Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku kertoa mikä eron on "pikapuurolla" ja mikropuurolla, joka on tehty ihan tavallisista kaurahiutaleista?

Vierailija
31.12.2018 |

Tarkotan pikapuurolla siis näitä annospuseja, joihin lisätään vain vesi, jonka jälkeen puuro on mikron kautta valmis syötäväksi. Miten nämä siis eroaa ihan normaaleista kaurahiutaleista, joihin lisätään vesi ja laitetaan mikroon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koostumus on eri. Jos kerran muuten ei mitään merkittävää eroa ole kuin pussipuurojen korkea sokeripitoisuus sekä kalliimpi hinta, niin miksi kukaan ostaisi näitä kotioloihin? 

Mies tykkää noista sokerisista maustetuista puuroista ja siksi meillä on niitä kotona. Itse en syö. Ostaahan ihmiset maustettuja jogurtteja, muroja, välipalatuotteita, leikkeleitä ja mehujakin. Kaikille löytyy halvempi ja terveellisempi korvike. Miksi kukaan yleensäkään ostaa jotain muuta kuin minä? Kauppoihin vain niitä tuotteita, joita itse tarvitsen!

Ihan aidosti ihmettelin, että miten näille on löytynyt markkinarako, kun sama tuote oli jo keksitty 10x halvempana vain. Mutta ilmeisesti siis maustetut versiot näistä ovat se juttu. 

Mieheni ei ole suomalainen ja aamiaisena menee esim. hilloa tai Nutellaa sämpylän päällä, sokeroituja muroja, tuoremehuja, kaakaota. Mies on normaalipainoinen ja terve keski-ikäinen, vaikkei ruokavaliosta ikinä uskoisi. Tavallista mikropuuroa ei syö lainkaan, liedellä keitetty kaurapuuro menee, jos siinä on uskomattomat määrät sokeria. Pussipuurot iskevät hänen makuhermoonsa.

Töissä olen nähnyt eväänä niitä maustamattomia versioita. Evääksi ei ehkä ole käytännöllistä pakata jotain omaa nyssäkkää tai koko hiutalepakettia mukaan.

Vierailija
22/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset hiutaleet pitää kypsentää, pussipuurot on kypsää tavaraa joihin vain lisätään kuuma vesi ja odotetaan että puuro turpoaa.

Pussit on käteviä lapsen käyttää ja reissussa kun termarissa on vettä. Mutta on ne järkyttävää liisteriä.

Mä hauduttulen puuroni puu-uunissa: jyvät/rouhe ja neste vuokaan ja aamulla valmista puuroa. Miljoona kertaa maukkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan niitä pussipuuroja töihin evääksi. Kaadan hiutaleet lautaselle ja laitan päälle kahviautomaatista kuumaa vettä. Jos odottaisin mikron vapautumista, niin siinä se ruokatauko menisi ennen kuin ehtisin syödä.

Vierailija
24/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pussipuuroja joita ite oon käyttäny ei tarvi mikrottaa. Niihin lisätään vaan kuuma vesi ja sekoitetaan eli on mikropuuroakin vähätöisiä. Tosin mikropuuro on paremman makusta.

Vierailija
25/25 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä pussipuuroja joita ite oon käyttäny ei tarvi mikrottaa. Niihin lisätään vaan kuuma vesi ja sekoitetaan eli on mikropuuroakin vähätöisiä. Tosin mikropuuro on paremman makusta.

Aaa! Luulin, että nekin laitetaan mikroon. Varmaan sitten tosiaan hyviä esim. matkalla.