Enoni on minua nuorempi!
Onko muita? Ei kai se ongelma ole, vitsinä otetaan.
Kommentit (21)
Ihan normaalia etenkin lestadiolaispiireissä.
Ihan normia synnyttää alle 20 ja yli 40 vuotiaina.
Mitäs kummaa tuossa on, mummo tehnyt iltatähden, tytär muksun nuorena.
Minullakin on about ikäiseni eno.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita? Ei kai se ongelma ole, vitsinä otetaan.
Mistä sitten otsikon huutomerkki?
Minulla on itseäni 25 vuotta nuorempi setä... Ukki yllätti "vanhoilla" päivillään.
Suunnittelen tässä itsekin tyttärenpojalleni uutta enoa tai tätiä!
Mun täti on mua kymmenen vuotta nuorempi.
Kakienlaisia uusperhekuvioita, niin ei edes erikoisuus.
Saattaa täälläkin käydä jonain päivänä moinen! Esikoinen alkaa olla teini-iässä ja itsenäistyy lähivuosina. Meillä toistaiseksi pienin on vasta 3kk. Itse olen vasta 30 ja lapsia toivotaavasti tulee vielä... Toki vaikuttaa sekin että milloin esikoinen kokee perheen perustamisen ajankohtaiseksi, äidille lupasi ensin opiskella...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itseäni 25 vuotta nuorempi setä... Ukki yllätti "vanhoilla" päivillään.
Sulla taitaa olla aika nuori ukki!
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaihtanut mummon nuorempaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aika nuori ukki!
No ei nyt mitenkään erityisen nuori ukiksi, hän oli 42 kun minä synnyin. Ja 67 kun sai nuorimman poikansa. Pojan äiti ei luonnollisesti ole minun mummini :D
Minullakin on nuorempi täti.
Mummoni sai äitini ollesaan 19, nuorimmaisensa yli 40 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ennen häpeä, arkea nykypäivänä
Ennen vanhaanhan tällaisia tapauksia nimenomaan oli, kun ihmiset tekivät lapsia säännölliseen tahtiin noin 20-vuotiaasta 40+-ikään. Vanhimmat lapset saattoivat ihan hyvin olla jo naimisissa ja oman perheen (nuorena) perustaneita, kun äiti vielä synnytti nuorimmaisia. Väittäisin, että nykyään harvinaisempaa kuin silloin ja usein liittyy jonkinlaisiin uusperhekuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa täälläkin käydä jonain päivänä moinen! Esikoinen alkaa olla teini-iässä ja itsenäistyy lähivuosina. Meillä toistaiseksi pienin on vasta 3kk. Itse olen vasta 30 ja lapsia toivotaavasti tulee vielä... Toki vaikuttaa sekin että milloin esikoinen kokee perheen perustamisen ajankohtaiseksi, äidille lupasi ensin opiskella...
? No comprende
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaihtanut mummon nuorempaan?
Kyllä, ei ole siis mikään lääketieteellinen ihme hedelmöittymisessä :D Ukin vaimo on häntä reilu 20 vuotta nuorempi.
Juuri joulun aikaan kuulin että meidän perheeseen on myös tulossa tällainen tilanne, en tosi tiedä onko sieltä setä vai täti tulossa minun lapselle.
Viisikymppinen isäni odottaa lasta hänen kymmenisen vuotta nuoremman vaimonsa kanssa. Ja minusta itsestäni tuli äiti syyskuussa.
Ystäväni poika on enonsa kanssa samanikäinen ja ovat parhaat ystävät.
Kaverini taas on vanhempi kuin äitinsä sisko.
Ja eräs tuttavani sai juuri viidennen lapsensa, hänen vanhin tytär saa ekansa pian.
Sama vika. Äitini synnytti 23 vuotiaana, mummoni enoni 44 vuotiaana. Äitini häpesi. Ollaan kavereita enon kanssa.