Uskaltaisinko hakea tällaista työpaikkaa?
Johdon assistentin paikka, johon sisältyy paljon sellaisia tehtäviä, joita olen tehnyt, mutta lisäksi raportointia - jota en ole tehnyt.
Toimeen haetaan merkonomia/tradenomia tai opintojaan lopettelevaa henkilöä. Tuosta voisi päätellä, ettei työtehtävät luulisi kovin vaativia olevan. Itse olen siis tradenomi ja tällä hetkellä suoritan lisäksi ylempää tutkintoa.
Olisiko paikalla sattumoisin ihmistä, joka on tehnyt esim. budjetin raportointia? Pitääkö osata sisäistä laskentaa tms.?
Kommentit (4)
Miksi sä haet merkonomitasoista työtä kun ilmeisesti olet kohta yamk?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haet merkonomitasoista työtä kun ilmeisesti olet kohta yamk?
Tein aikoinaan opintojen jälkeen reilut 10 vuotta työtä, joka aika pitkälle vastasi senhetkistä koulutusta. Tuosta työstä jäin sittemmin työttömäksi. Kahden kuukauden työttömyyden jälkeen pääsin työhön, joka ei ole juuri lainkaan "omaa alaa", mutten uskaltanut jäädä odottelemaan, josko pääsisin jonnekin muualle. Nyt yritän löytää jotain, joka edes jossain määrin tarjoaisi oman alan tehtäviä.
Tuossa ilmoitetussa työssä olisi paljon tehtäviä, joista tiedän pitäväni. Toki tulen jatkossakin pitämään silmät auki, jos löytyisi jotain vielä parempaa.. Ap
Minä noissa epäselvissä tilanteissa soitan työnantajalle ja kyselen millaista työ on. Mielellään ovat kertoneet tarkemmin 👍