Bi-uteliaisuus, vaimolle kertominen
No niin... tässä 33 vee mies, jolla viime vuosina herrännyt tietynlaista uteliaisuutta miehiä kohtaan. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä noin 10 vuotta... Haluaisin kertoa tästä fantasiasta vaimolleni, mutta mietin että kannattaako. Asiallisia kommentteja kiitos.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi sellaiseen suhteeseen, missä mies käy ensin jonkun ukon b-raoussa ja sitten tulee pyrkimään minun a-rappuuni. Ei kiitos, ei käy.
Mikä maailmassa saa ihmisen kirjoittamaan näin typerän, hyödyttömän ja keskustelun kannalta täysin epäoleennaisen kommentin?
Tottakai pitää voida kertoa, eikö puolison kanssa ole tarkoitus jakaa oma seksuaalisuus ja saada nautintoa?
Itse haluan ainakin että oma mies voi avoimesti kertoa fantasioistaan ja yhdessä voimme toteuttaa niitä mahdollisuuksien mukaan.
Siksi pitäisi olla pitkä sinkku uutuus, että ehtisi löytää itsensä. Itse olen bi-miehen kanssa naimisissa ja mies käy välillä miehissä. Mutta se on ollut alusta asti selvä ja tapahtuu tavallaan minun endoillani. Ei hän himoitsee miehiä tai halua miestä puolisoksi tai suhteeseen. Eli tunnen olevani ykkönen ja tuo harvoin tapahtuva "virkistys".
Jos tuota ehdotettaisiin minulle nyt, niin kokisin olevani petetty. Miettisin mitähän siitä seuraa yms.
Mutta pakkohan se on ottaa puheeksi.
Voi kun löytäisi tuollaisen naisen jostain... (vakava) parisuhde on jotain aivan muuta ja tärkeämpää kuin satunnainen hauskanpito. M33
Seksuaalinen suuntautuminen ei ole minulle kynnyskysymys. Mutta jos sitä on päästävä toteuttamaankin yhtä aikaa molempien sukupuolten kanssa niin ei sopisi minulle. Liian monimutkaista ja ahnetta.
Ehkä sinkkuna voisin kokeilla 2m ja n, mutta ei parisuhteessa, koska kakkua ei voi syödä ja säästää yhtä aikaa.
Voisin toteuttaa toisen fantasioita parhaani mukaan (sträppäri ym.) mielelläni, mutta jos toinen alkaa aina kuvittelemaan tilalleni miestä (myös ilman sträppäriä) niin voisi ehkä kerrata uudelleen mitä elämästä oikeasti haluaa.
Olen silti bi-myönteinen yleisellä tasolla. Kunhan mies on oikeasti uskollinen ja kiihottuu oikeasti naisista eikä ole kaapissa.