Kuinka juhlitte uutta vuotta? Tuleeko tyylikäs juhlinta
Meillä mies suostui juhliin ja kutsuttiin naapurit katsomaan ilotulitusta ja tarjoillaan äyriäisiä ja shampanjaa, tyylikästä kerrankin.
Kommentit (56)
Kyllä, tyylillä mennään kuten aina. Sipsejä ja nakkeja. Pojat pelaa. Mä oon av:lla. Mies juo kännit.
Vierailija kirjoitti:
Nalleni tarvitsee vielä baskerin, hameen ja laukun, eli kutimien kanssa menee tämäkin päivä. Hyviä leffoja siinä sivussa, eilinenkin meni niin rattoisasti..
Mun nallella on pipo, kaulahuivi ja villasukat.
Töissä ilta seitsemään. Syön mitä kotivarasta löytyy. Toivottavasti tulee kunnon myräkkä ettei raketteja voi ampua, että pääsisi nukkumaan ajoissa. Aamulla taas töihin viideltä.
Muesystävä vie minut syömään ulos hienoon ravintolaan ja shampanjalle, sitten Kämppiin yöksi
Vierailija kirjoitti:
Kaverien kanssa baariin. Vähän parempaa seppälää päälle 👍
Ennen käytiin diskossa, sillon -80 luvulla, tänä iltana kauan sitten kohtasin kyseisessä paikassa poikaystäväni, nykyisen mieheni. Oltiin tyttökaverin kanssa vuodenvaihdetta juhlistamassa.
Siitä on niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tyylillä mennään kuten aina. Sipsejä ja nakkeja. Pojat pelaa. Mä oon av:lla. Mies juo kännit.
Klassikko
Tällä hetkellä itken ja leivon,siivous alkaa pian
Illalla tulee vieraita. Juomme viiniä, pelaamme seurapelejä, syömme, osa menee baariin ja minä menen itkemään itseni uneen
Terveisin marttyyripiika
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ranuja"?
Ranskiksia, bataattiranskalaisia perunoita. Meillä ei perusranuja nykyisin syödä, koska nuo bataattiversiot paljon maukkaampia. Siihen kylkeen makeahkoa mutta samalla tulista chilikastiketta niin a'vot:)
-8-
Savulohta, salaattia, pikkusuolaisia, viiniä, skumppa puolilta öin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vietetään vuodenvaihdetta tyylillä. Pukeudun pieruverkkareihin, katselen telkkaria ja pidän seuraa koiralleni. Parasta, mitä voi olla!
Ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ranuja"?
Ranskiksia, bataattiranskalaisia perunoita. Meillä ei perusranuja nykyisin syödä, koska nuo bataattiversiot paljon maukkaampia. Siihen kylkeen makeahkoa mutta samalla tulista chilikastiketta niin a'vot:)
-8-
Ehdottomasti samaa mieltä! Tää vois olla mun kirjoittama :D
Vierailija kirjoitti:
Töissä ilta seitsemään. Syön mitä kotivarasta löytyy. Toivottavasti tulee kunnon myräkkä ettei raketteja voi ampua, että pääsisi nukkumaan ajoissa. Aamulla taas töihin viideltä.
Kuulostaapa... Surulliselta.
Kavereiden kanssa juhlitaan :)
Hyvää ruokaa ja juomaa!
Yksin se menee kipeänä ollessa :( Ei sillä että mulla ketään oliskaan.. vähäisetkin ystävät asuvat kaukana. Jos jaksan niin ehkä haen kaupasta jotain hyvää ja otan unilääkkeet ajoissa josko nukkuisin pahimman rakettien ammunnan ja naapurien känniörvellyksen ohi.
Tavallinen maanantai päivä. No ostan nakkeja ja salaattia, en juhli. Miksi pitäisi?
Hyvin syöden ja vettä juoden. Jätän sokerin, alkoholin ja vehnän pois jo tänään. Uusi elämäntapa.
Mökillä Lapissa perheen kanssa. Tyylikkäästä en tiedä, mutta toivottavasti tulee kodikasta. Hyvää Uutta Vuotta!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Tuttavaperhe tulee klo 18. Ensin syödään meksikolaista ruokaa (varmaan alkumaljan kera). Sitten mennään saunaan, ensin naiset, sitten miehet. Sitten klo 21 kahvi + jotain makeaa (ehkä juustokakku, joulupullaani, kaupan piparia). Sitten sipsiä ja juomia (viiniä, olutta tms) omaan tahtiin. Klo 24 ulos ampumaan raketit ja samalla uuniin nakit ja ranskalaiset. Niiden kanssa tarjolle perunasalaattia. Sitten nukkumaan omaan tahtiin, vierailla vierashuone.
Perus. Ystävät, ruokaa ja raketteja. Koira mummolassa maasseudulla. Toivottavasti löydän miehen ens vuonna :)
Juodaan miehen kanssa tyylikkäästi kotona ( minä viski-kolaa ja mies lonkeroa) telkkaria katsellen. Ei lähdetä mihinkään koska olemme vko sitten tulleet 2vkon ulkomaanreissulta ja siellä tuli baari/ravintola kiintiö täyteen vähäksi aikaa. Koko joulun meillä oli myös perhettä kylässä joten nyt on mukavaa olla vain kahdestaan ja relata verkkareissa ja villasukissa oman kodin rauhassa. Sytytän varmaan tyylikkäitä kynttilöitä kruunaamaan vuoden viimeisen illan. Hyvää ja tyylikästä Uutta Vuotta kaikille palstalaisille 😀