Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka juhlitte uutta vuotta? Tuleeko tyylikäs juhlinta

Vierailija
30.12.2018 |

Meillä mies suostui juhliin ja kutsuttiin naapurit katsomaan ilotulitusta ja tarjoillaan äyriäisiä ja shampanjaa, tyylikästä kerrankin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan miehen kanssa tyylikkäästi kotona ( minä viski-kolaa ja mies lonkeroa) telkkaria katsellen. Ei lähdetä mihinkään koska olemme vko sitten tulleet 2vkon ulkomaanreissulta ja siellä tuli baari/ravintola kiintiö täyteen vähäksi aikaa. Koko joulun meillä oli myös perhettä kylässä joten nyt on mukavaa olla vain kahdestaan ja relata verkkareissa ja villasukissa oman kodin rauhassa. Sytytän varmaan tyylikkäitä kynttilöitä kruunaamaan vuoden viimeisen illan. Hyvää ja tyylikästä Uutta Vuotta kaikille palstalaisille 😀

Vierailija
22/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tyylillä mennään kuten aina. Sipsejä ja nakkeja. Pojat pelaa. Mä oon av:lla. Mies juo kännit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalleni tarvitsee vielä baskerin, hameen ja laukun, eli kutimien kanssa menee tämäkin päivä. Hyviä leffoja siinä sivussa, eilinenkin meni niin rattoisasti..

Mun nallella on pipo, kaulahuivi ja villasukat.

Vierailija
24/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ilta seitsemään. Syön mitä kotivarasta löytyy. Toivottavasti tulee kunnon myräkkä ettei raketteja voi ampua, että pääsisi nukkumaan ajoissa. Aamulla taas töihin viideltä.

Vierailija
25/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muesystävä vie minut syömään ulos hienoon ravintolaan ja shampanjalle, sitten Kämppiin yöksi

Vierailija
26/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverien kanssa baariin. Vähän parempaa seppälää päälle 👍

Ennen käytiin diskossa, sillon -80 luvulla, tänä iltana kauan sitten kohtasin kyseisessä paikassa poikaystäväni, nykyisen mieheni.  Oltiin tyttökaverin kanssa vuodenvaihdetta juhlistamassa.

Siitä on niin kauan.

Vierailija
27/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tyylillä mennään kuten aina. Sipsejä ja nakkeja. Pojat pelaa. Mä oon av:lla. Mies juo kännit.

Klassikko

Vierailija
28/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä itken ja leivon,siivous alkaa pian

Illalla tulee vieraita. Juomme viiniä, pelaamme seurapelejä, syömme, osa menee baariin ja minä menen itkemään itseni uneen

Terveisin marttyyripiika

Vierailija
29/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "ranuja"?

Ranskiksia, bataattiranskalaisia perunoita. Meillä ei perusranuja nykyisin syödä, koska nuo bataattiversiot paljon maukkaampia. Siihen kylkeen makeahkoa mutta samalla tulista chilikastiketta niin a'vot:)

-8-

Vierailija
30/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohta, salaattia, pikkusuolaisia, viiniä, skumppa puolilta öin.

Vierailija
31/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vietetään vuodenvaihdetta tyylillä. Pukeudun pieruverkkareihin, katselen telkkaria ja pidän seuraa koiralleni. Parasta, mitä voi olla! 

Ihana

Vierailija
32/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "ranuja"?

Ranskiksia, bataattiranskalaisia perunoita. Meillä ei perusranuja nykyisin syödä, koska nuo bataattiversiot paljon maukkaampia. Siihen kylkeen makeahkoa mutta samalla tulista chilikastiketta niin a'vot:)

-8-

Ehdottomasti samaa mieltä! Tää vois olla mun kirjoittama :D

Vierailija
33/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ilta seitsemään. Syön mitä kotivarasta löytyy. Toivottavasti tulee kunnon myräkkä ettei raketteja voi ampua, että pääsisi nukkumaan ajoissa. Aamulla taas töihin viideltä.

Kuulostaapa... Surulliselta.

Vierailija
34/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa juhlitaan :)

Hyvää ruokaa ja juomaa!

Vierailija
35/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin se menee kipeänä ollessa :( Ei sillä että mulla ketään oliskaan.. vähäisetkin ystävät asuvat kaukana. Jos jaksan niin ehkä haen kaupasta jotain hyvää ja otan unilääkkeet ajoissa josko nukkuisin pahimman rakettien ammunnan ja naapurien känniörvellyksen ohi.

Vierailija
36/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen maanantai päivä. No ostan nakkeja ja salaattia, en juhli. Miksi pitäisi?

Vierailija
37/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin syöden ja vettä juoden. Jätän sokerin, alkoholin ja vehnän pois jo tänään. Uusi elämäntapa.

38/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä Lapissa perheen kanssa. Tyylikkäästä en tiedä, mutta toivottavasti tulee kodikasta. Hyvää Uutta Vuotta!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
39/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe tulee klo 18. Ensin syödään meksikolaista ruokaa (varmaan alkumaljan kera). Sitten mennään saunaan, ensin naiset, sitten miehet. Sitten klo 21 kahvi + jotain makeaa (ehkä juustokakku, joulupullaani, kaupan piparia). Sitten sipsiä ja juomia (viiniä, olutta tms) omaan tahtiin. Klo 24 ulos ampumaan raketit ja samalla uuniin nakit ja ranskalaiset. Niiden kanssa tarjolle perunasalaattia. Sitten nukkumaan omaan tahtiin, vierailla vierashuone.

Vierailija
40/56 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus. Ystävät, ruokaa ja raketteja. Koira mummolassa maasseudulla. Toivottavasti löydän miehen ens vuonna :)