta miehen ilme oli mahtava! Toisella kertaa sama juttu, mutta silloin mies malttoi olla soittamatta.

Vaatekaapit, pesukone, likapyykkiastia olisivat minun veikkaukseni.

Vierailija
12/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko varma että ei ole pesukoneessa? Ja pesukone päällä? Taikka kuitenkin hypännyt ikkunasta tai ovesta ulos?

Vierailija
13/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa löytyi petauspatjan alta pitkän etsinnän jälkeen. Joskus on myös piilotellut kirjahyllyssä kirjojen takana.

Ihanat kissat!

Ap, tule kertomaan, mistä kissa löytyi!

Vierailija
14/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituntia siinä meni mutta kissa on löydetty. Vähän rapisteltiin ruokapusseja ja siihen se jostain ilmestyi😂 kiitos vinkeistä!

Vierailija
15/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa on kahdesti hävinnyt mieheltä. Ei ole tullut edes kutsuttuna. Kerran soitti minulle paniikissa, että kissa on karannut. Etsi rappukäytävät, rapisteli pussia ja kaikkea muuta. Pyysin miestä rauhoittumaan, että olen kohta kotona. Avasin oven ja kissa tuli eteisessä vastaan. Emme tiedä missä oli ollut, mutta miehen ilme oli mahtava! Toisella kertaa sama juttu, mutta silloin mies malttoi olla soittamatta.

Vaatekaapit, pesukone, likapyykkiastia olisivat minun veikkaukseni.

Meillä mies (tapahtuma aikaan tuore miesystävä) vietti pari tuntia ulkona yrittäen pyydystää naapurin kissaa, jota luuli minun kissakseni. Mies oli nähnyt naapurin kissan ( joka kieltämättä näytti paljon omalta kissaltani) ikkunasta,  ja oli ihan varma, että oli päästänyt miun kisun livahkaan käydessään takapihalla. Oli kyllä sellainen "mitä helevattia sinä touhuat" hetki kun tulin kotiin.

Vierailija
16/16 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolin uumenissa, sängyn alla kulkevan jonkun poikkipuun päällä, ei siis näkynyt sängyn alle katsottaessa, pinnasängyssä säilytettyjen vällyjen alla, allaskaapissa, sohvanaluslootassa, pyykkikorissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan