Kuinka juhlitte uutta vuotta? Tuleeko tyylikäs juhlinta
Meillä mies suostui juhliin ja kutsuttiin naapurit katsomaan ilotulitusta ja tarjoillaan äyriäisiä ja shampanjaa, tyylikästä kerrankin.
Kommentit (56)
wt uukkari. raketit paukutellaan jo porraskäytävässä.
Olen yksin. Mies jätti ennen joulua, joten telkkaria katsoessa menee tämä uusivuosi.
Meidät on kutsuttu kylään, joten ruuasta ja tyylikkyydestä ei ole toistaiseksi mitään tietoa.
Meillä oikein perunsalaattia ha nakkeja
Oma perhe, teinin kaveri, yksi aikuisista lapsista ja lapsenlapsi sekä läheinen ystävä tulee meille. Hyvää ruokaa, saunomista, tilkka viiniä.
Jos ei tuule joku naapureista varmaa ampuu raketteja
Kotona perheen kesken kuten joulunakin, ja aina. Josko teini/t innostuisovat Netflixistä katsomaan jonkun leffan, perunasalaatin teen just kohta+kanakoria, ranuja ym ja herkkuja.
Pommaccia kuoharina ja illalla saunan lämmitys, ehkä 1 siideri siellä. Todnäk nukkumassa ennen puoltayötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin. Mies jätti ennen joulua, joten telkkaria katsoessa menee tämä uusivuosi.
Tainnut mennä telkkarin katseluksi ennenkin, koska mies jätti.
Onko sun tekemiset miehestä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ranuja"?
Tähteitä.
Nalleni tarvitsee vielä baskerin, hameen ja laukun, eli kutimien kanssa menee tämäkin päivä. Hyviä leffoja siinä sivussa, eilinenkin meni niin rattoisasti..
Meillä vietetään vuodenvaihdetta tyylillä. Pukeudun pieruverkkareihin, katselen telkkaria ja pidän seuraa koiralleni. Parasta, mitä voi olla!
Pelaan vanhoja nes-pelejä yksin. Vihaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun tekemiset miehestä kiinni?
Mistä hitosta teitä idiootteja oikein tännekin sikiää. Mistä sinä tiedät kyseisen eron ja jättämisen syyt? Heti ollaan taas mollaamassa naista, kun mies on jättänyt. Kyllä on niin empatiakyvytöntä sakkia tämä palsta täynnä, että herää väkisinkin ajatus , että te olette niitä ylikatkeroituneita akkoja, jotka eivät itse saa miestä mistään. Kyseinen henkilö ei edes ikäänsä sanonut, miksi kaikki aina luulee että uusivuosi kuuluu vain ryypätä ja rällätä, kun joku voi ihan oikeasti nauttia siitä vain joutenolosta.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan vanhoja nes-pelejä yksin. Vihaan ihmisiä.
Nintendon viihdesysteemi
Vierailija kirjoitti:
Voi ikävää. Voimia. Meillä valvottu koko yö sillä mies ilmoitti haluavansa eron. Tulee kai tänään eropapereiden kanssa kotiin. Itkujen itku. Illaksi vieraita kutsuttu. Pitäiskö perua?
Kaverien kanssa baariin. Vähän parempaa seppälää päälle 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun tekemiset miehestä kiinni?Mistä hitosta teitä idiootteja oikein tännekin sikiää. Mistä sinä tiedät kyseisen eron ja jättämisen syyt? Heti ollaan taas mollaamassa naista, kun mies on jättänyt. Kyllä on niin empatiakyvytöntä sakkia tämä palsta täynnä, että herää väkisinkin ajatus , että te olette niitä ylikatkeroituneita akkoja, jotka eivät itse saa miestä mistään. Kyseinen henkilö ei edes ikäänsä sanonut, miksi kaikki aina luulee että uusivuosi kuuluu vain ryypätä ja rällätä, kun joku voi ihan oikeasti nauttia siitä vain joutenolosta.
Jospa ne ovatkin katkeria ukkoja?
Ystävät tulevat kylään. Tehtiin itse kababbia + soosi. Olutta juomaksi ja skumppa puolen yön aikaan. Käydään varmaan myös paikallisessa.